Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
25.03.2007 22:50
Ik woon in Twente, het was idd wel winderig, maar heb een beetje in de tuin gewerkt en daarvoor was het prima weer!
Kan me voorstellen dat als de wind over het nog koude water waait het een stuk frisser is.
Geplaatst door: connie
, Datum:
25.03.2007 23:07
Hier in het haagsche lekker zonnig maar wel veel wind.Ben dus ook niet naar het strand geweest met de hond,want dan is er geen doorkomen aan.Zoveel auto's die een boulevartje maken.Ik kies dan voor het bos.En het was lekker tussen de bomen.Vond de hond ook.;-))
Connie
Geplaatst door: ® Bianca
, Datum:
26.03.2007 09:26
ooooow ok dan bied ik mijn verontschuldigingen aan aan DIE Tineke!!!!Hahaha....wordt vervolgd
Geplaatst door: test
, Datum:
26.03.2007 13:42
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
26.03.2007 13:44
Ha dat was ik dus die aan het testen was!
Het is opgelost dus Johan, mijn dank.
Zo, en nu weer hard aan het werk ;-)
Gr. Brenda
, Datum:
26.03.2007 23:25
Brenda,Waarom snap ik dit niet?
connie
, Datum:
26.03.2007 23:38
Ik kon 2 weken geen reacties plaatsen vanaf mijn werk Connie.
Na vele mailwisselingen met Johan is het nu opgelost gelukkig.
Moest het even testen en waar kan dit nu beter dan op dit topic? :-)
, Datum:
26.03.2007 23:42
Visje,
Wist ik veel,maar nu weer op de hoogte,;-)).
connie.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
26.03.2007 23:53
Hee Ineke, ook uit "tukkerland" dus, dan heb ik hier nog een paar
leuke toeristische tips:
Op 12 mei worden er publieksdagen gehouden in de IJsseldelta en in Noordoost-Twente.Kijk voor meer informatie en het laatste nieuws op
www.ijsseldelta.info en www.overijssel.nl/nlnotwente
Per 1 april gaan de Tuinen Mien Ruys in Dedemsvaart weer open.De 28 prachtige tuinen laten de ontwikkeling in de tuinarchitectuur van 1924 tot heden zien. Daarnaast is er ook weer een interessant jaar- programma met themadagen, rondleidingen,cursussen,muziek-en theatervoorstellingen en andere activiteiten. ook kunt u terecht voor diverse arrangementen. www.mienruys.nl
De "mooiste wandeling" van Nederland wordt gehouden op 12 mei in het Nationaal Park de Weerribben. Waarom de mooiste? Omdat dit park in 2005 tot de mooiste plek van Nederland is gekozen.
De start is vanuit het voormalige Zuiderzeedorp Kuinre.
Onderweg is van alles te doen,voor kinderen van 9 jaar wordt een speciale tocht gehouden.
Voor meer informatie www.kaskuinre.nl
Mountainbikeroute in Twente:
Op 16 decmber 2006 is de vaste mountainbikeroute in Noordoost-Twente officieel geopend. De route heeft een toeristisch karakter en voert over zandpaden en langs natuurgebieden als het Springendal en deBraamberg. De 40 kilometer lange route is in twee delen op te splitsen en heeft opstapplaatsen in Vasse,Tubbergen en Ootmarsum.
Meer informatie bij de plaatselijke VVV's.
, Datum:
27.03.2007 12:03
Ja, Lil@an ik woon ook (midden) in het mooie Twente. Je bent Twente wel lekker aan het promoten :-).
Dat van die mountainbikes routes wist ik al, een kennis van mij is nauw betrokken geweest bij het uitzetten ervan.
En verder staat het rond Pasen in Twente natuurlijk bol van de tradities.
Uiteraard bedankt voor de tips, maar als gevolg van familieomstandigheden ben ik sinds begin vorig jaar niet meer zo uithuizig. Vooral tussen veel mensen kun je je erg alleen voelen..
Geplaatst door: frank
, Datum:
27.03.2007 21:21
, Datum:
27.03.2007 23:18
Ineke dat klinkt ernstig.Je hebt gelijk als je zegt dat je je alleen kunt voelen tussen veel mensen, maar ik hoop niet dat je in huis zit te verpieteren als ik het zo oneerbiedig mag zeggen.Misschien is het iets voor je om af en toe eens op de chatbox te komen?
