Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
10.06.2007 18:34
Wij willen Gerrit en Yeoman hartelijk bedanken voor het fantastische c-f weekend.Met veel gelijkgestemde mensen,hebben we ondanks het weer een heel plezierige tijd beleefd.
Connie en Leo Sturmer.
Geplaatst door: ® Tara
, Datum:
10.06.2007 21:08
gelijk Connie, 't was weer super gezellig, bedankt mannen !
Tara en co.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
10.06.2007 21:19
Was erg gezellig! Gelukkig nog wat "nieuwe" mensen kunnen ontmoeten, het is echt geen kliek bij elkaar. Iedereen is welkom volgend jaar.
Gr. Brenda
Geplaatst door: ® luc
, Datum:
10.06.2007 21:42
Ook ik heb mij dit jaar weer reuze vermaakt,bedankt aan allen die er waren en is zeker weer voor herhaling vatbaar.Aan de afwezigen ,mischien volgend jaar zijn jullie er ook bij,je weet niet wat je mist :-))Groetjes Luc en Christiane uit Belgie.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
10.06.2007 22:47
Ook wij hebben genoten van het gezellige C-Fr weekend. Allen hartelijk dank . En voor wie er niet is geweest............volgend jaar is er weer een mogelijkheid. Groeten uit de stad aan de Vecht.
Geplaatst door: ® Linda
, Datum:
10.06.2007 23:05
Ik heb zo aan jullie gedacht, toch niet aan de tentstokken gehangen, of natte voetjes gekregen.
Zo te lezen hebben jullie het top gehad ! misschien volgend jaar. nu zijn we aan het aftellen voor La France !!
grt Linda
p.s. ik wil wel graag foto's zien hoor
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
11.06.2007 00:57
Fijn dat jullie het gezellig en naar jullie zin hebben gehad.
Bij leven en welzijn kunnen wij er de volgende keer misschien ook weer bij zijn. In ieder geval op bezoek komen en de overheerlijke appeltaart van Gerrit proeven mèt slagroom!Je hebt toch wel een appeltaart gebakken dit jaar Gerrit? Of was het te heet dat jullie maar aan het ijs zijn gegaan? In ieder geval konden jullie lekker genieten van het zwembad.
Hier viel het reuze mee met het weer.
Nou de regen is vanavond wel gevallen, heel goed voor de tuin en de
verfrissing voor de mens, wat was het klam vandaag.brrr als je maar iets deed liepen de straaltjes van het gezicht.
Ineke dan wonen wij ongeveer zo'n 4 a 5 kilometer van elkaar, binnendoor.Dus een echte Melbuul? Ik ben van ouds Hengeler Weend.
Over dat stadje aan de Aa ben ik nog niet uit. Ik dacht dat jij Cim.
in Boeskoolstad woonde.
Connie jammer dat we elkaar niet hebben gesproken en Kathrijn jammer
dat ik jou ook niet gezien heb en niet te vergeten Luc en zijn vrouw.
In ieder geval allemaal de hartelijke groeten.
Geplaatst door: cimeroni
, Datum:
11.06.2007 09:32
Hallo Lilli@n. Ik ben n geboren boeskeulke. En heb er tot mien marriage gewoond. Toen ben ik met mijn echtgenoot gaan wonen in de stad aan de Aa. Is dicht bij Melbuulndoarp. Daor goat wie eind augustus wier hen. Doar bint altied zulke mooie feesten.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
11.06.2007 09:53
Lilian, de appeltaart en natuurlijk ook de oranjekoek uit Friesland waren heerlijk!
Maar er was nog veel meer, wat denk je van olijven uit de lekkertste delicatessenwinkel, bijna alle bieren (+ merkglas!!) uit België en CeriseChampagne van Johan en Tineke? En wat er allemaal op de bbq lag is haast niet op te noemen. Dus supergezellig.
