Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
18.01.2007 13:11
Leuke auto, die Eend, prima protest-design. Ik heb er in een vorig leven enkele versleten. Bij warm weer wel iets over de stoelbekleding hangen als die van de bekende zwarte skai is, tegen de transpiratie langere ritten. En oppassen als je in luchtige kleding op dat skai gaat zitten: als de zon erop heeft geschenen, het kan loeiheet worden. Rijden met de ventilatieklep open levert je gratis en voor niks een angina op.
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
18.01.2007 15:37
peepz!!
wassup, ben er weer... waar zijn al die dialecten gebleven hiero... das niet chill man al die flexe dutch speaking natives...
power to the friezen
chill iedereen beneden de rivieren, je weet tog, jullie zijn net belgen...
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
18.01.2007 21:59
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
18.01.2007 23:15
Joa, wie bint d'r wear !
Wie hebt 'n onmeunige mooie wekke ehad in Valfrejus. Op de henweg haw 'n good B&B-Hotel in de buurte van Lyon, met zien vearn op ene kamer ! 't Appattement stön op de piste, zodat die kearls van oons zo vanuut de skikaste de bult'n of konn en terugge umgekeard netuurlijk. Wie haddn een achpesoons, dus ruumte zat. Ok zat d'r een ofwasmechine in, dat hèw thuus nie. Mien schoonzussie en ikke hebt oons good vermaekt met kuiern, bosschoppn doon en in de zunne zittn. Die lange lattn past oons nie zo good, nò ja, ik bin gewoon te bange . . .
Stel oe veur, dat doar ok zo'n poeste wind um d'oarn kriegt as hier venaomd. Doar muj mà nie an dèènkn ! Mar volgens de geleardn is't um twaalf uur of eloopn, 'k zal blie wèèn as't zo late is, nog een klèèn uur en dan hoppe wie daw't veurlopig wear hebt ehad.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.01.2007 23:57
Mooi Rivi, da'j d'r weer bint. En Javi hoe bedoel ie dat ik 'n joar achterloop? Het geet toch echt oawer de tour van 2007! Wie zit nog nich in 2008.
Tineke reuze bedankt voor je site over de "lelijke eendjes"!
Wat heb ik goede herinneringen aan dat autootje. Heerlijk, wat een vervoermiddel en alles paste erin. De kinderwagenbak, de hond, de boodschappen en altijd frisse lucht.Altijd starten nooit problemen.
Met mooi zomerweer, het dak naar achteren.Waar is die tijd gebleven.
In Nordhorn hier net over de grens hebben een paar jongelui ook een
zaak opgezet met de 2CV's.www.duckservice.nl
Geplaatst door: Loes O
, Datum:
19.01.2007 11:29
Deze vraag werd ergens gesteld:
-
Weet iemand de exacte route van de etappe Chablis => Autun op 12 juli? Op de officiële site kan ik niets vinden.
-
Iemand van de kenners onder jullie?
Geplaatst door: javi
, Datum:
19.01.2007 14:54
Lilian,
Was als een grapje bedoeld.Dit omdat er nu al wat bekend is over 2008.
Loes O,
Enkele weken voor de start is pas de route waar ze langs gaan bekend. Zo gauw ik ergens iets heb gelezen zal ik het hier melden.
Groeten,
Javi
Geplaatst door: frank
, Datum:
19.01.2007 22:15
Las net op het forum dat iemand gisteren zijn halve dak er afgewaaid is met de storm, heftig hoor, hier alleen een boom(pje) in de tuin om geen schade door ontstaan verder.
Hoe is het verder bij jullie afgelopen?
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
19.01.2007 22:32
Thuis niks aan de hand, maar ik zat in Nieuwersluis. Kon daar al niet meer wegkomen. Meegereden met iemand naar Amersfoort. Stoptrein naar Zwolle gestrand bij Putten vanwege bomen op het spoor. Lift naar Ermelo waar familie woont en vandaar opgehaald vanuit Friesland.
