Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
21.05.2007 13:37
Hoi Marjolijn. Ja ik kom wel eens in Brabant. Heb familie in Tilburg wonen. Dus Loonse en Drunense duinen, Kampina, Chaam zijn wel bekend bij mij. Maar er gaat toch niets boven Twente. Oost west Twente best.
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
21.05.2007 13:47
........"en dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht"............ik ben nog nooit in Twente op vakantie geweest, wel op bezoek geweest (mijn opa zat vroeger in het bejaardenhuis in Holten), en inderdaad, dat is een prachtig stuk Nederland, ik kan begrijpen dat je daar trots op bent. Maar Brabant.........:=))
, Datum:
21.05.2007 13:56
Marjolijn, Holten is inderdaad mooi, maar dan als je vandaar via Nijverdal en Wierden richting Hengelo gaat en dan naar Oldenzaal,de Lutte, Beuningen, Denekamp, N. Deurningen, Lattrop, Ootmarsum en Vasse dan ben je in t mooiste gedeelte van Twente. Echt n keer doen. Campings in overvloed.
, Datum:
22.05.2007 11:34
Foutje van mij. De regiosoap "Van jonge leu en oale groond"wordt uitgezonden van kwart voor 7 tot half 8. Er keken maandagavond 441.000 mensen na.
Geplaatst door: connie
, Datum:
22.05.2007 20:43
Jos groet al zijn chatvrienden vanuit een warm Anduze.
Connie
Geplaatst door: frank
, Datum:
22.05.2007 22:04
@Cimeroni,
Naar aanleiding van je opmerking heb ik 2 dagen lopen piekeren over het allermooiste stukje Twente wat ik in een ver geleden gezien heb, ben er eindelijk uit:
Lutterzand, met de Dinkel, In 1 woord geweldig!! Vergeet het niet door te geven in je reclame-uitingen. Op de fiets naar toe en dan heerlijk wandelen!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
22.05.2007 22:56
Hallo vrienden, bij deze wil ik het Kampeerweekend nogmaals onder de aandacht brengen. Je kunt je nog steeds opgeven via camping-frankrijkweekend@hotmail.com
Het weekend is op 8, 9 en 10 juni op Camping De Lucht in Scherpenzeel.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
22.05.2007 23:22
Kampeerweekend was erg gezellig vorig jaar! Dus twijfelaars geef je op en kom ook. Het is voor ons meteen een mooie manier om de caravan uit te proberen voor de vakantie. Het wil er maar niet van komen om eens een (lang) weekend weg te gaan helaas.
Gr. Brenda
, Datum:
23.05.2007 00:21
Gerrit en Brenda,
Wij komen zeker kijken hoe Brenda haar caravan uitprobeerd.En Gerrit ik wil zeker je appeltaart niet missen.;-)).
Vergeet de slagroom niet.
vr.gr.Connie.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
23.05.2007 01:51
Cimeroni, als jij een echt "boeskeulke" bent, dan woont wie zo'n beetje op steenworpsafstand van mekaar. Ie mut dan wa ongeveer 4 kilometer gooi'n richting Fraans op de Bult en dan rechtsof. :-)
Marjolein, Brabant is ook prachtig! Ben er een paar keer op korte vakantie geweest.Aardige mensen en veel te zien!!
Onbaatzuchtig gedrag in hersenen terug te vinden:
Wetenschappers in de VS hebben het deel van de hersenen gevonden dat verantwoordelijk is voor onbaatzuchtig gedrag. Door scans,vragen en computerspelletjes wisten onderzoekers te achterhalen welke kronkel van de hersenen actief wordt.
Onbaatzuchtig gedrag, zoals willen helpen en delen, wordt al in de kindertijd ontwikkeld.
, Datum:
23.05.2007 02:03
Sorry, even over het hoofd gezien: Marjolijn met een ij.
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
23.05.2007 08:34
Lili@n, maakt niet uit hoor....(ik heb daar in een ander topic een keer op gereageerd omdat ik de toon van het antwoord niet zo leuk vond, maar normaal luister ik naar allebei hoor..)
, Datum:
23.05.2007 10:40
Hoi Lilli@n. Ik ben inderdaad n geboren boeskeulke maar woon noe ietwat verderop. Ik ken t wa woar ie woont. Goa doar nog wel s shoppen. Bij Clemens.
, Datum:
23.05.2007 12:02
Hey Frank. Ik noem alleen maar plaatsnamen. De toeristische trekpleisters aldaar kan men ter plekke ontdekken. Want de Dinkel is inderdaad prachtig, maar als ik dat vermeld dan komt er teveel volk. En dan kan ik er niet meer rustig zitten lezen.
, Datum:
25.05.2007 17:42
Het is op het ogenblik prachtig weer aan de kust en in het zuiden tropisch warm.Ik kan me bijna niet voorstellen dat het morgen zo gaat veranderen.Dus geniet ik deze avond nog lekker van mijn rose'tje in de tuin.
Allemaal groeten van Jos.
, Datum:
26.05.2007 21:38
@Connie,
Kun jij misschien aangeven hoe we de asperges precies moeten schillen? Vorige keer ging je recept buitengewoon goed, vanavond was het echt helemaal kl...
Gezien de poging van lili@n en jouw reactie daarop krijg ik het idee 2 keer rondom? Klopt dat? (Vandaag net zoals vorige keer 1 keer zeer dik rondom geschild) Graag even advies. Dit was zonde :-(
Ander puntje:
http://www.tourpress.nl/bericht.php?id=9695
Belachelijk dat mijn wonderschone stad nu pas een reisgids krijgt, maar goed beter laat dan nooit. Zou zeggen lees het en kom hier eens langs!
, Datum:
26.05.2007 22:52
Frank, volgens mijn vader(en die kan het weten.....:-)ligt het gewoon aan de asperge zelf als het niet lukt en het niks is.
Je moet dus een soort 'ervaringsdeskundige' zijn om te zien aan de buitenkant of het een goede asperge is.
Inderdaad heeft het schillen er ook wel mee te maken, maar toch in mindere mate dan menigeen denkt.
Het ligt dus gewoon aan de kwaliteit.
Cimeroni wat leuk dat je af en toe bij Clemens koopt,dan kom je vast bij mij voor de deur langs.
Ik hoop dat Annechie binnenkort weer wat frequenter aan ons "ronde tafelconferentie" deelneemt.
Groetjes allemaal en geniet van de vrije dagen.
, Datum:
26.05.2007 23:09
Toch begrijp ik het niet helemaal lili@n.
Als ik ze kook gaat het eigenlijk altijd wel goed. Nou bak ik 2 keer naar een overheerlijk recept van Connie, en gaat er 1 goed en 1 fout??
Zou betekenen dat de structuur van wit goud bij koken andere eigenschappen heeft als bij bakken!? Zou kunnen ik weet het verder niet.
Misschien maar weer terug naar koken dan!? Wel jammer wou nou juist eens wat anders:-(
Geplaatst door: ® annechie
, Datum:
27.05.2007 00:20
Annechie beloaft betterschap... '-))
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
27.05.2007 01:13
Veel sterkte voor alle die hards die het toch aandurven dit Pinksterweekend te gaan kamperen in Nederland!
Ach en als je eenmaal op de camping staat ben je elk droog moment buiten en valt het misschien nog mee.