Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Loes O
, Datum:
15.04.2007 20:28
Geplaatst door: connie
, Datum:
15.04.2007 21:25
lijkt me leuk Tineke ,maar krijg het niet geopend.
connie
, Datum:
15.04.2007 21:28
Het duurt wel even voordat de beelden verschijnen dus je moet een beetje geduld hebben.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
16.04.2007 00:13
Rivi en Javi woar zit jullie toch, ik mis jullie al 'n tiedje!
Bi'j zo drok met oe'w tiedelukke oonderkom'n da'j gin tied meer hebt,hier effkes te kiek'n? Of 'n kompjoeter is affeslött'n, dan krieg
ie hier helemoal niks van met.
Het kan ok wèn da'j met dit mooie weer op de fietse zit en meer hen en weer jaagt noar de winkel a'j weer wat vergett'n bint,a'j an 't kluss'n bint in dat "nie'je" hoes.:-)
Wat he'w aans mooi weer hè? Eigenluk helemoal te gek veur de tied van 't joar.Meer het brech oe wa in vakaansie stemming.
Lekker boet'n ett'n. Wat bloom'n in pott'n zett'n (noe meer hopp'n dat 't nig meer geet vreez'n)want officieel ma'j dee ding'n pas noa 15 mei boet'n zett'n.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
16.04.2007 18:24
@Lili@n,
Wie bint d'r nog wè en hebt ut noe ok oarig op de rieje. Wie hebt 't wè op de sloffn edoan en alles oaverdag. An oons tiedlijk onderkomm hèw nie völle edoan,'t is veur 'n moand of achte en doarvan zitte wie ok nog zo'n betje vear moand in Frankriek. 't Was 'n kwestie van alles oaverhuuzn en dan hef 'n mèènse toch nog 'n pröttel.
Mien ààndre helfte is noe net de deure uut egoan um de cerreven uut de stalling op te haaln, den köw noe nog bie 't oale huus op 'n oprit kwiet. (De oaverdracht is n.l.pas op 11 mei, mà doar blieve wie nie veur thuus.)
Doar goaw'm mon inpakkn en zette wie 'm donderdag hier veur de deure, um zundagmon in alle vrogte te vertrekkn noar Le Lavandou. Oeoeoeoeoeoeoei !!
'k Heb begreppn dat jullie thuus blieft, in ieder geval nie noar Frankriek goat. Ak oe veur die tied niet mear "sprekke" wèènse wie jullie een heeln goein zommer en geniet zo völ aj könt !
Ie heurt oons vast nog wè !
:-D Groetn !
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
16.04.2007 20:20
@Loes O
Hoe vond je de film "zadelpijn" ??
'k Vond het wel een mooie film, maar ik ken het boek niet.
't Had eigenlijk weinig met fietsen te maken, maar des te meer met ander damesleed.
Dan te bedenken, dat mijn ega, de fietser, er ook wat aan dacht te hebben en dat viel (wat fietsen betreft) tegen !!
, Datum:
16.04.2007 20:27
Rivi, ik had de film opgenomen en heb hem toevallig net afgekeken.
Ik vond hem wel goed. Uit de recenties had ik al begrepen dat het meer over de meiden dan over het fietsen ging. Gelukkig voor mij! ;-) Ik heb n.l. helemaal niets met fietsen. Tja en een film met Monique v.d. Ven kan voor mij al niet meer stuk.
Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar het boek en ben vast van plan het te gaan lezen.
Geplaatst door: claar
, Datum:
16.04.2007 20:37
@dames rivi en medeDTGNOKinfrankrijk, het boek zadelpijn van lisa van sambeek is echt een topper, in het boek is het fietsen meer uitgelicht en lees je ook welke route de dames fietsen, verder is hun relatie tot elkaar en met zichzelf ook breed uitgemeten. het boek is hylarisch,humor,emotie,verdriet,eenzaamheid en samenzijn. Mijn boek is mijn vriendinnenclub allang rondgegaan, vaak mee op vakantietrip,het verwende nest(tweede boek van l.van sambeek)hebben we er allemaal achteraan gelezen.
note:hadden jullie bij topic boekentip ook mijn reactie gelezen op het boek van c.hartman(heeft niets met fietsen te maken)maar het speelt zich af in de achterhoek, geen onbekend terrein voor enkele van topicDTGNOKinfrankrijk, het heet;schone kunsten
Geplaatst door: frank
, Datum:
16.04.2007 20:41
Rivi & Javi,
Heel veel plezier en een goede en gezonde trip, geniet er van!
Van een tikkeltje jaloerse zwoeger.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
16.04.2007 22:00
Rivi & Javi, geniet van de 4 maanden vakantie!!
, Datum:
18.04.2007 00:54
Ria en Jan, een hele fijne tijd samen,daar in het zonnige zuiden, geniet ervan en kom heelhuids terug!
Ik weet niet of Jos hier wel eens langs komt, ik wens hem en zijn vrouw ook alvast een hele fijne vakantie!
Geplaatst door: ® jos
, Datum:
18.04.2007 22:57
lieve lilian bedankt we zullen aan je denken als we in frankijk zijn
gr elly en jos
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
18.04.2007 23:40
Rivi em Javi..
Goat hen, geniet as n'n God in Frankriek en komt dan good weer terugge! Goodgoan.. '-))
Geplaatst door: frank
, Datum:
20.04.2007 22:29
Connie,
Vanavond je recept geprobeerd. Ging helaas iets mis met de Dille Roomsaus:-), gelukkig had ik nog "sauce tartare" staan en dat ging er ook goed bij. Vond de gebakken asperges, die wel heel goed gelukt waren (Inderdaad rustig aan gedaan en regelmatig geprikt en af en toe stiekem geproefd) heerlijk! Bedankt voor de tip!!!
Geplaatst door: S.H.
, Datum:
20.04.2007 23:43
Dit heeft hier toch wel een hoog damesblad gehalte zeg!
Ben er alleen nog niet helemaal uit welk damesblad.
, Datum:
21.04.2007 00:42
Jan ik heb iets "nieuws" voor je! Het lijkt me echt iets voor jou!!
(dikke smiley :-)Dinsdag 8 mei om 19.30 uur lezing door Prof.dr.Maarten Frens hoogleraar systeemfysiologie met als onderwerp:
"Hoe je hersenen leren jongleren". Aansluitend workshop.
Locatie colloquiumzaal K in de Medische Faculteit van het Erasmus MC.
Wat dacht je er van? Allemaal in het kader van de Nationale Hersenweek
van 6 t/m 12 mei van Hersenstichting Nederland.
Annechie hei nog wat te meld'n? Oe'n ne woonplaats was aans
nog flink in het nie'js de afgeloop'n wek.
Prettig weekend allemaal.
Geplaatst door: connie
, Datum:
21.04.2007 01:38
Dank je Frank.Fijn dat je lekker gesmuld hebt.Is ook weer een goeie tip die tartaarsaus,die kende ik nog niet.Dus ga ik die ook eens proberen.Het is nu de tijd ervoor met het grote aanbod van asperges.
Je hoort wel weer van me.
vr.gr. connie.
Geplaatst door: Marina
, Datum:
21.04.2007 12:58
Ja hoor, ik ben er weer! Hoe is t met jullie allemaal?
Marina
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
21.04.2007 15:03
Lilian.. loat mie 'ns lachen.. woarmee was oons dörpke dan in't niejs.. ik weet van niks!
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
21.04.2007 20:50
De gerechten van Jan horen thuis in een gekkenhuis.!!!!