Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
27.05.2007 01:39
Hai Frank,
Als ik asperges koop zijn het de dikste die ik kan vinden tussen de dubbel AA.Schil ze dan twee keer rond met een dubbele aspergeschiller.Ik weet het ,ze zijn niet goedkoop maar je hebt er jaaaren plezier van.http://www.surprisekookgerei.nl/index.html?lang=nl&target=d48.html
Heb er werkelijk geen moeite mee.
Jullie kunnen me ook mailen.Maar niet al te lang meer anders is deze dame op vakantie.
Oh ja eerst nog het c-f weekend,word vast weer gezellig.
vr.gr.Connie.
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
27.05.2007 12:07
Hallo Lilli@n. Dus als ik naar Clemens ga, kom ik bij oe veur de deur langs. Dat dut mie denken aan wat ik onlangs meemaakte. We waren op de Tankenberg. We zitten daar te picknicken. Komt er n ouder echtpaar langs. Die vragen of ze bij ons aan tafel mogen zitten. Tuurlijk mocht dat. Blijkt die man heel nieuwsgierig. Zo van, woar woon ie? Woar bin ie er 1 van. Oh bin ie d'r doar 1 van. Joa die leu ken ik wa. Enzo ging t n hele tied deur. t Ei oet gat vroagen. Was wa lachen. Fijne Pinksterdagen.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
28.05.2007 02:54
O, gut, Cimeroni zo bedoel ik dat helemoal nig heur, da'k niesgierig wil wèn. ('k wil wa graag all'ns weet'n) hahaa, nee hoor.
Ja je hebt van die mensen die willen alles weten en zijn altijd met van alles op de hoogte.
Wat dat betreft weet ik dus nooit iets, hier ook niet uit het dorp.
En dan zeggen ze: Meer ie woont toch in .......vul maar in, dan mu'j dat toch wa weet'n. Ja het zal wel. Mooi niet en heb er ook geen belang bij.
Overigens is morgen of eigenlijk al vandaag ('t is onmeunig vrog in de môn, kan niet slapen) bij de kaasboerderij aan dezelfde straat, dan weet je wel wat ik bedoel, een Open Dag.
Er is weer van alles te doen en mien husband is ook weer van de partij
met het accordeon :-)en de zaak van Clemens is ook open, dus dat worden weer hectische parkeertoestanden.
Frank ik begin er niet meer aan, met de asperges, ik word er "moedeloos" van.
Wat een "stokken" en taaie "apparaten" heb ik er telkens van.
Ik ga wel bij Connie op bezoek ;) en laat het me lekker voorzetten,
dat lijkt mij een beter idee.
Misschien kan ze ze wel klaarmaken tijdens het C-F weekend, haha
heeft iedereen er wat aan.
Nou Con, laat maar horen wat je er van vindt.........
, Datum:
28.05.2007 10:31
Mooi Lilli@n, dan bint wie t doar oaver eens. Vulle plezeer vandaag bie de oawerburen. :)
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
28.05.2007 22:37
Dit weekend gekampeerd in Nederland. Alleen 's-nachts een regenbui en vanmiddag bij vertrek. Brenda je hebt gelijk, op de camping ben je altijd buiten, heerlijk toch.
, Datum:
29.05.2007 00:42
Gerrit dan ben ik benieuwd waar jij zat. (Cimeroni, nu ben ik wèl nieuwsgierig hoor) Het heeft hier behoorlijk geregend rond een uur of 12,13 en 14.
Ik vond het jammergenoeg een natte boel en zeker voor de mensen op de campings.
't wordt toch tijd voor die overdekte camping :-) Bij mooi weer, dak
wegschuiven, bij slecht weer overdekken.
Ik dacht dat de heer V.d.Most daar vergevorderde plannen mee had?
, Datum:
29.05.2007 14:26
Gerrit loat ons ns weten woar aj kampeert hebt. t Was hier bar slecht weer. D´r was geen lol an. Alleen de woonboulevards hadden veul bekieks.
