Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
14.06.2007 16:11
Hallo Lilli@n, fijn dat je erachter bent waar ik woon. Ik woon op 10 minuten loopafstand vd woooooooooooooooonboulevard. Groetjes cimeroni.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
14.06.2007 22:25
Ineke, die tieden van mie dee mu'j meer oawer 't heufd zeen.
Ik was altied 'n mense van de klok en op tied noar bedde goan.
Totdat ik dissen site ontdekte,inmiddels a wa weer 'n paar joar leden,
toen is 't helemoal mis egoan.Kletsen op de proatdeuse tot ver in de nacht.Inmiddels bin ik praktisch nig meer op de proatdeuse, meer het late is nog wa bleev'n.Altied as ik in hoes kom, mu'k toch eerst effkes de mail èn camping-frankriek bekiek'n.En dan blief ik weer plakk'n bie de 50 laatste meningen en bekiek ik mie de campings en dan
waan ik mie iedere keer weer 'n betje op vakaansie.
Ie valt van 't één in 't aander. En ik weet wa ik sol dat ok wa oawerdag könn'n doan, meer dan he'k aandere werkzaamheed'n en dan gun ik mie geen tied um achter dit'"ding' te goan zitt'n.
Meer as ik noe op de chatboxe sol goan dan kom ik wa op 'n redelijke
tied hör.D'r is ait wa wat aans, de kraante mu'j mangs ook nog noakiek'n en ie wilt ok nog wa 'n programma op tv bekiek'n en goa zo meer deur.
Ik kom tied te kot. Dus ie könt begriep'n dat dan late wödt.:-)
Zo noe he'k 'n tipje van de sluier opelicht , haha
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
14.06.2007 22:38
Ja, Lili@n ik herken de "klachten". Mij vergaat het net zo. Heb nu wat meer tijd omdat ik vakantie heb. Maar er gaat eigenlijk geen dag voorbij of ik kijk, soms wel meerdere keren, op deze site. En ik ben ook een fan van het eerste uur.
We spreken elkaar vast binnenkort op de chat!
, Datum:
16.06.2007 21:06
Hallo Ineke. Ik lees dat je vakantie hebt. Geniet ervan. t Is nu redelijk weer. t Heeft hier eindelijk geregent. Groeten cimeroni.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.06.2007 00:48
Had het bij jullie nog niet geregend? Tsjonge hier plensbuien,niet goed voor de plantjes. Veel te veel in een keer.
En net nu ik met de fiets was, je kunt veel beter op zaterdagmiddag met de fiets naar de stad dan met de auto.
Ja, hoor begon het op de terugweg te regenen en niet zo'n klein beetje.
Annechie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!Geniet ervan en ik wens je een heel goed nieuw levensjaar toe!!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
17.06.2007 01:21
Lilian wees blij dat je op de terugweg was dan!!
Annechie, wat lees ik? Jarig? Gefeliciteerd, fijne dag gewenst, geniet ervan.
Gr. Brenda
Geplaatst door: connie
, Datum:
17.06.2007 02:25
Annechie,van harte,
connie.
Geplaatst door: Hans
, Datum:
17.06.2007 12:14
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
17.06.2007 12:25
Annechie via deze weg van harte!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
17.06.2007 12:28
Annechie ook van ons gefeliciteerd
Nou hier heeft het ook geregend gisteren en natuurlijk net toen de vierdaagse begon aan het defilé.
Geplaatst door: frank
, Datum:
17.06.2007 13:04
Annechie,
Van harte en nog vele jaren!
, Datum:
17.06.2007 14:43
Annechie, ik kan en wil niet achterblijven. Hartelijk Gefeliciteerd en nog vele jaren.
, Datum:
17.06.2007 18:45
Hans, ik ben er stil van. En dat wil wat zeggen :).
, Datum:
17.06.2007 21:10
Hoi Annechie, ook namens mij van harte gefeliciteerd.
En wat de regen betreft: hier is echt nog niet veel gevallen, de buien zullen dus wel erg plaatselijk zijn. Maar volgens mij komt en vannacht en morgenochtend wel een lekkere plens aan. Goed voor het gras...
Ik ben afgelopen vrijdag ben een kennis geweest die in Giethoorn woont. Daar is het ook erg mooi hoor. Al dat water en de leuke huizen met bijna allemaal een rieten dak, zeer de moeite waard om eens heen te gaan, maar dan bij voorkeur niet tijdens de vakanties en de weekenden, dan kun je er volgens mij over de koppen lopen.
, Datum:
17.06.2007 22:16
Ineke, ik ben in mijn leven 3x in Giethoorn geweest. t Is er inderdaad prachtig, maar de plaats heeft zijn naam mee. Al de keren dat ik er was, zomermaanden, regende t daar. En dan ging ik hier weg met mooi weer. Maar heb je wel eens over de Dinkel gevaren? Dat is mooi.
, Datum:
18.06.2007 22:20
Haha cimeroni, je hebt gelijk, toen ik er arriveerde begon het daar net te regenen.
Ik zit overigens naar een tv-programma over groepsreizen met caravans te kijken. Niet negatief bedoeld maar dat is ook wel een apart wereldje.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
18.06.2007 23:39
Ineke ik heb het programma gezien en krijg er helemaal de kriebels van!
Zitten ze op een parkeerplaats koffie te drinken en maar kijken wie er allemaal voorbij rijden van de groep. "Goh, normaal is het altijd met zijn allen koffiedrinken". Brrr, maar als het kan blijf ik het programma volgen. Wie weet als wij zo oud zijn.....
Gr. Brenda
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
19.06.2007 14:06
Lieve mensen, allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie felicitaties en goede wensen!!
Het was een hele plezierige dag, nooit gedacht dat ik mijn verjaardag nog eens zo leuk zou gaan vinden...
Mijn excuus voor het late bedankje, ik heb een paar dagen zonder internetverbinding gezeten zodat ik gisteravond pas al die leuke berichtjes heb kunnen lezen... alsof ik opnieuw een beetje jarig was, dank jullie wel.
Daar zaten we nog net om verlegen, zo'n storing in ons virtuele gebeuren.. net een week voor we weggaan.. en dan maar afwachten wat het is en of het wel weer voor de tijd in orde komt.. Gelukkig was het uiteindelijk maar een kleinigheid, ik kan dus nog naar jullie zwaaien voor we zondag vertrekken.. '-))))
, Datum:
19.06.2007 14:37
Het is inderdaad een serie. Ik blijf het ook wel volgen. Wij hebben ook wel eens op een camping gestaan die door zo'n ANWB of ASCI rally bezocht werd. Een heel gedoe als ze aankomen en vertrekken en tijdens het verblijf kon het 's avonds best wel lawaaiig zijn. Wel leuk om al die verschillende combinaties te zien, dat zie je in de serie ook: sommigen hebben een "gewone" caravan, maar je zag ook zo'n joekel van een tandemasser.
Je weet het natuurlijk nooit, maar zo'n groepsreis lijkt mij maar niets.
Voor degene die het gemist heeft : http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=4835902&md5=4122cec18dc4a16087a0ddcc997ced28
, Datum:
19.06.2007 19:33
Nou ik ga ook liever met zijn tweetjes op vakantie. Moet er niet aan denken om in de vakantie ook nog verplichtingen te hebben. Want dat heb je toch in meer of mindere mate als je met n kluppie gaat.