Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Loes O
, Datum:
15.03.2007 22:09
Lijkt me leuk Brenda! Kom ik met de trein uit Rotterdam dat boek ophalen om gratis terug te reizen. Lees in de trein het boek, en kom het daarna met de trein weer terugbrengen!;-))
Zou ik nog even tijd hebben voor een kopje koffie bij jou?
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
15.03.2007 22:16
Ja Loes, erg handig he? Maar ik ben er dus niet zondag, anders was je welkom hoor.
Is meer bedoeld voor mensen hier uit de buurt die maar 1 boek hebben en toch met z'n 2en op stap willen.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
16.03.2007 22:47
De magnolia's bloeien uitbundig, de klimhortensia loopt al heel mooi uit, 'k heb de dunnere jas al uit de kast getrokken en nu, nu voorspellen ze koud en guur weer, met misschien wel natte sneeuw.
Zal toch niet waar wezen . . . . . daar word ik nou zo mismoedig van . . . . . nou ja, misschien ná de volgende week . . . . . ja dat is zeker, dan wordt het weer wéér beter . . . . . gelukkig maar.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
16.03.2007 23:11
Geplaatst door: tineke
, Datum:
16.03.2007 23:11
, Datum:
16.03.2007 23:23
Jan,
Je verwijst naar de ijsheiligen, daarin hebben ze't ook over naamdagen. Weet je dat er in veel landen de naamdagen (bijna) belangrijker zijn en meer gevierd worden dan de verjaardagen ? Dat is in ieder geval in Tsjechië en Frankrijk zo.
Het eerste land is bezoeken wij jaarlijks voor een korte vakantie en het tweede spreekt voor zich.
Tineke,
Ja idd nog héél éven en dan wordt het daar ook minder.
Nee, we wachten nog tot 22 april, maar dan gáán we . . . . allé La France nous venons !!!!!!!!!!!!!!!!!
, Datum:
17.03.2007 00:14
Is nog niet over geschreven maar ik heb me de hele week prima vermaakt met Parijs-Nice.
Valt me altijd weer op dat elke streek zijn bekoringen heeft.
Het zachtgolvende landschap in Centraal-Frankrijk met z'n rivieren.
De mooie dorpen in de etappe naar Mende. Mende; een stadje van niks. Geen toeristen maar wel sfeer.
En vandaag de Luberon met als etappeplaats Manosque.
En morgen dwars door de Provence......
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
17.03.2007 21:32
Laatste schaatswedstrijden geweest en dan Parijs - Nice, rit naar de zon, dan heb ik echt het gevoel dat de lente begint! Maar helaas lijkt het er voorlopig niet op, we zijn even lekker gemaakt afgelopen week, maar het kan nooit lang duren hier.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.03.2007 23:41
En masse verhuizen dus! ;-)
Het blijkt uit een krantenartikel dat veel jonge mensen willen gaan emigreren vanwege het weer en betere ontplooingskansen in het buitenland.Van de ondervraagde jongeren wil 44 procent emigreren.
In grote steden is de wens om te emigreren zelfs nog wat groter: 54 procent wil daar weg.
Jaarlijks emigreren er zo'n 150.000 mensen en dat aantal wordt steeds hoger.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.03.2007 20:22
Zij die hun kampeerverhalen nog kwijt willen en dit op een boeiende,ontroerende of spannende manier kunnen vertellen, kunnen medoen aan een kampeerverhalenwedstrijd.
Kampeerverhalenwedstrijd bij RTV Oost
Iedereen die wel eens gekampeerd heeft, kan daar een verhaal over vertellen. Je kunt op de camping heerlijke zomeravonden hebben beleefd, of er bijkans zijn weggespoeld door de regen. Je kunt vrienden hebben gevonden, al je spullen zijn kwijtgeraakt of de liefde van je leven hebben ontmoet. Nu de vakantieplannen worden getrokken, organiseert RTV Oost een grote Kampeerverhalenwedstrijd, met fantastische kampeer- en vakantieprijzen.
