Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
09.04.2007 01:08
, Datum:
10.04.2007 00:21
Connie hoe was je weekend? Had je mooi weer? Hier was het de hele dag bewolkt en een koude wind.
Geplaatst door: connie
, Datum:
10.04.2007 01:32
Hallo lilian,
Was helemaal top ons weekeindje.Lekker weer met een vestje aan en behoorlijk watzon.Voor de nacht voldeed een ventilator-kacheltje prima,want het (schijnt) behoorlijk koud geweest te zijn.Wij hebben in ieder geval heerlijk geslapen en volgend weekeind gaat het weer lekker worden,(zeggen ze).
Connie.
, Datum:
11.04.2007 23:27
Mooi Con, dat heb je weer lekker binnen!
Voor de liefhebbers: Er is een nieuwe minicamping geopend in het prachtige "twenteland": www.ervewezenberg.nl
Ligt aan de Rammelbeekweg in Noord Deurningen, dicht bij Denekamp.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
11.04.2007 23:50
Klinkt lekker Rammelbeekweg, weet je zeker dat ik daar met de caravan veilig overheen kan zonder al mijn glazen te breken? :-))
, Datum:
12.04.2007 00:14
Ha, ha, ja je weet maar nooit. Maar volgens de laatste berichten
zijn de wegen hier inmiddels voorzien van een laagje asfalt en ook deze Rammelbeekweg. De weg is genoemd naar een riviertje de Rammelbeek.Er is ook een camping naar deze beek/stroompje genoemd.
Geplaatst door: ® cimeroni
, Datum:
12.04.2007 14:58
Lili@n, is de die camping in de buurt van tuincentrum Oosterik? Ik weet dat die in N.Deurningen zit.Alvast bedankt.
, Datum:
12.04.2007 15:06
Sorry Lilli@n. Heb ff op de site vd camping aan de Rammelbeekweg gekeken en weet genoeg. Toch Bedankt.
Geplaatst door: frank
, Datum:
12.04.2007 22:22
Fijne dag vandaag het aspergeseizoen is namelijk weer begonnen!!
Ben gek op die dingen maar kom eigenlijk nooit verder als het standaardverhaal met ham, ei, peterselie en botersaus. Lekker!!
Maar toch, heeft iemand misschien nog een lekker ander recept? Om de sleur eens te doorbreken zeg maar. Bij voorkeur wel net zo makkelijk klaar te maken aub:-)
, Datum:
12.04.2007 22:40
Komt ie Frank,
Asperges schillen,in 7 cm.lange stukken snijden,bakken in roomboter en dan op schaal met dille-roomsaus overgieten.Daarbij gerookte zalm en nieuwe aardappeltjes.Vergeet niet je vingers af te likken ;-)
connie.
, Datum:
12.04.2007 22:57
Kijk daar kan ik wat mee!
Klinkt goed, hoe lang moet je ze bakken? Hard of zacht vuurtje? Kook ze altijd dus geen flauw idee hoe je kan zien dat ze goed zijn op die manier.
, Datum:
12.04.2007 23:35
Frank,
Dezelfde bak als kooktijd,maar niet op hoog vuur.Even prikken dan voel je wel of ze gaar zijn.Maar het belangrijkste.........het schillen.Twee keer rond zoals wij zeggen en ze waren lekker afgelopen dinsdag.Aanbieding in C-1000.Geen dubbel-A,maar prima.Waren afkomstig uit Griekenland.Eet ze.
connie.
, Datum:
13.04.2007 00:57
Cimeroni, uit je reactie begrijp ik dat je de camping toch niet "je dat vindt?" Er zijn genoeg campings in de buurt met meer faciliteiten.
Ik las vandaag dat de regio Twente behoorlijk aan de weg timmert. Dat is te zien en te horen in televisiespots die periodiek worden uitgezonden op Ned.1,2 en 3.
"Twente landgoed van Nederland" een regio bij uitstek geschikt voor mensen die er een aantal dagen tussenuit willen, volgens de spot.
www.twentejezelf.nl
Geplaatst door: ® theo
, Datum:
13.04.2007 11:39
Begrijp het spotje niet hoezo een paar dagen! een paar weken in ons schone en mooie Twenteland
Campings zijn er voldoende voor elk wat wils
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
13.04.2007 12:48
Connie het lijkt me heerlijk, gaan we zeker een keer uitproberen...
, Datum:
13.04.2007 15:59
Lilli@n,Nou ik vond t dom van mezelf om n reactie te plaatsen, terwijl er n website vd nieuwe camping is. Ik goa d'r morgen ff kieken. t Liek mie wa wat. Groeten cimeroni.
, Datum:
13.04.2007 16:09
Eet smakelijk,Annechie.
Heb nog meer lekkere recepten,maar dit is geen culinair topic.
Maar indien interesse,mailen kan altijd.
Groetjes connie.
, Datum:
13.04.2007 20:59
Bedankt Connie, dat moet kooktechnisch lukken en ook ik ga het zeker proberen!
En van mij mag je hier nog wel wat asperge-receptjes neerzetten hoor, ik heb altijd begrepen dat dit topic speciaal in het leven is geroepen voor alle mogelijke en onmogelijke dingen die iemand wil melden, dus ergo ook asperge-receptjes:-)
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
13.04.2007 21:41
Tweede Paasdag ook asperges gegeten. Heel traditioneel met botersaus, zachtgekookt eitje, twee soorten ham en een gekookt krieltje. VURRUKKELUK!!!!
Wat was 't vandaag warm tijdens het postbezorgen. Kan nog wat worden als 't echt zomer wordt. 't Grootste deel doe ik te voet omdat ik dat gewoon leuker vind dan fietsen maar 't luie zweet staat dan wel op je rug ;-)
Wat een verschil met Spanje!! Ronde van het Baskenland in de mist en regen. Wielrenners met lange mouwen en sommigen met complete beenbedekking.
Tennissen in Valencia. Aan het publiek te zien was het niet echt warm.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
14.04.2007 15:34