Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.01.2007 21:56
Frank iedereen die hier regelmatig wat op de topic zet, reken ik tot het "vaste cluppie"!
Tsjonge ik was net even buiten, het begint nu toch wel koud te worden en dat zijn we dus echt niet meer gewend :-))Dat wordt weer handschoenen,sjaal en een dikkere jas en 's morgens autoruiten krabben.Brr. geef mij maar lente en zomer.
Geplaatst door: connie
, Datum:
23.01.2007 00:15
Annechie,van harte beterschap.En gauw tot ziens met je geweldige bijdrage.
vr.gr.connie.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
23.01.2007 00:34
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
23.01.2007 13:27
Ruud,
Nog even wachten met vertrek naar La Douce France hoor. Op dit moment meldt men sterke overlast voor het verkeer in "ons" fijne landje, vanwege hevige sneeuwval.
We zullen met z'n allen dus nog echte even geduld moeten hebben, want ook daar kan het spoooken !!!
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
23.01.2007 16:52
Ooooh, lieve schatten, wat lief al die belangstelling ineens, ik wordt er zowaar een beetje 'zeverig' van! Hè, soms kan oe dat toch ineens zo good doon..., dank jullie wel heur, ik blief gewoon lekker met jullie mee lèèz'n as 't zo'n betje geet en of en toe schrief ik 'n stukske met..
N'n dikk'n knuffel veur ollemoal, Annechie
Geplaatst door: frans
, Datum:
23.01.2007 17:06
Dikke knuffel terug Annechie.
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
23.01.2007 17:35
Annechie, mi lanckt na di...
Ik hoop dat je er weer gauw bovenop komt!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
23.01.2007 23:42
Ha Annechie, moet je zeker blijven doen. Goed weer wat van je te horen. Sterkte.
Brenda
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
24.01.2007 13:04
Hallo Annechie, geweldig dat je even mee leest. Goodgoan!
, Datum:
24.01.2007 22:33
, Datum:
24.01.2007 23:32
Geplaatst door: javi
, Datum:
25.01.2007 17:57
lilian,
Als je even doorspit op deze MTB site kom je de mooiste plaatjes tegen.
Groet,
Javi
, Datum:
25.01.2007 23:54
Bij gebrek aan een speciaal fietstopic ventileer ik de volgende site waarik op terecht kwam maar hier, ineen hoekje van dit ook door fietsers bezochte café:
http://luddo.freehostia.com/
met o.a. mooie plaatjes van een fietstocht door de Franse Alpen.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
26.01.2007 00:46
Geplaatst door: javi
, Datum:
26.01.2007 19:32
, Datum:
26.01.2007 20:26
Een geweldige site inderdaad, Javi, voor de ware wedstrijdcyclisten...waartoe ik helaas niet behoor. Mijn topprestaties dateren al van enige tijd terug, zoals die op een geleende, iets te kleine fiets de hellingen het Montagne Noire op, naar St. Pons. Vreemd, ik vond de korte afdalingen prettiger dan de lange hellingen omhoog... meer een 'cyclotourist' dus, die de fiets ziet als een prachtig middel om op eigen kracht en geruisloos op de mooiste plekken te komen.
Ik heb destijds mooie parcours in midden- en noord-Frankrijk voor toeristische tochten over de post toegestuurd gekregen, uitgegeven door de Franse 'cyclotouristes'; deze haantjes - waaronder ook veel boven de vijftig zijn - zien er trouwens in hun kakelbonte tenue heel anders uit dan ik, die bij voorkeur oude vakantievodden draag, ook als ik op mijn nog niet eens hybride-fiets klim. De laatste vakantie nam ik enkele van die actieve zestigers 20 km op sleeptouw met onze auto, in de heuvels van de Corbières, we hebben de kopgroep op die manier nog verder laten uitlopen, ze vonden dat prima blijkbaar.
Ik kijk overigens graag naar de Tour, maar ook naar Milaan-San Remo, die vind ik geweldig. Plaatselijke rondes in Frankrijk, ook leuk, wat je dan allemaal langs ziet komen.
Geplaatst door: frank
, Datum:
26.01.2007 21:37
Prachtige site Javi, bedankt!!
, Datum:
27.01.2007 01:20
Geplaatst door: karla
, Datum:
28.01.2007 17:09
De volgende week ga ik de zon opzoeken in de oostelijke
Algarve. Heeft toevallig iemand daar nog leuke informatie over ?
, Datum:
28.01.2007 20:07