Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
19.06.2007 21:18
Ik had dat programma naar de Krim gemist en heb net even naar Ineke's link zitten kijken (bedankt!).
Tja wat vind je er van, aan de ene kant kromme tenen maar aan de andere kant toch ook wel geinig. Zou overigens absoluut niet mee willen met zo'n club en al helemaal niet die kant op. Maar wie weet als ik wat ouder ben.
Wat ik me eigenlijk afvraag, lijkt zo'n camping-frankrijk weekend van een paar weken geleden hier nou ook op, of is dat heel anders?
@Annechie, wordt het inderdaad texel of ga je toch wat anders doen?
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
19.06.2007 21:52
@ Frank, het wordt echt Texel! We gaan naar De Koog, de camping waar we heengaan heet 'de Shelter', een niet zo grote camping op (voor zover we het kunnen zien)loopafstand van dorp en strand.
We hebben er helemaal zin in...
, Datum:
19.06.2007 22:05
@Annechie,
Hlemaal niks mis mee! Hoop dat je nog wat aan mijn tips hebt en alvast heel veel plezier, genieten en mooi weer gewenst.
En om toch een beetje het Frankrijk gevoel te hebben: Haal een lekker frans wijntje en kaasje in Den Burgh:-).
Weet niet meer precies waar, maar de laatste keer dat wij er waren zat daar een goede delicatessenzaak als je zo'n beetje het centrum inreed vanaf de doorgaande weg de Koog naar de boot.
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
19.06.2007 22:35
Hoi Annechie, alvast een fijne vakantie gewenst. Hopelijk houdt het weer zich een beetje goed.
Ben in mijn jeugd ook wel eens op Texel wezen kamperen, was mijn eerste kampeervakantie en heb er goede herinneringen aan.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
20.06.2007 00:58
Frank,zo'n camping-frankrijk weekend is anders. Iedereen komt
wanneer hij of zij wil, hetzij vrijdagmiddag , of zaterdag.
Dan heb je de "losse" bezoekers, die komen meestal zaterdagmiddag
om een uur of 14.00 en afhankelijk , wat ze zelf willen,kunnen ze de hele middag cq avond blijven"plakken".
Er wordt een barbeque georganiseerd, waarbij een ieder zelf iets meebrengt van zijn of haar gading.
Er iswel een apart veld voor de CF-gangers gereserveerd en van tijd tot tijd zitten ze gezellig bij elkaar,met goed weer buiten en bij minder goed weer in een grote partytent,die de campingbeheerder uit eigen beweging heeft neergezet, heel gastvrij dus.
Maar een ieder kan gewoon doen en laten wat hij/zij wil.
Dus wil je er niet bij zitten doe je dat niet, maar je bent op een weekend, met gelijkgestemden, dus gebeurd dat heel spontaan.
De keren dat ik er was, was het reuze gezellig en natuurlijk "spannend" wie, wie is.
Het is allemaal met deze topic begonnen en later de chat, waar veel van bovengenoemde mensen elkaar spraken.
Een aantal van deze mensen, zien elkaar 1 per jaar op deze CF dag,
ook een aantal mensen uit België.
Dan is er ook nog een zogenaamde afdeling Oost, als grapje in het leven geroepen,en die houden 1 keer per jaar de befaamde appeltaartenparty bij iemand thuis.
Het is geen "kliek" in de zin van dat er geen andere mensen bij zouden mogen komen.Daar staan ze altijd voor open.
Dus Frank misschien toch iets voor jou, om een keertje een bezoekje
te brengen aan dit stelletje "ongeregeld" :-)
Geplaatst door: connie
, Datum:
20.06.2007 01:41
Goh Frank,was het niet in Denhaag?
;-)) connie.
, Datum:
20.06.2007 13:22
Frank, we gaan gewoon onze neus achterna, komt altijd goed!
Ja, het weer... we zullen maar duimen nietwaar? Gelukkig zitten we altijd warm en droog maar ook wij hebben natuurlijk liever een zonnetje!
, Datum:
20.06.2007 21:53
Dat is een heel verhaal Lili@n. Ik hou wel van "ongeregeld" en ik heb in ieder geval een jaar tijd om er eens over na te denken. Ik zie dat ze in ieder geval ook stacaravans op de Lucht verhuren, of mag je dan niet meedoen?