RTV Oost roept haar luisteraars, kijkers en lezers op om de mooiste, spannendste, lachwekkendste of meest dramatische kampeerverhalen op te sturen naar kampeerverhalen@rtvoost.nl. Insturen kan van maandag 12 maart tot vrijdag 23 maart 12.00 uur. Gedurende de inzendperiode zijn de meest opvallende verhalen elke werkdag te horen in het Radio Oost programma Goeiemiddag Overijssel met Oene Loonstra (13.30 - 16.00 uur). In zijn programma wordt vrijdag 23 maart ook bekend gemaakt welke verhalen in de prijzen zijn gevallen.
Het leukste verhaal wordt beloond met een week lang gratis gebruik van een prachtige, compleet ingerichte 4-persoons caravan tijdens de meivakantie (27 april tot en met 4 mei). Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Henk Pen Caravans in Haaksbergen, waar de prijs ook afgehaald dient te worden. De winnaar kan meteen koers zetten naar het schitterende grensgebied van Friesland, Groningen en Drenthe, want de eerste prijs voorziet in een gratis topplaats op 4-sterrencamping 't Strandheem in Opende. Henk Pen Caravans verzorgt ook de 2e tot en met de 10e prijs, die bestaan uit negen kampeer-surprisepakketten. RTV Oost doet hier nog een aantal leuke kleine prijzen bij. Alle reden dus om uw kampeerverhaal in een mailtje te zetten en direct op te sturen naar RTV Oost
Kom er wel een beetje laat mee, zie ik, dus dat wordt druk schrijven van de week :-)
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
18.03.2007 20:26
Heeft Bonasera deze week al 'gezien'?
, Datum:
18.03.2007 23:31
“Het leukste verhaal wordt beloond met een week lang gratis gebruik van een prachtige, compleet ingerichte 4-persoons caravan tijdens de meivakantie (27 april tot en met 4 mei). Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Henk Pen Caravans in Haaksbergen, waar de prijs ook afgehaald dient te worden.”
Leuk hoor!!! Moet ik eerst een trekhaak laten monteren. Of krijg ik die er gratis bij?
En als je auto niet geschikt is om een caravan te trekken. Krijg je zeker een leenauto?
Ik heb als prijs net zo lief een voetreis naar Rome ;-)
Hé, Lil@n, feestje morgen?????
Lekker weertje vandaag........
Liep met één van de honden van m’n dochter door een leuke hagelbui.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
19.03.2007 00:03
Ik mis Berny al een tijdje op het forum !
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
19.03.2007 08:24
, Datum:
19.03.2007 10:49
Ik sta met open mond naar buiten te kijken!
Het sneeuwt!!!
Geplaatst door: gerard
, Datum:
19.03.2007 11:17
hier schijnt volop de zon
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
19.03.2007 11:19
Raakte al in de slip vanmorgen. M,n engelbewaarder had het weer goed met me voor. Boom kwam akelig dichtbij.
Geplaatst door: ® Bianca
, Datum:
19.03.2007 16:02
Jan
Sorry was een tijdje uit de ether.
ik bedoel met een potje curry van die poeder die je in een klein potje koopt van het merk'amora'of als je ze in de aldi koopt is dat van het merk'picanto'.
Belgische groetjes
, Datum:
19.03.2007 19:54
Hebben jullie dat nou ook, als je deze topic aanklikt, dat deze tekst dan voor je neus verschijnt ?
nee lullo 3 die ken ik niet vertel vertel vertel!!!
Iedere keer denk ik dan weer "welke onbenul zet dat hier neer" maar dan blijkt het de laatste reaktie van pagina 1 te zijn, haha !
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
19.03.2007 19:57
Precies hetzelfde Rivi.. en nog steeds trap ik er weer in!