Geplaatst door: ® Bianca
, Datum:
29.05.2007 17:36
Mo menchen toch..a me in uus dialect gon begun klappen kunke vaneigens oak mien bestn doene vot nie gemakkelik te loatn leezn wi ..wiene da je giedr kut..kanne kik oak!!juste e kweste va makoar goet te verston é.allee saluutjes ollemale!!
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
29.05.2007 18:42
Gerrit zat in dicht bi'j 't mooiste plekkien van nederland......en in een wondermooi gebied.....mag ie road'n. en a'j 't niet wiet'n skrief mi'j dan moar een elektronisch berichie.
, Datum:
29.05.2007 20:52
Nou ik ben niet nieuwsgierig.:-) Maar ik weet nog steeds niet waar Gerrit heeft gekampeerd. Ik vermoed in Zeeland of Brabant. Er werd gezegd n mooi stukje Nederland.Maar heel Nederland is mooi. Alleen t weer niet altijd. Hoewel, ligt er natuurlijk aan waar je van houd.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
29.05.2007 21:31
Wij hebben afgelopen weekend gekampeerd op Camping Het Kamper Erve in St Jansklooster.
Geweldig mooie SVR camping, 70 plaatsen, heel rustig.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
29.05.2007 21:41
Geplaatst door: connie
, Datum:
29.05.2007 21:58
Hahaha,Lilian wat heb je toch goeie ideeen.Maar je weet het he,mijn (camper)deur staat altijd open.Dus neem jij je spullen maar mee,dan zal ik ze voor je schillen.Maar om voor 50 man te koken gaat me een beetje te ver.;-)).
Tot 8 juni,
Connie.
, Datum:
29.05.2007 22:27
Lilli@an, vlgs mij is vd Most bezig in t boetenlaand. Oftewel Duitsland. Of hij daar n overdekte camping wil aanleggen weet ik niet. Zou me niets verbazen van den heer.:-)
Geplaatst door: frans
, Datum:
29.05.2007 22:36
, Datum:
29.05.2007 22:37
Hoi Frans, daar zat ik nou net op te wachten. :)
Geplaatst door: frank
, Datum:
29.05.2007 22:58
Jullie hebben gelijk!
Hij is dus bezig met een overdekt kampeerterrein. De man is absoluut creatief, maar een overdekt kampeerterrein? zou me verbazen als dat een megasucces wordt.
Lijkt me vergelijkbaar met overdekt vissen of overdekt aan het strand zitten.
Nee daar ga ik niet aan beginnen, kan ik net zo goed in een hotel gaan zitten, een hengel in het aquarium hangen en naast het bad wat zand strooien.
Voelt als surrogaat voor het buiten zijn met daarbij de geluiden, geuren en ook de charmes van de ongemakken die daar bij horen.
Maar wie weet heeft ie wel weer een succesformule gevonden en zie ik het helemaal verkeerd.
, Datum:
30.05.2007 00:17
Vijftig man? Connie komen er zo veel? Ja neem ik een kilo asperges mee en dan schil jij ze voor me, haha en dan neem ik ze weer mee naar huis? Koop ik weer de verkeerde soort.
Bianca gewoon volhouden dat dialect, we hebben hier tijden in het dialect geschreven, maar dan kwam er weer commentaar van deze of gene.Bovendien gaat het nederlands typen wel iets sneller dan in het dialect wat mij betreft.
Frank, ik bedoel een overdekte camping waar met mooi weer een dak open kan worden geschoven. Zo te zien op de website komt er ook een bos en andere "Anlagen". Van dat dak heeft hij nog niet ontdekt, kan
hem misschien een hint geven? :-)
Annechie kö'j de vlag a oethang'n?
Yeo,dan was Gerrit aardig dich bie oe in de buurte.Ie tweeën kön't
't ok nig loat'n, hè? En dat 't doar dan toch zu'k good weer was.
Onbegriepeluk :-)
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
30.05.2007 07:53
Bienoa Lilian, vandage en mon'n nog.. Mon'nmiddag hop ik de vlagge uut te hang'n..
Geplaatst door: ® Bianca
, Datum:
30.05.2007 09:55