Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
16.08.2007 00:59
Rivi,Annechie:
Over het missen van personen,ik las net even door het verhaaltje dat Gerrit noemde op een andere topic, en daar kwam ik namen tegen die
hier vroeger ook nog wel eens langskwamen.
Ik mis al heel lang GJ,Wim,Trijntje,André,Gerard,Flexmaster,Henk S,Linda,Haagse Harry.
Dit schreef Anno ooit aan Annechie:
Moar ik lot die noit in de steek Annechie, mien inspiroatie is gewoon ee'm zuik.
k'Vin dit ja veul te mooi.
k'Bin vandoag thoes en goa straks de kerstboom in pot zett'n, dit is toch noast vakantie, de gezelligste tied van't joar!
Tja het kan verkeren, misschien was zijn vrouw jaloers? :-)
En dat was allemaal in 2004. We zijn al drie jaar verder en deze topic leeft nog steeds!
Con bedankt voor je berichtje.
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
16.08.2007 09:51
Ach Lilian, dat voelt bijna als nostalgie...
Zouden al die mensen hier echt nooit meer om het hoekje gluren.. of zouden ze zich dan van een andere naam voorzien? Welk verhaaltje van Gerrit bedoelde je trouwens..?
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
16.08.2007 20:23
Goh Tineke, die "groene"camping. Daar staat warempel: roken wel of niet toegestaan. Dat heb ik nog nooit op n website gezien.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
16.08.2007 22:21
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
16.08.2007 22:52
Krijg nou wat......!!!!!
Berny heeft een mening over een camping geplaatst: 36190!!
Misschien nog meer. Effe verder kijken.
Geplaatst door: ® marion
, Datum:
17.08.2007 00:06
, Datum:
17.08.2007 00:35
Geinig nummer, Marion.....
Niet dat opgefokte van die Amerikaanse hiphop en rap......
@Tineke
Provenceweb is voor mij DE inspiratiebron voor de Provence.
Hoewel d'r ook een Engelstalige versie is lees ik altijd de Franstalige versie. Voor de "couleur locale".
Heb je wel eens Engelstalige menukaart gelezen van een Frans restaurant gelezen?
Lijkt nergens op vind ik. Ik heb dan af en toe geen idee wat er bedoeld wordt.
, Datum:
17.08.2007 01:15
, Datum:
17.08.2007 01:29
Een stukje tekst uit dat artikel:
"Burgemeester Opstelten, die zondag overigens ook zal plaatsnemen in een racewagen, is met name verheugd dat het festijn ’co²-neutraal’ zal zijn. Om de hoeveelheid co² te compenseren, die de racewagens en de bezoekers opleveren, laat de ING Bank bos aanplanten."
Er wordt in de toekomst een bos geplant om die rotzooi te compenseren die NU veroorzaakt wordt. Zal wel een ingenieuze gedachtegang achter zitten maar ontgaat-ie.
Ik zit NU in de stank en herrie maar (HOERA, HOERA) over enkele jaren hebben we een bos (waar eigenlijk??) en dus heb ik er achteraf gezien geen last van gehad. Kan iemand mij de logica hiervan uitleggen??
BTW, ik gun iedereen zijn speeltje maar ga niet zitten zwetsen om de nadelen zogenaamd weg te poetsen.
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
17.08.2007 09:56
Jan van I. Ik wens je veel sterkte t komende weekend. Ik heb t artikel gelezen en ook de reacties. Ik snap zulke dingen ook niet. Dat moet je niet in n stad doen, maar op n racecircuit. Daar is dat voor. Je wordt zo uit je eigen huis en stad gejaagd. Nogmaals veel sterkte.
Geplaatst door: frank
, Datum:
17.08.2007 21:37
Dure botsauto'tjes Jan,
Jullie hebben toch vorig jaar ook die "luchtrace" gehad? Hoe was dat eigenlijk? Of ben je toen ook gevlucht?
Was paar weken geleden op een zondagmorgen in je dorp, reed langs de Maasboulevard en de Boompjes naar het Booimans van Beuningen (Apropos, leuke collectie), majestueus centrum aan het worden, indrukwekkend.
Kwam vroeger nog wel eens aan de Wijnhaven, maar herken het daar nauwelijks meer terug.
, Datum:
17.08.2007 22:03
Hallo Frank,
die luchtrace van vorig jaar hebben we gemist.
Zaten in Frankrijk!!
Er werd vanavond al wat proefgedraaid. Voor mij is 't echt een naargeestig geluid. Een hoop mensen krijgen er een kick van.
@ Loes O.
Ik weet niet of je dit leest maar op TV Rijnmond was een programma over het roemruchte, enigste echte, Rotterdamse warenhuis: TER MEULEN.
TV Rijnmond kennende zal dat programma waarschijnlijk nog een groot gedeelte van morgen uitgezonden worden.
Weet je nog wanneer Ter Meulen zijn poorten sloot? Was in 1993.