Van half 2 tot half 9 onderweg geweest terug, maar het was erg gezellig! Rampen verbroederen zullen we maar zeggen. Ik vind het altijd erg leuk om zo met verschillende mensen in gesprek te raken. Iedereen in hetzelfde schuitje. Ik moet er niet aan denken dat ik in de Jaarbeurs had moeten overnachten. Maar ben weer veilig thuisgekomen, wel 3 vrachtwagens omgewaaid op de andere weghelft op een stuk van 40 km.
Maar sterkte voor iedereen die problemen heeft met dak of bomen.
, Datum:
20.01.2007 19:54
Storm op komst ??? Bij ons kan niks gebeuren . . . dachten we !
Maar . . . we hebben een prachtig overdekt terras. De overkapping is een (gemoffeld) aluminium frame met kunststof beplating, die er ingeklemd zit. De wind was echter zo sterk, dat één plaat gewoon opgetild en eruit gevallen is. Doordat er toen "vrije ruimte" was, gebeurde er verder gelukkig niets meer.
Als je op zo'n moment alleen thuis bent en je ziet het gebeuren, sta je toch wel even te trillen.
Inmiddels is alles weer in oude staat en hebben we geen schade, het heeft alleen een uurtje werk gekost met behulp van . .
Wanneer je de berichten op tv en in kranten leest, stelde het bij ons eigenlijk niks voor, maar ja, je eigen "hachie" hé ?
Alé, vanavond komen onze buren voor een nieuwjaarsborrel, we zetten de champagne alvast klaar !
Fijn weekend allemaal !!
Geplaatst door: Ruud
, Datum:
21.01.2007 03:06
Wat een storm hé... Bij ons zonnecollectoren van het dak afgeblazen...
Dus toch maar weer naar la douce France in het voorjaar...
, Datum:
21.01.2007 20:36
Geplaatst door: Jerrie
, Datum:
21.01.2007 22:44
Storm bij ons nabij schiphol was heel naar. Een vlieger van de jongens was weggewaaid, een heel groot vliegtuig was de lucht in gevlogen. Ik heb nog gebeld met Pieter Storms waar hij nou helemaal mee bezig was. Hij zei, nou ja zoiets legt geen windeieren het is een storm in een glas water. Maar ja, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en vergeet niet, het graan heeft de orkaan doorstaan!
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
21.01.2007 23:27
, Datum:
22.01.2007 13:11
Doe mij de zonnebril voor de hond maar...:-)
Overigens alle vaste gasten hier van de topic van Gerrit:
Hartelijke groeten van Annechie!
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
22.01.2007 13:22
, Datum:
22.01.2007 13:37
Annechie is helaas door een operatie even niet zo schrijverig , laat ik het zo maar uitdrukken.Ze zal vast wel van tijd tot tijd hier kijken,maar om reactie te geven.....zal wel beetje te vermoeiend zijn. Daarom fungeer ik een beetje als spreekbuis voor het "vaste cluppie" op haar eigen verzoek.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
22.01.2007 15:19
Groetjes terug aan Annechie en spoedige beterschap gewenst!
, Datum:
22.01.2007 18:26
Annechie:
Vanuut Zwolle: Völle betterschop, dood hèènig an en pas good op oezelf !!!
Groet'n !
, Datum:
22.01.2007 21:38
Je hebt gelijk Jan het kan toch nog gekker. Ik geef het op.
Kennelijk streeft men naar een hond voorzien van zonnebril op speciale renschoentjes die dan eigenlijk weer niet nodig zijn in verband met een plekje in een racebuggy waarbij dan zoveel tegenwind optreed dat een kek warm pakje aangetrokken moet worden. Kan me voorstellen dat die hond daar uiteindelijk wat van baalt en dus maar een biertje gaat drinken om al deze ellende te vergeten.
Krijg jij trouwens dit jaar die viervoeter weer te logeren? Vond het afgelopen jaar toch een verrijking van mijn kennis over honden wat ik allemaal las, leer dit jaar graag nog wat bij.
En Annechie, ik weet niet of ik me zelf tot het "vaste cluppie" mag rekenen, op zich ook niet zo belangrijk lijkt mij in deze, ook van mij sterkte en een voorspoedig herstel gewenst.