Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
09.03.2007 16:40
Dank je Brenda ;-))
connie.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
10.03.2007 00:34
Wat bedoel je met "fijne sites", Brenda?
't Ging over piemels van heren! Ik had je toch wat hoger ingeschat.
Maar ik ben 't thuis al gewend dat vrouwen meer mogen zeggen/denken dan wij mannen.
Als ik iets positiefs zeg over een fraaie dame op TV wordt meteen een dodelijke blik naar me geworpen. Maar andersom?? Poeh, poeh...!!
Heb me trouwens rotgezocht naar die camping van die koffieleut.
Ben reuzebenieuwd naar zijn volgende opdracht......
Ik heb vandaag behoorlijk getwijfeld of ik moet doorgaan met het spelen voor postbode. Toen ik klaar was rond 1 uur kon je me letterlijk uitwringen.
Wat me nu na twee weken opvalt is dat ik regelmatig vriendelijk begroet wordt tijdens mijn ronde. Meestal loopt iedereen langs elkaar heen maar mij worden allerlei positieve dingen toegewenst.
Begrijp er niks van....
Sta je in een hal van een woontoren hoor je ineens "goede morgen" achter je. Ben ik echt niet gewend.
Als ik mijn eigen brievenbus leegmaak en er loopt iemand langs dan je hoor je meestal niets. Maar nu, bijna iedereen groet je!!!
Ik heb er geen verklaring voor.....
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
10.03.2007 20:27
Ik wel Jan.........! Je bent gewoon een knappe man die hun leuke dingen brengt...:-)
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
10.03.2007 22:39
Met knipoog Jan. Ik snap niet waar ze zich druk om maken, dat je alles ziet ja, maar dat is bij vrouwen ook zo. Ik mag graag kijken naar die bovenbenen van sommige schaatsers, wat een spieren. Misschien krijg je ook zulke bovenbenen als je nog even door blijft "bezorgen"!
Misschien hopen de mensen dat je ze een leuk pakketje komt bezorgen dat ze zo aardig voor je zijn? Loop je trouwens herkenbaar in een pakkie?
, Datum:
11.03.2007 20:23
Wat was het vandaag toch prachtig weer! Het schaap van de buren heeft
2 lammetjes gekregen, dus dat was beschuit met muisjes eten.
Er staan al wat bomen in de bloesem en het gras wordt al groener.....
heerlijk.....
In het bos heerste topdrukte en hier en daar zaten er mensen op een terras.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
11.03.2007 22:32
Bij ons staat de Magnolia al in bloei en zijn de eenden ook al druk in de weer met een nest, ruim een maand eerder dan andere jaren!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
11.03.2007 23:13
Heerlijk op het terras in de stralende zon op de Lemelerberg met koffie en appelgebak.
, Datum:
12.03.2007 00:09
Vanmorgen rond 08.00 uur werd ik wakker door het schatergelach van onze kleindochters. Liep strompelend naar de huiskamer en keek naar buiten. Nou ja buiten; er was niet zoveel te zien.
Een héél klein wereldje....bestaand uit een grauwe mist.
Ik miste de oude hijskranen in de Leuvehaven, de nieuwe woontoren de Coopvaert, de Euromast.....
Waarom heet een woontoren trouwens de Coopvaert??? Belachelijke aanstellerij!!
Maar goed; koffie zetten en somber naar buiten staren. Word weer niks vandaag dacht ik.......
Om tien uur werden de kinderen opgehaald en warempel er waren weer wat contouren te zien van de stad.
Om een lang verhaal kort te maken: om 3 uur liep ik prinsheerlijk in 't zonnetje door de stad. Drúk, drúk, drúk,...
Leek wel of iedereen uit de winterslaap was gekomen.
, Datum:
12.03.2007 00:32
Joh Jan,wat zo'n klein stukkie toch verschil kan maken.Mijn kleindochter was vanochtend een en al vrolijkheid door de zon in de tuin.Dus jas (nog aan) en met de honden het bos in.Heerlijk en wat een drukte richting boulevard.Maar daar waren wij niet te vinden ,wel in het haagsche bos.En morgen nog lekkerder met 16 graden,voorspellen ze.Helaas moet ik dan weer werken.
Connie.
Geplaatst door: ® Linda
, Datum:
12.03.2007 00:39
O wat heerlijk vandaag hé, en het meest geweldige was toch wel dat voor het eerst dit jaar mijn wasje buiten aan het lijntje aan drogen was... en dan even aan ruiken heeerlijk, maar mooi weer heeft ook weer een nadeel, ik heb vandaag de eerste mug om zeep heb geholpen .. das minder
Grt Linda
Geplaatst door: frans
, Datum:
12.03.2007 20:29
Geplaatst door: javi
, Datum:
12.03.2007 20:43
Frans,prachtig die site
Javi
Geplaatst door: frans
, Datum:
12.03.2007 20:49
Ja Javi , ik dacht meteen dit is iets voor jou als wielerfanaat.
Geplaatst door: ® Nel
, Datum:
12.03.2007 22:13
931 meter verder kom ik niet, dit is wel verslavend !!
, Datum:
12.03.2007 22:50
Nel, ben jij DE Nel, van "weleer"op de chat? Uit onze hoofdstad?
Dat zou leuk zijn! Waar was je? Toch niet ziek geweest?
Jan ik heb op het journaal gezien dat ze een soort route willen maken door jouw stad, met de "brandgrens" van de oorlog.Lijkt jou dat wat?
Wat een geweldige dag was het buiten vandaag. De bloesem, de blauwe lucht. Schitterend!
, Datum:
12.03.2007 22:51
975 meter....
Verbaast me enorm omdat ik absoluut ongeschikt ben voor computerspelletjes. Te weinig geduld ;-)
Was 't goed weer vandaag?? Niks van gemerkt: moest m'n post sorteren....;-)
Geplaatst door: javi
, Datum:
12.03.2007 23:02
Geplaatst door: frank
, Datum:
12.03.2007 23:26
Heerlijk onzinnig spelletje!
Die van mij speelt steeds voor struisvogel, Wim van Est deed het in ieder geval beter:-) Kom niet verder als 688 meter.
Ik heb veel te inactieve mollen geloof ik?
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
12.03.2007 23:46
Allemachtig Frans, wat heb je ons aangedaan.
'k Heb al kale plekken op de grasmat, m'n b.. regelmatig vol zand en m'n record is nog maar 965,3 m !!
, Datum:
12.03.2007 23:51
jeeeeeeeeh 1340.3 meter.
de mollen duwen hem steeds omhoog,grappig.
En ben dol op spelletjes.
connie.