Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
28.01.2007 22:35
Berny heel hartelijk bedankt. We zijn er eens geweest en het is er heerlijk. Zit nu de sites door te lezen. En van die zinnen "heerlijk urenlang wandelen langs
verlaten stranden" daar geniet ik nu al van. Ga weer terug naar de sites om nieuwe adressen te ontdekken.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
28.01.2007 23:15
O heerlijk Karla! Lekker wandelen over de hooggelegen rotsen met uitzicht op kleine baaitjes. Steile kliffen, leuke terrasjes, we zijn er in 1986 geweest, maar zie het nog zo voor me.
Veel plezier!
Gr. Brenda
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
28.01.2007 23:50
Vandaag erg druk geweest met het maken van een album met vakantiefoto's vanaf en op camping "Saint Pons" in Le Lavandou.
Kijk op: www.mijnalbum.nl - Bij: Openbare albums - Categorie: Vakantie - Subcategorie: Frankrijk '
't Is voor het eerst, dat ik zoiets gedaan heb.
'k Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden !
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
29.01.2007 00:11
Na even wat zoeken, ik ben nog steeds niet zo handig, de foto's van St. Pons ontdekt. Mooie foto's vooral van de sportieve wandelingen en fietstochten.Alleen al die mooie blauwe luchten. Je voelt de warmte en ruikt de mimosa.
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
29.01.2007 00:20
Rivi, geweldig, dat idee van die site, om anderen d.m.v. je vakantiefoto's te inspireren - maar ik ben nog niet verder gekomen dan dat ik een zee aan mooie/interessante foto's zie en ik zou zo graag willen weten waar JOUW foto's te vinden zijn (of die van een ander). Ik ga nog gauw even struinen, misschien kom ik er zelf anders achter hoe dat moet.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
29.01.2007 00:21
Rivi, hartstikke leuk!!!!
Vooral die foto van dat huis waarvan de gevel helemaal bedekt is met bloemen. Ik ben een complete nitwit wat bloemen en planten betreft dus wat zijn 't voor bloemen????
Had wel wat meer aktiefoto's verwacht van Javi ploeterend boven zijn kromme stuur. ;-)
Weet je wat me al maanden bezighoudt??? Jullie "nicknames"!
Ria en Jan Visser of iets dergelijks? Ik doe maar een gok.
, Datum:
29.01.2007 00:27
Misschien ligt Rivi al op 1 oor..weet jij het misschien, Jan, hoe ik weet van wie bepaalde foto's zijn, waar een serie begint/eindigt enz.?
, Datum:
29.01.2007 00:35
Van wie natuurlijk niet want dat staat er niet bij.
Maar als je de aanwijzigingen volgt van rivi dan moet je haar foto's vanzelf ontdekken.
Haar eerste foto is van de ingang van de camping.
Als je erop staat met je cursor dan zie je de tekst:
Camping Saint Pons - Le Lavandou.
, Datum:
29.01.2007 00:43
Aha, dus het moet een beetje incognito blijven, gewoon losweken uit de rest. Maar ik was intussen al in St-Pons terechtgekomen (bijna alsof ik thuis kom, in die regio).
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
29.01.2007 00:45
@Berny
Nee hoor, ik lig nog niet op één oor !
Maar Jan, was me net een slagje voor, hij heeft het al keurig uitgelegd, idd . . . .
@Jan
Dat "wielrenstertje" met haar blik op zee is onze kleindochter !!
Foto's van Javi, krom gebogen over het stuur ??? Ik ben daar nooit bij, monsieur gaat meestal alleen (?) op pad !
Onze "nicknames" ??
Ha - ha, jij bent ook nog goed wakker op de late avond !
'k Blijf dit nog even volgen !!!
, Datum:
29.01.2007 01:00
Ik heb ze nu allemaal gezien t/m dat glas bier. In 1 woord: geweldig! Heel leuk/gezellig, maar ook erg informatief. En wat die Villages Fleuries betreft...ik hou erg van bloemen, maar dat aan 1 zijkant volkomen met bougainville bedekte huis....er zijn grenzen natuurlijk. Maar wat een moois allemaal, en hier zaten we weer eens in de druilerige regen.
Maar als ik het goed begrijp moet je dus een hint van iemand hebben om te weten waar een bepaalde serie van een bepaald persoon beging en eindigt, maar ik zal wel weer iets niet begrepen hebben.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
29.01.2007 01:42
Niet zo negatief over jezelf Berny,:-)
Prachtig Rivi die foto's.Die boom met die citroenen,mooi.
Wat een landschap hè daar. Krijg er heimwee van.
Rivi misschien is het ook leuk om de foto's van de camping naar
Campingfoto Frankrijk te sturen.
Karla alvast een fijne vakantie!
Geplaatst door: Patricia
, Datum:
29.01.2007 10:37
Geplaatst door: tineke
, Datum:
29.01.2007 11:57
Rivi, leuk die foto's! Geven een goed beeld van de camping en de omgeving.
Misschien kan je ze onder deze link: http://www.mijnalbum.nl/Album=XPBZ6CTC bij de meningen over deze camping zetten?!
Geplaatst door: kwek-kwek
, Datum:
29.01.2007 15:54
, Datum:
29.01.2007 16:02
...en daar is dit vredige topic dus precies voor bedoeld, badeendje; ook jouw boeiende bijdrage valt hier dus precies op de goeie plek!
Geplaatst door: frank
, Datum:
29.01.2007 20:12
Rivi en Javi,
Leuk, leuk, leuk en mooi!!
, Datum:
29.01.2007 21:33
Leuke foto's! Geeft toch een goed beeld van camping en omgeving. Weer een camping erbij bij de favorieten. Dit zouden eigenlijk meer mensen moeten doen, hun album vermelden bij de desbetreffende camping.
En jullie namen ben ik nu wel achter ja, ook met dank aan de laatste foto ;-))
Groetjes Brenda
, Datum:
29.01.2007 21:41
Wat ben ik een oen, Brenda!!!!
Fischer = Visser :-)
, Datum:
29.01.2007 21:54
Ach Jan, een beetje combineren. Glas staat niet zomaar op de foto en als je dan ook de meningen bekijkt over die camping is alles helemaal duidelijk (even met je muis op het email adres :-))