Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
03.05.2007 22:49
Geplaatst door: connie
, Datum:
03.05.2007 23:52
Wat leuk Tara en Lilian dat jullie ook komen.Zie daar echt naar uit.Connie.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.05.2007 00:17
Leuk Tara dat je af en toe nog eens langs komt "fietsen". Maar met dat "u" daar blijf ik moeite mee houden.Maar ik weet je standpunt hierin :-)
Er is al weer van alles georganiseerd op de 9e juni, zoals gewoonlijk.
Maar zoals ik al eerder vermeld heb, hoop ik dat ik even langs kan komen. Het liefst nemen we Annechie ook mee, maar weet niet of dat te realiseren is.We nemen wel onderling contact op via onze zeer mobiele
postduiven.:-))
Wat die asperges betreft daar begin ik zelf één, twee, drie zelf niet zo gauw meer aan, eerst maar eens samen met een expert er mee aan de slag.
Zijn er nog mensen die hun kunnen op het accordeon willen verbeteren? Zo ja dan is er nu een masterclass accordeon die gegeven gaat worden in de Auvergne.
De volgende technische aspecten worden verbeterd:
Houding,klankvorming,omgaan met registers,balgtechniek,vingerzetting.
Verder kun je kiezen uit brede aspecten van accordeaon muziek zoals klassiek en wereldmuziek uit diverse landen en regio's.
Je hebt de mogelijkheid zelf te kiezen wat je wilt leren spelen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan de beginselen van het improviseren.
www.artedu.nl en www.la-grande-maison.com
, Datum:
04.05.2007 01:26
Net iets leuks gevonden op taalgebied van een website van een franse camping: Openingsdata en uren van onze kantoren :
Van de maandag aan de donderdag van 9h00 om 12h en 14h om 17h00.
Voor elke inlichting of reservering, aarzelt niet, wij zijn aan uw beluisteren: laat ons een bericht door hier te klikken
Maar ik heb wel gezien dat ik zelf ook taalfouten heb gemaakt in mijn vorige stukje................:-(
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
04.05.2007 10:35
Dankjewel Frank!
Je bent er in ieder geval enthousiast over!
, Datum:
04.05.2007 21:56
Absoluut Annechie,
Als ik in Nederland op vakantie zou moeten(? Beetje raar, is eigenlijk mogen natuurlijk, maar ja frankrijk trekt toch meer) zou texel absoluut in aanmerking komen! Voor mij in de top 3 van Nederlandse bestemmingen naast Zeeuws Vlaanderen en de Achterhoek.
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
04.05.2007 22:15
We zijn ook een keer in Nederland gebleven. Rond getrokken via de VeKaBo campings. We misten Frankrijk wel heel erg. De mooiste vonden we
http://www.geitebos.com/
De camping lag op de grens van Nederland Duitsland. Dat gaf toch weer een beetje buitenland gevoel. Maar als het even kan gaan we toch liever in Frankrijk kamperen.
, Datum:
05.05.2007 01:39
, Datum:
05.05.2007 14:00
Lilian.. ie weet toch hoe zuunig wie bint? Mien echtgenoot zwemt oaver met Kippie an 'n touw.. ik spartele d'r achteran met oons hundje op de rugge.... '-))
Gekkigheid..;.. dankjewel.
, Datum:
06.05.2007 00:28
Het is natuurlijk prachtig op Texel en je kunt er fietsen en van de natuur genieten en aan het strand liggen en/of wandelen, maar......
als het weer wat tegenzit, ben je toch wel gauw uit ge........ op een eiland.
Wat dacht je in zo'n geval van de kust in Noord-Holland? Prachtige campings, leuke steden dichtbij, ook natuur dichtbij, fietsen en wandelen ook mogelijk, musea, leuke marktjes en "kofferbakverkopen" en dan kan je ook altijd nog een dag met de boot naar Texel.
Zo maar een idee, wil je niet van Texel afpraten, want het blijft een mooi eiland.
, Datum:
07.05.2007 01:54
Annechie hei de éénjoarigen a in de bakk'n?
