Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: javi
, Datum:
19.03.2007 20:04
Jan, Inmiddels heb ik het boekje(Home Run) van Mart Smeets geschreven voor ptt telecom ook.
Zoek nu alleen nog het boekje "wielerverhalen"
geschreven voor en in opdracht van TVM.Wanneer ik die heb is mijn verzameling van hem compleet.
Geplaatst door: Loes O
, Datum:
19.03.2007 20:08
Ik dacht ook steeds dat dat Lullo 3 speciaal aan mij gericht was. Maar gelukkig hebben jullie er ook last van!
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
19.03.2007 22:18
Gelukkig, ben niet de enige........
Zit ook steeds te staren naar die lullo ;-)
, Datum:
19.03.2007 22:29
, Datum:
19.03.2007 23:21
Jan,het laatste boek heet "wereldtour"
, Datum:
20.03.2007 00:29
, Datum:
20.03.2007 01:13
Javi,
ik schreef 'wielerboek'.......
Aanstaande weekend Milaan-San Remo.....
Wie oh wie wordt het dit jaar??
Von het vorig jaar een enorme verrassing: Pozzato!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
20.03.2007 01:13
Jan ik ben gewoon sprakeloos, hoe weet jij dat ik vandaag een feestje had, of liever gezegd al weer gisteren, want het is inmiddels al weer over enen.
Allemaal de hartelijke groeten vanuit een koud en vriezend twente.
Tineke, volgens de laatste berichten van Berny, heeft hij het weer eventjes "gehad".Om hem even te citeren:
daar is wat minder kippedrift en narigheid dan op Johan's site,het loopt daar de spuigaten uit, heb daar toch echt weinig meer te zoeken vrees ik. En ze blijven maar in een cirkeltje ronddraaien daar...pfff.
Hij zal zich wel weer geergerd hebben aan diverse personen die elkaar maar steeds weer te vlooien af willen vangen.
Jammer hoor, ik vind zijn bijdrages altijd bijzonder goed.
Misschien kun je hem een mailtje sturen?
, Datum:
20.03.2007 01:16
Simpel, Lili@n, mijn dochter is exact 10 jaar ouder dan je zoon!!
Vorig jaar had je een enorm feest met een halve Abraham ;-)
Berny, had geen flauw idee wat dat was. Of ben je dat vergeten?
, Datum:
20.03.2007 01:39
Ik heb momenteel een geheugen als een zeef Jan, maar inderdaad vorig jaar een heel feest met een halve Abraham.Maare, betekent dat je dochter buiten dat ze exact 10 jaar ouder is, ook op precies dezelfde
dag jarig is ('t is al laat, ben niet al te fris meer, haha),maar dat concludeer ik er uit.Van harte gefeliciteerd!
, Datum:
20.03.2007 01:48
19 maart 1971
Wij hebben dat trouwens gisteren gevierd....
Geplaatst door: frank
, Datum:
20.03.2007 22:29
Lees op een topic dat je tegenwoordig al een digitale krant van de wereldomroep op de camping kan krijgen als die maar over wifi beschikt.
Afgezien van het feit dat ik niet van plan ben om de laptop mee te nemen op vakantie, vind ik dat dus helemaal niks!
Geen groter vakantiegenot als na een gezellig ontbijtje naar de bar-tabac te sloffen en een nederlandse krant (Ja zelfs de Telegraaf op vakantie) en het regionale journal te halen. Vervolgens zijn er twee opties:
- Of ik ga in de plaatselijke bar-tabac met zo'n afgrijselijk bak franse leut uitgebreid zitten lezen en genieten van het feit dat ik eigenlijk niets met dat nederlandse nieuws te maken heb.
- Of ik zet mijzelf met ega bij voorkeur aan een watertje onder een boom in een fijne stoel met een overheerlijke bak nederlandse koffie en doe hetzelfde.
Ook zo leuk, je leest het nederlandse nieuws een dag later zodat je ook nog eens kan controleren of je het plaatselijke journal de dag daarvoor wel goed begrepen hebt. Kan mededelen is nogal wisselend, soms ben ik briljant en soms heb ik toch echt iets totaal anders gelezen als volgens de nederlandse krant (Of ligt dat soms aan de Telegraaf vraag ik me opeens af:-))
Nee, alles beter als een stuk of 6 a4-tjes uit een printer lijkt mij, zo kil en doods brrr.
