Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
16.02.2007 22:30
Carnaval is weer los aan het barsten merk ik aan enige collega's die mij hedenmiddag lieten weten volgende week donderdag pas weer aanspreekbaar te zullen zijn.
Heb nooit iets begrepen en zal ook nooit iets begrijpen van dit fenomeen. Zal wel te maken hebben met het feit dat ik niet in de rijke roomse traditie opgevoed ben.
Onderbroekenlol dacht ik altijd, maar wat blijkt? het komt zelfs voor op de werelderfgoedlijst van unesco! Onze zuiderburen hebben daar kennelijk toch echt wel verstand van.
http://www.carnavaldebinche.be/page.php?lang=fr&menu=3&sousmenu=3
Even op de kaart gekeken waar Binche ligt (Sorry maar voor mij een onbekende naam), is vlak bij Mons. In Mons ooit per ongeluk terechtgekomen, vond het 1 van de mooiste en gezelligste centra die ik ooit gezien heb! Kan het iedereen aanbevelen is een prachtige parel. Als Binche net zo is ga ik daar graag ook eens kijken, als er tenminste geen carnaval is, dat dan weer wel :-).
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
16.02.2007 22:36
Brenda.. Meid, van harte defeliciteerd!!! Een beetje laat misschien, maar toch... neem er nog gezellig een borrel op. Nog vele jaren hoor!
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
16.02.2007 22:45
Kan ik volkomen beamen, Frank, wat je zegt over Mons.
't Is al wat jaren geleden en we reden eigenlijk per ongeluk het centrum in. Heb in de schemering waarschijnlijk een bord over het hoofd gezien.
Hebben meteen van de nood een deugd gemaakt en zijn op een terrasje gaan zitten om wat eten.
Moules frites met een flesje Chimay!!
, Datum:
16.02.2007 22:48
Jeetje, wat ben ik een botterik!!
Brenda, van harte, meid!!! En neem een vretborrel van tante rivi.
, Datum:
16.02.2007 22:57
Ah Sorry Brenda,
Had even iets over het hoofd gezien, nog vele jaren en een leuke dag!
Oh ja, neem er maar een lekkere foezel op:-)
Geplaatst door: tineke
, Datum:
16.02.2007 22:57
Brenda, van harte gefeliciteerd! (nog net op tijd ;))
, Datum:
16.02.2007 23:02
Connie, Johan heeft het topic van Luc verwijderd, omdat het weer eens helemaal uit de hand liep met vervelende reacties. Jammer, want het bericht van Luc was wel informatief. Er werd wel al direkt negatief op gereageerd, maar die eerste reactie had ik er gelijk afgehaald.
Johan heeft Luc wel uitgenodigd om een nieuw topic over het onderwerp te openen.
, Datum:
16.02.2007 23:13
@Tineke,
Je hebt het over weer eens uit de hand lopen. Gebeurd dat zo vaak dan? Heel af en toe valt me op dat iets weg is, maar eigenlijk zelden. Nou ben ik hier overdag zelden of nooit dus ik weet niet wat er dan gebeurd, maar gaat het echt zo vaak fout?
Vind het vaak allemaal wel meevallen, meeste mensen komen vaak later toch wel weer met een wat sussende reactie of zelfs een excuus! En vaak ligt de humor ook op straat vind ik op dit forum, is natuurlijk ook een beetje hoe je iets interpreteerd denk ik dan.
, Datum:
16.02.2007 23:28
Frank, het gebeurt helaas wel, we proberen vervelende reacties op tijd weg te halen. Maar soms is het wederzijds respect bij een discussie ver te zoeken met als gevolg dat het topic verwijderd wordt.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
17.02.2007 00:39
Dank jullie allen voor de felicitaties!
Neem er allen nog een van mij, die van jullie heb ik al op :-)
Gr. Brenda
Geplaatst door: connie
, Datum:
17.02.2007 00:41
, Datum:
18.02.2007 13:19
Vanmiddag tennis en vanavond finale darten.Iemand die hier van houdt?
Dan kan de zondag niet meer stuk.
connie.
Geplaatst door: paul
, Datum:
18.02.2007 13:28
wij gaan ook nog Carnaval vieren, hier in het zuiden van het land, voor wie wil zien hoe dat echt moet, kijk vanavond ook naar de uitzending van fons de Poel, Maastricht! tussendoor ff naar huis om te eten en ff finale kijken darts en dan weer naar het Carnaval.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
18.02.2007 21:22
Zijn een paar dagen weggeweest. Nu lees ik weer deze topic. Brenda nog van harte. En die borrel neem maar mee naar het kampeerweekend!
Rivi bij ons is een vretborrel: bowl, een glaasje diverse vruchten op sap. Soms met wijn erdoor, maar meestal zonder alcohol. Heel lekker als het ijskoud wordt geserveerd en met een dikke dot slagroom.
, Datum:
18.02.2007 21:35
Hij staat op het internet!!!!!
Het parcours van Parijs-Nice!!
Veel plaatsen waar ik geweest ben: Limoges, Maurs, Mende, Sorgues, Manosque, Brignoles....
Ben vooral benieuwd naar de etappe Maurs-Mende....!
Eindigt op Montée Laurent Jalabert. Waarom zou-ie zo heten??
En, en, en de etappe Sorgues-Manosque: dwars door de Luberon!!
http://www.letour.fr/2007/PNC/LIVE/fr/500/carte.html
, Datum:
18.02.2007 21:56
Jan die had Javi de 14e al gepost?
Lees overigens net dat Felix Levitan overleden is, om even bij de wielersport en de societe de tour de france te blijven waar parijs-Nice ook onder valt.
, Datum:
18.02.2007 22:30
Stom van me!! Zat waarschijnlijk met mijn hoofd nog in de stamppotten ;-)
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
18.02.2007 22:55
Gerrit dank je, ik hoop dat je het leuk hebt gehad.
Connie, ik ben gek op darts! Helaas was Barney zo snel klaar dat het al afgelopen was voor de visite weg was :-(
Moet een saaie wedstrijd zijn geweest 7-0.
We hebben alle visite weer overleefd en morgen weer het begin van een gewone week gelukkig.
Alle carnavalsvierders veel plezier gewenst, maar ik kan me er niet toe zetten. Las trouwens in de krant dat de animo voor het carnaval aardig afneemt. Is toch jammer, het blijft iets aparts. Maar helemaal verdwijnen zal het wel nooit.
, Datum:
18.02.2007 23:14
Brenda,
Saai was het niet,met veel 180ers.Dus morgen weer in het Haagie,Barny weer binnenhalen.Toeters en bellen en zo.Mijn zoon is een fan,maar ik niet zo.Vond het tennis vanmiddag leuker.
connie.
Geplaatst door: ® luc
, Datum:
19.02.2007 09:55
Ook ik heb van het tennis genoten,spijtig dat Clijsters de finale niet won van de Franse,maar de franse was inderdaad beter,dus verdiende winst.Het was Clijsters haar laatse
officiele match op Belgiche bodem,wij Belgen zullen haar
missen.