Frank mooie foto's van Kampen met de sail.
Waar zit Jan, te druk met de post?
Annechie borrelt er af en toe nog wel eens een gedicht bij je naar boven?
, Datum:
27.03.2007 23:29
Leuk idee Frank! Als het weer dan ook nog meewerkt is de kans groot dat we er gaan kijken. Klinkt erg gezellig.
, Datum:
28.03.2007 19:01
Lili@n, ik zit echt niet thuis te verpieteren, maar alleen naar een evenement gaan is gewoon niet leuk.
En ja, de chat, ik ben er wel eens geweest, maar vond het een beetje een ons-kent-ons sfeertje. Ik weet wel dat dat niet de bedoeling is, maar toch. Ik zal het wel weer eens proberen, misschien wat regelmatiger komen.
Geplaatst door: frans
, Datum:
28.03.2007 20:43
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
28.03.2007 22:34
Lili@n,
was een paar dagen in de lappenmand. Snotteren, niezen, hoesten....
Had nergens zin in maar de post moest doorgaan....!!!
Vandaag ruim de tijd genomen om 't huis onder handen te nemen. Je houdt 't niet voor mogelijk hoeveel stof er meekomt tussen de enveloppen en andere ongein.
Eh, Lili@an, wat ga JIJ eigenlijk met de vakantie??
Jezelf vermaken in je tuin of b.v. weer richting Argelès?
Aanstaande zaterdag heeft mijn oudste kleindochter een turnwedstrijd. Ze is nu al zover dat ze mee mag doen aan nationale wedstrijden. Tot nu toe mocht ze alleen meedoen aan regionale wedstrijden. Wat moet dat eindigen?? Peking zal wel niet meer lukken....;-)
Eigenaardig kind: ik haalde haar vorige week af van school en vroeg tussen neus en lippen door of ze huiswerk had.
Nee, was het antwoord, dat komt pas over een paar jaar in groep 7 en 8. Maar ik zou het hartstikke leuk vinden om huiswerk te hebben!!! Werkjes doen vind ik héééél leuk, opa!!! Vooral rekenen!!! Ben de beste van de klas wist je dat??? Ik kan ook het mooiste schrijven van de klas!!
En zover ik haar ken zit ze niet op te scheppen maar stelt ze gewoon een feit vast.
En haar zus?? Gaat door het leven als een bouwvakker....
Is nergens bang van. Kletst met iedereen. Zit ook op turnen maar zou 't liefst op kickboksen willen zitten!
Geplaatst door: ® Thea
, Datum:
29.03.2007 00:48
Wie kan me even wegwijs maken... sedert kort verdwijnt het originele berichtje wanneer ik iemand direct antwoord in Outlook.
Wat is de oorzaak en hoe kan ik de instelling zo veranderen dat ik ook nog het origineel heb. Soms zit daar een foto bij en dan is die ook weg. Alvast dank...
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
29.03.2007 09:38
Hoi Thea,
wat bedoel je: 1) verdwijnt het originele bericht uit je postvak-in; of bedoel je 2)dat als je op beantwoorden klikt, dat het originele bericht niet in je antwoord verschijnt?
Antwoord: 1) Geen idee wat daaraan te doen
2)Instellingen veranderen via menu 'Extra' en ik denk daarna tabblad Algemeen, ik heb zelf geen Outlook meer dus kan het niet precies zeggen, maar het zit in Extra, gewoon alle mogelijkheden bekijken
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
29.03.2007 09:39
Vautje:
-Menu Extra
-Opties
-Tabblad Algemeen?
, Datum:
29.03.2007 13:11
Ineke, toen ik het stukje schreef over het "verpieteren" heb ik het
:-)) vergeten, denk niet dat ik dat echt zo erg bedoelde, dat was niet de bedoeling.Overigens vind ik het met hele grote mensenmassa's
ook niet bepaald "je dat".
Jan om even op je vraag terug te komen van vakantie vieren.Ik zou dolgraag de kant weer op willen van Argelès en dan vooral de omgeving
en de bergen.Ook de Aveyron en de brug bij Millau staan nog op mijn verlanglijstje. Het zal nog wel even op mijn lijstje blijven staan denk ik.
Heeft iemand de laatste week nog iets van Berny vernomen?
Toch jammer dat hij geen postings meer doet.