A.s.vriedagaovond,aovondtoertocht veur oldtimerbrommers.Start um 19.30 uur. Noe meer hopp'n dat 't weer good is.
Bie 't oetzett'n van de route raakt'n wie verzeild in de "Ronde van
Overiessel", dat hadd'n Javi en Rivi eigeluk met mut maak'n.
Hoo solt met hun wèn?
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
07.05.2007 12:04
Bonjour mes amis
Ie geleuft het nie, ma ik zitte noe veur het earst in een "cybercafe"
't Is hier noe mooi wear, ma 't hef de hele wekke erèèngt, dat wilt jullie nie weetn. Verder is alles goed, groetn an ollemoal. A bientot . .
, Datum:
07.05.2007 19:58
Wat dacht je in zo'n geval van de kust in Noord-Holland? ....
Dat zal ik je vertellen Lilian, omdat je aan de N-H kust bijna nergens welkom bent met een hond.. en je weet, waar Fie niet gaat, gaan wij ook niet!
Wat betreft de planten, dat sleep en sjouwwerk is aan mij nog niet besteed en als je het moet laten doen is er geen dr.. aan! Het zullen er dus niet zoveel worden dit jaar..
Ach Rivi.. dan heb jij de plu meer nodig gehad als wij! Tsjonge.. wat zijn wij deze keer blij met dat heerlijke druilerige weer zeg(voor zolang de vreugde duurt..), je hoort de planten in de tuin bijna zuchten van genot!
, Datum:
08.05.2007 01:36
Geplaatst door: diana
, Datum:
08.05.2007 10:02
Hallo Vakantiegangers, Ik heb een vraagje, Wij zijn nl. op zoek naar een 10 persoons vakantie huisje/bungalow.
Wie heeft er tips. Maak t niet uit waar, als het maar in nederland ligt. Moet geschikt zijn voor senioren(dus een goed bed) en voor kleine kinderen.Roept u maar. Alvast heel erg bedankt!!!
Geplaatst door: tineke
, Datum:
08.05.2007 10:11
, Datum:
08.05.2007 22:47
Leuk die topic over die camping in Equisheim waar ooievaars over de camping paraderen.
Zaten in 2001 in Munster waar een groot aantal ooievaarsparen alle schoorstenen en steunberen van de kerk en het stadhuis bezet hielden. Prachtige imposante beesten die je ook echt aan hoort komen vliegen. Gezellig samen op zo'n nest en klepperen maar. Heel toepasselijk in restaurant des Cigognes tegenover de kerk een keer buiten zitten eten en die beesten lange tijd zitten bekijken. Had er graag eens een van dichtbij gezien.
Afgelopen zomer in Joyeuse zat er regelmatig een valk (Ben niet bepaald een vogelkenner maar deze had ik wel eens bij zo'n roofvogelshow gezien) bij de achteruitgang van de camping op een elektriciteitsdraad. Afgezien van de boeiende kop vond ik vooral de manier waarop werkelijk alles in de gaten werd gehouden van bovenaf indrukwekkend. Paar keer tijdje staan kijken heel leuk.
Las laatst ergens dat er aan de Tarn weer gieren zijn uitgezet, lijkt me wel heel erg leuk om die ook eens te gaan bekijken. Hoewel, las vorige week dat ze in Spanje wat agressief aan het worden zijn en inmiddels levend vee aanvallen omdat dode karkassen die de boeren vroeger op bepaalde plaatsen neerlegden daar niet meer mogen worden achtergelaten in verband met de vogelpest. Hoe zouden ze dat aan de Tarn doen?
, Datum:
08.05.2007 23:32
, Datum:
08.05.2007 23:38
Geplaatst door: marrie
, Datum:
09.05.2007 00:45
@Jan van Iersel, ik mis je altijd zeer gewaardeerde bijdragen op dit topic cq forum! Ik hoop dat het geen vervelende zaken zijn die je hier vandaan houden. Hoop je weer snel te lezen!