Enne........Jungerhans is ook ter ziele. Waar moet dat heen met Rotterdam.
, Datum:
17.08.2007 22:25
, Datum:
17.08.2007 22:31
Jeetje, Frank, wat een kippenvelnummer!!!
Kende 't niet. Vreemd want ik dacht dat ik alles had van Elvis uit de jaren 50. Moet dus uit een later jaar komen.
Klinkt wel echt jaren 50.
, Datum:
17.08.2007 22:55
Kippevel Jan?
Ik stond met de tranen in mijn ogen op dat moment en nog steeds vind ik het een heel speciaal nummer.
Begrijp dat je het niet kent, je komt het eigenlijk nergens tegen was ook heel erg verbaasd dat ik het op Youtube tegenkwam.
Weet ook niet uit welk jaar het is, heb het voor het eerst gehoord bij een vriendin van mijn vrouw toen we elkaar net kenden, werden we allebei helemaal stil en blij van op dat moment, terwijl de rest maar door zat te leuteren.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.08.2007 00:04
Frank wat een "verschrikkelijk" mooi nummer van Elvis!
Ik kende deze ook niet.Ben ooit nog in een grijs verleden naar een film van Elvis geweest die zich afspeelde in Mexico. Daar sprong hij van zo'n hoge rots het water in.
Weet zo niet meer de naam van de film. Mijn toenmalige vriendinnen
en ik zaten helemaal te zwijmelen.
Nu even iets heel anders. Hebben jullie ook zo'n last van muggen?
Ik word er helemaal ........van die beesten.Overal weten die krengen (sorry voor het woord) je te steken.
Dan midden in de nacht eruit om met je meppertje weer zo'n beest op te sporen om naar de eeuwige jachtvelden te laten verdwijnen.
Denk je dat ze allemaal weg zijn, zoemt er weer zo'n ellendeling in je oren. grrrrr
Dan maar weer de waaier aanzetten en diep onder je dekbed wegkruipen
om de volgende morgen er achter te komen dat ze toch weer ergens een plekje hebben weten te vinden.
Ze vliegen me zelfs hier voor het schermpje langs om te laten weten
dat ze me weer te pakken willen nemen, straks :-)
Smeren met allerlei hulpmiddelen heeft geen zin, ze trekken zich er niets van aan.Heb al meer knoflook gegeten dan anders, haha, iedereen
gaat mijlen uit de buurt, helpt ook niets.
Voor de ramen zitten horren, ik hou de deuren zoveel mogelijk dicht
en doe ook geen licht aan.
Dat wordt dus een klamboe?
Jan wat wordt er wat afgeorganiseerd in Rotterdam.Ik lees niets anders dan dat er wat gehouden en georganiseerd wordt daar bij jou.
Je kunt elke dag wel ergens anders naar toe.En nu weer die speelgoed-
auto's voor die jongens.Je kunt wel een weekendje gaan kamperen Jan
kom je deze kant op.
Twente Ballooning in Oldenzaal,Kunst in Ootmarsum,de Profronde van Almelo,Proefeet in Enschede,dit alles te lezen op de volgende site:
http://www.vvvtwente.nl/
, Datum:
18.08.2007 00:14
@ Lilian
Fun in Acapulco...
, Datum:
18.08.2007 00:23
@Lilian,
dat proefeet in Enschede lijkt me wel wat.......
Ben ik altijd voor te porren.
Maar we zijn nog van plan eind september ergens in Nederland een weekje op een camping of huisje door te brengen. Heb verschillende campings ontdekt waar ze oude woonwagens hebben. Wie weet gaan we wel richting Twente.
Hoera, hoera, sinds we verhuisd zijn naar het centrum van Rotterdam hebben we geen last meer van muggen. Nou ja, geen last is een beetje overdreven. Van de week een mug in huis. En wie word er gebeten??
Ikke niet gelukkig.
Maar zonder gekheid: we wonen op een soort eiland omringd door de oude Middeleeuwse havens van Rotterdam. Het water is veel te brak voor die rotzoemertjes.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
18.08.2007 00:38
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
18.08.2007 09:39
Ha Jan van I: je bent van harte welkom in Twente.
Lili@n: zouden die muggen plaatselijk zijn: ik heb er hier weinig last van, terwijl ik toch vrij dicht bij een grote vijver woon. Of ze vinden jouw bloed lekker :-). Maar ik heb aan een vreselijke pesthekel aan die beesten en het weer van deze zomer is ideaal voor de voortplanting.
Trouwens we zijn meerdere malen op dezelfde camping aan de Cote d'Azur geweest, nooit last van muggen, tot de laatste keer dat we er waren: het was niet te harden, elke avond als het ging schemeren moesten we de caravan in, ze staken dwars door je kleren heen.
Vergeet bij de Twentse evenementen vooral niet de Mélbuuln-dagen volgend weekend in mijn dorp, met als één van de hoogtepunten de run-bike-run op zaterdag, waarbij de lopers langs mijn huis komen.