Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
30.05.2007 10:59
Hallo Bianca. Ik "loop" nog nig lang mee op dit topic. t Dialect van jou kan ik niet plaatsen. Uit welke windstreek kom je?
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
30.05.2007 12:10
Het klopt, v.d. Most is in Itterbeck, ongeveer 7 km hier vandaan bezig met een voormalig Duitse militaire kazerne om te bouwen tot overdekte campingplaats. Het is de bedoeling dat deze zomer de eerste gasten hier al kunnen kamperen. Het zal een groot park worden met veel vertier voor alle leeftijden.
, Datum:
30.05.2007 15:04
Hallo Gerrit.Ligt Itterbeck 7 km bij jou in de buurt? Gossie, dat is dichtbij.
Geplaatst door: ® Bianca
, Datum:
30.05.2007 15:15
Klein Mexico..dat ligt aan de westkust in belgie
, Datum:
30.05.2007 17:53
Nou Bianca. Dan woon je wel mooi. Strand en zee. Heerlijk uitwaaien als t stormt. Daar moet ik toch wel enkele uren voor rijden. Maar ach ja de Twentsche bossen zijn ook zeeeeer mooi;-)
Geplaatst door: ® JanI
, Datum:
30.05.2007 22:23
Hallo iedereen; hier ben ik weer na een heeeeeeeeel lange tijd!!
M'n oude PC was ingestort en ik dacht handig te zijn om te reageren op een flyer van UPC.
PC van Dell, internet van Chello, telefoon/TV van UPC.
Nou, nou, je moet dan wel geduld hebben.
Maar goed; 't werkt weer zo'n beetje. Niet helemaal naar tevredenheid maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Iedereen die mij persoonlijk een mailtje gezonden hebben nog hartelijk bedankt voor de belangstelling. Lezen ging af en toe nog net maar schrijven.....!!!! Ook mijn toetsenbord had de geest gegeven.
Ik moet nog alles op deze topic doorlezen maar dat komt nog wel.
Voor fietsers en tuinliefhebbers van Rotterdam en omstreken:
http://www.verborgentuinen.nl/
Geplaatst door: frank
, Datum:
30.05.2007 22:26
Bijzonder fijn je weer in goede gezondheid te horen/zien Jan!
Werd hier wel erg stilletjes zo zonder je!
Geplaatst door: connie
, Datum:
30.05.2007 22:31
Ha Jan ,
Welcome back.
connie.
, Datum:
30.05.2007 22:59
Ik had wel tijd genoeg om veeeeel te lezen.
Heb o.a. drie boeken van Dan Brown gelezen. Je weet wel van de Da Vinci Code.
Ik moet zeggen ze zitten ingenieus in elkaar maar ze zijn wel allemaal hetzelfde.
1. twee GENIALE hoofdpersonen
2. een plot gebaseerd op een speurtocht met raadsels, rebussen e.d.
3. een krankzinnige moordenaar
4. een persoon op de achtergrond die de wereld o.i.d. wil vernietigen
Een van die boeken gaat over een supercomputer in de V.S. waar alle militaire en andere info opstaat. Computer wordt belaagd door een softwareprogramma zodat hackers in zouden kunnen breken.
Programma kan alleen gestopt worden een GETAL.
Welk getal?? Het basisverschil geloof ik tussen uranium en plutonium.
Drie dacht ik. Drie. DRIE. DRIE!!!!!!!!
En 't genie maar zoeken en denken.......
En, he he, op het laatste moment. Volgens mij moet 't drie zijn zegt ze. Guttegut, wat een genie.
Het antwoord stond in het boek je aan te schreeuwen. Niemand die 't ziet behalve de eenvoudige lezer.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
30.05.2007 23:12
Gelukkig Jan dat je terug bent, we begonnen ons toch echt zorgen te maken. Er gingen ook al stemmen op om je persoonlijk te bezoeken :-)
om te kijken wat er aan de hand was. Niks voor jou om ons zo lang in het ongewisse te laten.
Ik zie dat je je naam enigszins hebt aangepast? Janl of Jani ?
Ja er zijn inmiddels meer "Jannen" op het forum gekomen.
Annechie ie nemt toch wa 'n heel'n groot'n slagroompunte of iets van dien aard a'jt achter de rugge hebt hè? En dan nem ie d'r meteen ene veur mie met (haha,:-)
, Datum:
30.05.2007 23:28
, Datum:
30.05.2007 23:28
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
31.05.2007 00:12
Janl dus, de glazen van mijn bril waren zeker beslagen........:-)
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
31.05.2007 09:18
Lilian.. dat zit! Ik zal alleen voor jou een verse halen, misschien volgende week al wel en dan kom ik hem persoonlijk langsbrengen..!
Fijn Jan, dat je er weer bent, we hebben je gemist..
, Datum:
31.05.2007 13:33
Cim...Ik haat het strand,zand en wind!!!en raad eens waar we naartoe reizen deze zomer..juist naar de atlantische kust waar niet anders is!!!Al goed dat ik mij vrij goed aanpas aan de noden van onze kinderen die dromen van een surfvakantie !!
Geplaatst door: marrie
, Datum:
31.05.2007 13:38
Ha Jan, fijn dat je weer van de partij bent, lees je altijd graag!
Komt er ook weer wat vaart in dit forum:-))
, Datum:
31.05.2007 13:56
Eventjes een klein vraagje...zijn Jan en Janl een en dezelfde persoon???(kwestie van de boel beetje te kunnen ordenen in het hoofd hé)
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
31.05.2007 14:21
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
31.05.2007 15:08
Nou Jan, dan ben je een stuk slimmer dan ik, ik heb ook al die boeken van Dan Brown gelezen (ik vond dat boek overigens het minste van allemaal), maar ik was echt niet op die º" gekomen....ik lees dus gewoon onbevangen dat boek uit tot de oplossing voor mijn neus wordt aangedragen...dat maakt het wel extra spannend trouwens..
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
31.05.2007 15:09
kleine aanvulling: dat rare teken in de tekst moet dus: "drie" zijn..