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
11.06.2007 10:22
@Lili@an: nee geen echte Melbuul, ben geboren in Limburg, maar ben na een paar jaar Hengeler Weend gaan opsnuiven en heb daar ruin 35 jaar gewoond. En nu alweer een flink aantal jaren Meelbuul en hier voel ik me best thuis.
Ja, ik heb begrepen dat jij vlak bij een bepaald tuincentrum woont, daar kom ik ook wel eens en rij dan inderdaad binnendoor. Door ons mooie Twente.
Heerlijk die regenbui gisteren, ik had net de sproeier in de tuin aangezet, was dus niet meer nodig.
, Datum:
11.06.2007 11:46
Ineke, vervelend dat je niet meer met de caravan weg kunt. En ik kan begrijpen dat dat in deze tijd best moeilijk voor je is. Vorig jaar heb ik ook n moeilijke tijd gehad. Goddank is t goedgekomen. Ik wil de caravan ook nog niet missen. Ik heb n zoon in Bayern wonen. En daar gaan we nog wel eens heen. Regen is hier bijna niet gevallen. Ik heb vanmorgen de plantjes water gegeven. De visjes moeten nog ff wachten.Die staan nog niet droog. :)Groetjes uit de stad aan de Aa.
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
11.06.2007 17:34
Joooooooooh...... Wat een verrassing viel er vandaag door de brievenbus! Echt, ik was er even stil van(en dat ben ik niet zo vaak..'-)))
Alle bezoekers van het cf-weekend.. allemaal hartelijk bedankt voor jullie lieve groeten en hopelijk tot ziens op een volgende meeting!
Geplaatst door: ® Fonzie35
, Datum:
11.06.2007 18:01
Wij waren voor het eerst op het fr-weekend.Wij gaan volgend jaar zeker weer!
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
11.06.2007 18:26
Het was inderdaad een geweldig weekend...en dankzij jullie allemaal. Ook zij die er niet bij konden zijn, bedankt voor jullie meeleven.
(wanneeer start de inschrijving voor volgend jaar ;-))
, Datum:
11.06.2007 18:50
@Cimeroni: Goed te horen dat voor jou weer goede tijden aangebroken zijn. Ik heb in ieder geval wel heel goede herinneringen aan onze vakanties in Frankrijk.
Die stad aan de Aa, ligt die ongeveer 7 à 8 km van Melbuul'ndorp af?
Raar weer hier op het moment, de zon schijnt, het regent en het onweert....
Zo te lezen is het cf-weekend erg gezellig geweest, zou er best eens bij willen zijn.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
11.06.2007 21:12
Dat kan Ineke, gewoon inschrijven volgend jaar ;-)
Zo eerst de tuin maar eens sproeien, de regen die overal valt heb ik hier nog niet gezien. Het is zo vreselijk droog dat je bijna naar regen zou verlangen, maar na die ene bui in Scherpenzeel weet ik dat je het snel weer zat bent.
Gr. Brenda
, Datum:
11.06.2007 21:37
Hallo Ineke. De stad aan de Aa ligt zo'n 9 km van Melbuul'n af. t Is nen grote stad. Naja wat is groot :). Er ligt ook n voetbalstadion. Van de zwart-witten.
, Datum:
11.06.2007 22:03
Ja cimeroni, dan weet ik wel wat je bedoeld :-)
Ik kom daar ook wel eens shoppen, grappig dat we redelijk dicht bij elkaar wonen, en Lili@an ook.
En die zwart-witten hebben het toch maar mooi net weer gered afgelopen seizoen.
@visje: inschrijven zou wel kunnen, maar een weekend komen is wel lastig als je geen caravan meer hebt
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
11.06.2007 22:06
kom je gewoon 's middags langs ineke, gezellig een bakkie doen...en meedoen met de bbq 's avonds kan ook.....hou het maar in gedachten
Yeo
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
11.06.2007 22:47
A'j nog efkes wacht meuge wie wal 'n buske huurn volgend joar... hooft d't ok gin éne te 'boppen'.. '-))