, Datum:
20.03.2007 22:49
Heerlijk, 's morgens naar een dorp (het liefst lopend), naar de bakker en daarna inderdaad 'n bar-tabac inlopen.
Een "grand café" aan de "zinc" bestellen, een ouderwetse Gauloise "sans filtre" opsteken (foei, foei, van Iersel), en de lokale krant lezen. Staat opmerkelijk weinig internationaal nieuws in. Zelfs het nationale nieuws is een ondergeschoven kindje.
Maar als je 'm uit hebt ben je helemaal bij v.w.b. bruiloften, schoolfeesten, verkeersongevallen (compleet met foto's), bedrijfsuitstapjes, gemeenteraadsvergaderingen, rugby-wedstrijden en paardenraces.
Volgens mij heb ik tot nu toe nog maar één keer een Nederlandse krant gekocht. Was toen met die treinkaping.......
, Datum:
20.03.2007 23:03
Je vergeet de jubilea van opa en oma, de dienstjaren van de overheidsdienaren, de schitterende weerpagina's die in sommige kranten een hoog stripgehalte aan onbegrijpelijke teksten koppelen.
En het allerbelangrijkse de "agenda" Hoeveel vide greniers, optredens van lokale troubadours, zelfs een keer een optreden van een roemeense volksdansgroep (Nog in de tijd van het ijzeren gordijn), petanquewedstrijden en georganiseerde wandelingen we er niet uitgevist en bezocht hebben, ik zou het niet meer weten maar vrijwel altijd geweldig leuk en waar een hoop attracties absoluut niet tegenop kunnen.
, Datum:
21.03.2007 00:33
http://www.youtube.com/watch?v=r5DJDGYJ8kQ
Komt uit een film met Johnny Halliday: D’où viens tu, Johnny??
Was toen helemaal verslingerd aan Johnny Halliday maar in dat zelfde jaar (1964) kwamen ineens de Stones opzetten. Concert in het Kurhaus in Scheveningen.......
M’n haar veranderde van vetkuif in Beatlehaar.........
Nu, meer dan 40 jaar later, vind ’t leuk om een verkuif te maken. Kan nog steeds ;-)
Geplaatst door: ® theo
, Datum:
21.03.2007 15:14
Voor een paar weken geleden vergadering in Wenen gehad en met een aantal (Duitse-Franse-Belgische-Zwitserse-Finse-Deense enz) zaten we sàvonds aan de bar te praten over het rijgedrag op de snelwegen van o.a. Nederlanders(bumperkleven-zomerbanden op wintersport-aggresief gedragen enz.).Ging vanmorgen naar Apeldoorn op de A1 en moest aan die discussie denken en helaas hebben ze over veel zaken gelijk!
Gelukkig rijd ik heel veel in Duitsland (Kennen ook aso`s natuurlijk)
Slaat allemaal nergens op maar wilde het gewoon even kwijt!!
, Datum:
21.03.2007 22:44
, Datum:
22.03.2007 00:17
Ach, waarom ook niet, Frank??
Zijn vader is een geboren Brusselaar met als achternaam Smet.
, Datum:
23.03.2007 00:32
Wat vinden jullie hiervan: Een schreeuwerige kop boven een artikel
in een weekblad: De buitenkeuken komt er aan.
Door de veranderingen in het klimaat zie je dat zelfs in Nederland het verschil tussen binnen en buiten leven wat "vervaagt". Dat brengt nieuwe trends met zich mee.
De buitenkeuken bijvoorbeeld, komt er onherroepelijk aan. En met buitenkeuken wordt niet bedoeld een barbecue of een vuurkorf buiten,maar het echte werk,buitenkeukens compleet met een aanrecht,waterkraan en kookstoestellen.Het harde en hoge zitten aan een tuintafel wordt langzaan maar zeker vervangen door comfortabel laag zitten in een hoekbank met dikke kleurrijke stoffen kussens of een loveseat(!)bijvoorbeeld. De materialen zijn steeds meer onderhoudsvrij, je hebt mooie kunststof rotanlooks.
Tot zover het artikel. Nou een buitenkeuken, mag die wel overdekt zijn, want als er zoveel regen valt als afgelopen tijd heb je aan een buitenkeuken ook niet veel.
In Frankrijk zou zo'n buiten keuken wel iets zijn, denk ik
Het fenomeen blijkt al langer te bestaan, er zijn heel wat firma's
die zo'n ding kunnen leveren heb ik inmiddels via de "zoekmachine" gezien.
, Datum:
23.03.2007 00:46