Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
04.02.2007 00:53
Het ging me alleen om dat hooi, en de bijbehorende jeuk natuurlijk, niet om dat beetje tuttige Korperich natuurlijk...maar er zijn nog veel meer voor de liefhebber leuke bestemmingen niuet zo ver over de grens die je zou kunnen proberen - Vianden, Kevelaer, Schmallenberg - er zit vast wel iets voor jou bij! Kaffee met enorme Kuchen, gutbuergerliche Kueche, eigene Fleischerei usw.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
04.02.2007 18:28
http://www.barendonk.nl/
Deze link werkt wel, Berny, net even geprobeerd. Ik snap het niet want die andere had ik toch zo overgenomen van de site toen ik daar
keek.Vreemd.
Jan in een gîte kan het ook knus en gezellig zijn!Je hebt meer ruimte dan in een stacaravan, denk ik, èn ramen om naar buiten te kijken.Nu maar hopen dat je ook buiten kunt zitten. :-)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
04.02.2007 18:47
@Lilian, mij heb je er niet over gehoord, dat de link niet werkte! Omdat ik er in digitale kwesties van uitga dat de fout bij mij ligt, heb ik gewoon de essentie van de link, het eerste deel dus, ingetypt, en hopla, geen centje pijn (maar wel opkomende jeuk alleen al bij de gedachte aan al dat hooi).
Geplaatst door: frank
, Datum:
04.02.2007 21:09
Jan,
m'n bek valt open en mijn wereldbeeld stort in.
Hier past slechs stilte.
Oh nee toch nog een tip, 4 personen? Gite voor minimaal 6/8 personen nemen!!
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
05.02.2007 14:25
@Annechie,
Bin ie 't weekend good deur ekomm ?
't Wear warkt nie met, hier rèèngt 't en is 't waterkoald.
Wie goat mar es an oonze sociale plicht'n wark'n: femilie bezuuk'n.
('k Kan er trouwens niet zo goed tegen, dat deze topic verdwijnt naar de tweede pagina)
, Datum:
05.02.2007 16:05
Rivi doar kan ik ok nig teeg'n, meer ja, ie weet ok nig altied wa'j mut schriev'n. Heb ie zo meer tied um op de moandag, familie te bezeuk'n? Gezellig doar nig van. Ik zit hier weer met 'n hoop vouw- en striekwèèrk en het wil mie vandage nig van de haand. Ik heb mie
'n barstende heufdpien van hier tot an Maastrich.
Ik denke dat Annechie vandage weer noar 't zeekenhoes mus,'t aarme
wich (loat "e" dat nig hör'n :-)
Joa, Frank, ik heb d'r ok a van op kèkk'n dat Jan in 'n gite geet zitt'n.Hee kan veur de zekerheid den tent toch meer lèver in 'n kofferbak smiet'n.
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
05.02.2007 19:45
Lilian ie hebt weer 'ns helemoal geliek, 't was allenig niet zo arg vandaage. Ik hoof'n mie vandaage allenig maar efkes in de vinger te loat'n stekk'n en toen was de pille helemoal dikke te sprekk'n oaver mie. He vun mie zo aardig dat'e mijn evroagt hef of ik morgen terugkwam. Noh, 't prutje wat'edan veur mien hef dat moch'e eigenlijk wal hoal'n van mie, maar good.. mien moo zol vrogger ezegd hebb'n: Kind,'t is veur oen eigen bestwil...
Noe zeg ze det neet meer, maar één dinge blif nog altied 't zelfde in elk mooderharte, 't leefste had ze 't van mie oaver'enomm'n...
Rivi,ik bin 't weekend neet allenig good deur'ekomm'n, 't was hartsikke gezellig, beide deerns bie 't huus, ik bin helemoal verwend.. ;-))
Geplaatst door: tineke
, Datum:
05.02.2007 22:24
Geplaatst door: connie
, Datum:
05.02.2007 22:40
Tineke,
Dank je wel,weer eentje geplakt waar ik wel eens wil kijken.
Connie.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
06.02.2007 00:08
Toevallig heb ik de website doogegeven aan Johan ;-)
, Datum:
06.02.2007 00:28
Even een berichtje van berny via mij.Hij wil posten maar lukt hem niet.Er staat:Uw sessie is verlopen,udient binnen 20 min.na het openen van het formulier uw bericht te plaatsen.
Maar hij doet over een posting maar 1 minuut.
Wie weet wat er moet gebeuren????
, Datum:
06.02.2007 00:41
Hard gillend weglopen:-) Wat een mop Con. Gaat Berny niet eerst de kelder in om een flesje te halen? Een berichtje naar Johan sturen misschien?
, Datum:
06.02.2007 00:53
Lilian,datis al meerdere malen gebeurd,begreep ik.
Connie.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
06.02.2007 00:56
Connie, een berichtje van Berny, via jou ??????????
Zijn jullie soms "collega's" ?
, Datum:
06.02.2007 01:04
Nee Rivi,geen collega's.Maar wel stadsgenoten met redelijk contact met elkaar.Hij zit er mee dat hij niet kan posten,vandaar deze oproep.
vr.gr.connie
, Datum:
06.02.2007 21:04
, Datum:
06.02.2007 21:27
Sorry Jan foutje.
Was voor een ander.
connie.
, Datum:
06.02.2007 22:17
Con, de webpagina is niet te vinden, zegt dat "ding" :-)
, Datum:
06.02.2007 23:09
Klopt lilian,zie het nu ook.
Het ging over italiaans eten met wat recepjes erbij.
Ik ga nog uitzoeken hoe of het wel moet en dan hoor je het.
vr.gr.connie.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
07.02.2007 00:11