Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: kaat
, Datum:
09.12.2004 09:23
het gaat goed.....alweer een feestje vandaag......hoelaat is de koffie klaar jolanda? van harte gefeliciteerd!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
09.12.2004 10:34
Jolanda ok de felicitaties van disse kaante.
Geplaatst door: geluidje
, Datum:
09.12.2004 10:53
Champagne,
een verjaardagstaart voor Jolanda; met aardbeien.
felicitaties en geluk.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
09.12.2004 13:20
Geplaatst door: Haagse Harry
, Datum:
09.12.2004 19:27
Wie is eâh jarig? Jolanda? die ken ik niet! Is ut un lekkeâh wèf?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
09.12.2004 20:59
Nou, Haagse Harry, dan kijk je toch even op haar fotopagina/vakantiepagina, dan kun je je daar een voorsteling van maken!! Sorry Jolan, maar ik kon het niet laten!
Van harte gefeliciteerd. O, en Harry je moet wel even wat speurwerk verrichten, maar dat adres komt toch echt voor hier op de site!
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
09.12.2004 21:10
Bedankt voor alle reacties. Voor diegene die mijn leeftijd ook nog wil weten, die is ook op deze site te vinden.
En Gerrit, ook gefeliciteerd met de 10000
Geplaatst door: Anno
, Datum:
09.12.2004 22:16
Moi Annechie,
Waist woar ik lest aan denk'n mos? Belle Pomme loat niks meer van zich heur'n. Dat wordt niks meer mit dat vuurwark. Echt zunde, 't was aanders 'n mooi oetstapke veur ons boid'n west. Wie zall'n er oljoarsoamd wel zulf veur zörgn mott'n.
Gain vuurwaark aan't straand,
din moar op 't plattelaand!
Zeg Gerrit, doe hest ook dien best doan zag ik. Man toch, wat een pracht riemke hest doe veur Henny mokt. Volgn's mie is zoi ook mit stomhaid gesloag'n.
Hest mit Sunderkloas ook zo oetpakt?
Ook nog gefeliciteerd trouwens mit de 10.000ste reactie. Hest er ain op noo'm?
Wie zall'n er mit mekoar veur zörg'n dat hai boo'm aan stoan blift, en wie goan veur de 20.000ste! Over twai moand'n of zo.
En Piet oet Den Helder, dei alles wel drei keer leez'n mot veur dat hai het snapt, bedankt veur dien reactie, en dast het veur ons op nemst. Wie goan gewoon deur mit ons toaltje.
Nou lu, tot loater mor weer.
Allemoal de groet'n van mie.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
09.12.2004 22:21
Jolanda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Beetje laat misschien, maar ik lees het net.
Nog een gezellige avond en de groeten van mij.
, Datum:
09.12.2004 22:42
Gezocht en gevonden, mâh helaas , ut is me smaak niet, ik val meiâh op brutale tiepies, dit is tuh 'gewoân' voâh Harry, sôhry Jolanda, en dit jâh zekeâh weiâh nâh La Roubine? veil plezieâh met je gezin. Groetuh uìt duh Haag
Geplaatst door: pierre
, Datum:
10.12.2004 13:27
, Datum:
10.12.2004 13:57
pierre heeft gelijk! echt supergaaf om jezelf terug te zien,ik ben in iedergeval goed opgedroogd ;-)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
10.12.2004 16:31
Gut Kaat, ie ook al? Wat hadd'n wie toen nog lekkere snuutjes hè......
Geplaatst door: xxx
, Datum:
10.12.2004 17:01
Wise men say, only fools rush in.
But I can't help falling in love with you
Shall I stay? Would it be a sin?
I can't help falling in love with you
As the river flows gently to the sea
Darling so we go, some things were meant to be
Take my hand take my whole heart too
'Cause i can't help falling in love with you
, Datum:
10.12.2004 17:27
ja annechie,we waren nog jong en onbedorven......ben nog steeds jong (ahum) en onbedorven dat weet ik nog zo net niet whahaha.
Geplaatst door: mieke
, Datum:
10.12.2004 21:15
Wordt het niet eens tijd, dat de webmaster dit topic verwijdert? Als jullie willen kletsen, ga je maar naar de chatbox!!!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
10.12.2004 21:59
Ach Mieke toch,..... . je wist dat deze topic NIET over Frankrijk ging, waarom dan openen? Wel een beetje nieuwsgierig? en dan op de laatste pagina je nog ergeren?
Overigens Anno,Annechie en Gerrit ik heb laatst toevallig nog even contact gehad met Belle Pomme, ze doet jullie de hartelijke groeten en wenst jullie allen een heel goede Kerst en een nog beter Nieuwjaar in goede gezondheid.
Helaas is zij te druk momenteel op haar werk in Parijs.
Groetjes en wie hoald disse topic in ere!!
, Datum:
10.12.2004 23:13
Mieke toch, je weit dat deze topic niet oveâh Frankrèk gaat en toch leis je hem, wat un muts ben jè zeg! Of weit je niet wat deze topic betekend? Chattuh is lache mâh voâh even, hieâh kan je alles nog na lezen, groetuh uìt duh Haag
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
11.12.2004 18:32
Zo is het Lili@n en Haagse Harry, Mieke is niet nieuwsgierig, maar ze wil wel alles graag weten.
Deze topic is niet meer te stoppen gezien het aantal reacties en lezers. Dus gaan we door.
Voor ieder die dit leest: prettig weekend
, Datum:
11.12.2004 20:42
Namens Harry wens ik jullie un goed en voâhal un prettig weikend, Harry gaat opzoek nâh un lache, spontaan wèftje, zit ik met duh keâhrst tenminstuh niet allein, groetuh uìt duh Haag