Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
16.12.2006 19:34
@Frans, zo heeft iedereen zijn zwakke punten... heel interessant en belangrijk, al die verschillen tussen mensen - moet beslist zo blijven, ter voorlopige instandhouding van de soort.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
17.12.2006 01:20
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.12.2006 00:33
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
18.12.2006 06:35
Lilian, wat 'n vermaak!! Ik heb in de rappigheid 't hele riegje al bekekk'n.. ;-))
, Datum:
18.12.2006 12:24
Leuk hè? Vun ik ook, Jan har d'r eigenluk nig met mutt'n begin'n! :-)
, Datum:
18.12.2006 15:23
Gèèn...zoas 'n Tukkah ken lulle...klink bes gezellag ègeluk. Die gaste zitte daah toch vlakbè dah Moffrika...ginge we vroegah nog wel's kèkuh trahhwus, met ze alle met Kechs nah de Hachs, nog voorbè Berlèèn...en vrete datse daah kenne, gotsammejezes grote taahrte dahhwwe ze daah in hun bakkus...mooie tède toen.
, Datum:
18.12.2006 23:16
Ha, ha, Berny,zee wa, ie könt 't ok wa.Dat mu'j beslis vaker doon, so in oew eig'n taaltje schriev'n!
He'k mie toch ok wat maakt vandage. He'k nie'je schoon an. Goa'k d'r met op de fietse. Bint ze mie toch glad, stoek ik van de fietse.
O,o wat gung 't d'r van.As ik oeleu mag anroa'n....goat nooit met
nie'je hakjesschoon op de fietse en doo veurzichtig op de vloerbedekking, ie gliej 't zo 'n ende vot.
Eerst stroef maak'n boet'n op de tegels. Ik har 't al wa dach, meer toch eigenwies wèn.
, Datum:
18.12.2006 23:45
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
19.12.2006 06:52
Ooooooooh Lilian..... ie hebt oe toch neet zeer edoane? Ik kan d'r niks an doan, maar toen ik 't las.. hè'k toch wal gruwelijk zitt'n lachen.. Hef die valpartieje toch nog 'n good doel ehad mu'j maar denk'n.. ie hebt d'r in ieder geval eene loat'n lach'n..
Oh, wat zuj oe opgeloat'n heb'n eveult...
Berny.. wee'j wat ze doar ok hebt? Van die onmeunige lekkere broadwöste... a's 't effen kan ok nog met 'n lik mosterd of met 'n hap zoerkool......
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
19.12.2006 12:34
Lilian, het is geloof ik niet de eerste keer dat je onderuit gegaan bent he? Kan me nog iets herinneren vorig jaar op dit topic :-)
Zou het dan toch iets met de aantrekkingskracht van de aarde te maken hebben, ??
Gr. Brenda
, Datum:
19.12.2006 13:20
@Lilian, ik hoop dat de benenwagen het nog doet... Hou de zaak voortaan wel een beetje 'in balans' hè - en, met alle feestdrukte nog voor de boeg: gewoon nu en dan je hoofd leeg maken (ligt gelijk het zwaartepunt wat lager, handig i.v.m. dat omvallen).
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
19.12.2006 16:13
Lilian gien verbörg'n camera argens?
Geplaatst door: diana
, Datum:
19.12.2006 17:03
Heeft er nog iemand leuke doe tips voor de feestdagen ipv. eten, drinken en levende kerststallen bekijken. Wisten jullie trouwens dat er in Enter een mooie levende kerstal is.
, Datum:
19.12.2006 17:46
Wel, wij gaan naar vrienden op het ex-eiland Wieringen.
Lekker ploeteren door de modder van de Wadden.......
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
19.12.2006 21:58
, Datum:
19.12.2006 22:23
..eh,....eh, ik vond 't wel leuk.
Leedvermaak dus.
Geplaatst door: frank
, Datum:
19.12.2006 22:25
Zelf ook ooit zo stom geweest met een slagboom van een parkeergarage s'avonds laat. Kaartje kwijt denk weet je wat rij kort achter iemand aan. Jammer dus,slagboom precies op de linkerstijl van de voorruit. Slagboom breekt finaal af auto heeft niets.
In no time bewaking om me heen. Politie erbij, moet blazen en nog een keer blazen omdat ze denken dat ik te veel gedronken heb. Geen druppel op dus met een boete van ik meen iets van fl. 65,= en een boze vrouw rijker naar huis, zat er naast en schaamde zich rot.
Als ik dit filmpje zo zie zijn die er niet met fl. 65,= vanaf gekomen:-)
, Datum:
20.12.2006 00:50
Jongs ik bin d'r nog wa good underhèn ekomm'n en gelukkug was 't ook nig in 'n drokke straot, dus dat veul allemoal met.Het gewich was inderdoad 'n betje oet balans, maa ja, wat wil ie a'j d'r 'n heel'n lading op hebt pakt.Hee steiger'n net nog nich, meer 't was wa kot an.
Wat ik van dat filmpje niet snap is dat het ene busje er wel over heen kan en de andere niet. Je zult dus wel een speciaal ding in de auto moeten hebben als je er over wilt.(Afstandsbediening?)Bepaalde hoogte? Alleen met pasje?
Annechie ik bin blie,da'j d'r um hebt lach'n, dat was ok miene bedoeling, ie zeet 't nameluk helemaol veur oe.
, Datum:
20.12.2006 00:55
Gefeliciteerd, Gerrit, dit is reactie nummer 5000!!!!
VIJFDUIZEND!!!!!
Was van plan de hele nacht op te blijven want ik wilde per se nummer VIJFDUIZEND zijn!!
Geplaatst door: connie
, Datum:
20.12.2006 01:44
Wat een mijlpaal........
connie