Connie, mag ook hoor, misschien dat jij even wat kan brengen, zal Annechie heel erg leuk vinden denk ik toch :-)
, Datum:
20.06.2007 22:23
Mmmm Lilian, die appeltaartenparty klinkt goed.
Ik heb vanavond een heerlijke fietstocht van ruim 20 km door Twente gemaakt met een groepje "oudere jongeren". Hebben nog een eind langs het kanaal van cimeroni gereden. Het was fantastisch weer voor zo'n tochtje en goed voor de conditie.
, Datum:
21.06.2007 22:01
Wij gaan er zondag ff 4 weken tussen uit voor een fijne vakantie.Voor allen die nog gaan een plezierige reis.Ik tref jullie vast wel weer.
Groetjes Connie.
, Datum:
21.06.2007 22:04
@Connie,
Heel veel plezier en een goede reis. Mocht je nog een lekker recept tegenkomen dan hou ik me van harte aanbevolen!
, Datum:
21.06.2007 22:48
Dank je Frank.Je zal het horen wanneer er weer iets lekkers gevonden wordt.Maar ga het natuurlijk eerst zelf uitproberen.;-)
gr. Con.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
21.06.2007 23:00
Annechie en Connie veel plezier en mooi weer. Groeten uit de stad aan de Vecht. L & G.
, Datum:
21.06.2007 23:25
Connie, ook namens mij een fijne vakantie gewenst. Hopelijk ga je de zon opzoeken.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.06.2007 01:41
Annechie, Connie, een fijne vakantie toegewenst.Geniet ervan en kom
gezond en wel weer terug en dan horen we wel hoe het geweest is.
Frank,ook als je een stacaravan zou huren ben je van harte welkom!
Ineke, van de week ook nog even een tochtje naar Delden gemaakt.
Mijn man wilde een paar foto's maken van bepaalde plekjes in die buurt.
Die komen t.z.t. allemaal op een site te staan.
Ben benieuwd hoe Jan het heeft in de gite.
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
22.06.2007 09:19
Annechie en Connie, n Fijne vakantie toegewenst vanuit de stad die eindigt met oooooooooooo. :-)
Ineke, las dat je langs "mijn"kanaal hebt gefietst. Bin ie via Soasel fietst?Mooie route.
Lill@n, zondag is er bij ons in t park n harmonicadag. Meestal bin ik zondags wa in dat park te vinden. Als wie nig met de spartamet vot bint.En dat dow zundag nig, want dat is vlak veur oonze vakantie en dan goa ik nig gern mer met dat ding vot. Bad Memory's.
, Datum:
22.06.2007 17:05
Nee, cimeroni, niet via Soasel, dat hebben we "rechts" laten liggen. De exacte route weet ik niet, het was een bestaande "oude" route van de fiets 4-daagse, iemand reed voorop en de anderen reden er gezellig kwekkend achteraan. We hebben zeker 10 minuten langs het kanaal gereden. Zijn nog langs Fraans Marie en tot voorin Albarge gekomen en via het boer'ngolfterrein bij Zender'n terug naar Melbuulndorp.
Lili@an: als de site met de foto's klaar is zet je hopelijk toch wel een link op dit forum. Ben erg benieuwd.
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
22.06.2007 17:14
Ineke, dan hej in elk geval n mooie fietsroute had. Of hej nig vulle zeen deur t kwekken:)Ohnee, dat kan nig, ie mot wa wat heb'n zeen anders kon ie d'r ja nig oaver "proaten". t Is noe gen weer om te fietsen. t Regent hier. En dat mag wa. De plantjes verdreugt mie zowat.
, Datum:
22.06.2007 17:45
Cimeroni, regen bij jou, hier nog geen drup gevallen, wordt wel telkens voorspeld, alleen gisteren heeft het een paar uur geregend. De plantjes kunnen nog best wat nattigheid gebruiken.
Woensdagavond was het nog prima fietsweer. Volgende week gaan we met de groep zwemmen, wel overdekt natuurlijk, dat is ook beter ivm de weersvooruitzichten.
, Datum:
23.06.2007 14:55
... en mooi weer gewenst! Dat lees ik boven aan de bladzijde. Nou, dat mooie weer is dus nog niet aangekomen, het plenst hier op het moment en de weersberichten luister ik maar niet meer naar.. Toch hebben we er nog steeds zin in, de boel staat inmiddels al aardig bepakt en bezakt. Morgen gaan we, dus: Zwaai, zwaai, tot over een kleine drie weken!