Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
14.12.2006 14:10
Heeel jammer, dat ik die spannende link van Johan niet open kan krijgen... zou ik ook wel eens willen zien. Cookies worden toegestaan, dus dat is het niet. Jammer maar helaas.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
14.12.2006 14:57
Heb je wel power point (prsentatie programma van micro soft)op je pc staan berny? Indien niet dan zal het inderdaad niet lukken de presentatie te openen.
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
14.12.2006 15:13
Berny als ik dit bestand wil openen krijg ik een foutmelding. Dit bestandje klik ik rechts boven weg en dat herhaal je nogmaals en als het goed is komt het nu wel tevoorschijn. Zo werkt het wel bij mij.
Geplaatst door: ® karla
, Datum:
14.12.2006 18:20
Op ,ijn pc kan ik de site van Johan wel openen, maar niet bekijken. Volgens mijn man komt dit omdat mijn pc te oud is (7 jaar).Ik zie dus een plaatje van die spannende route. Bij alle sites waar google earth bij wordt geladen, loopt mijn pc ook vast. Voor huis en tuin gebruik voldoet de pc nog wel.
, Datum:
14.12.2006 19:03
Een jongen met 'exacte' aanleg die hier wekelijks komt stelde vast dat ik inderdaad geen Power-point erop heb zitten, ook geen Words, maar het simpeler Works. Verder heb ik een 1 jaar oude Dell 3000, op de kabel van de Casema. Maar het zal hem in dat Powerpoint zitten. Eens nakijken of en hoe ik dat kan installeren, want ik ben erg benieuwd naar al dat spectaculairs op Johan's link.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
14.12.2006 19:12
Berny, misschien is dit iets voor jou:
http://www.seniorweb.nl/
Je vindt er veel tips en er is een forum om vragen te stellen.
Geplaatst door: frans
, Datum:
14.12.2006 19:43
Geplaatst door: berny
, Datum:
14.12.2006 21:40
Alvast bedankt voor de bijstand! Ik heb het zover gekregen dat de tekst 'bedankt voor het downloaden' verscheen; nu moet ik nog iets doen (opslaan/installatie) om het te kunnen gebruiken...ik moet een bestandsnaam of zoiets iets intikken maar dat wordt niet herkend (?) Ik ben nu al drie kwartier bezig hiermee, gedreven door mijn begeerte ook eens in Johans ravijn te kijken. Maar men heeft me ooit geleerd niet aan onmiddellijke behoeftenbevrediging te doen, dus later maar verder aan dit project 'per aspera ad astra', aangepaste versie voor oetl.llen.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
14.12.2006 21:45
, Datum:
14.12.2006 22:08
Berny ik de powerpoint geinstalleerd en toen werkte het. De pc is dus niet te oud. Met dank aan Johan. Het loont de moeite de foto's zijn schitterend. We hebben al heel wat bergweggetjes gereden maar zoiets heb ik nog nooit gezien.
, Datum:
14.12.2006 22:29
ook dank aan Frans voor de powerpoint installatie tip
, Datum:
14.12.2006 22:49
Bedankt, Johan, inderdaad adembenemend, die weg langs diepe ravijnen. Wat dat installeren van Power Point betreft, kom ik niet verder dan 'bedankt voor het downloaden' - het installeren snap ik nog niet helaas (frustratie).
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
14.12.2006 23:07
Johan, om misselijk van te worden. Maar wel adembenemend.
@Javi
Dit is misschien wel leuke site voor je......maar misschien ken je hem al.
http://www.grenoblecycling.com/
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
15.12.2006 13:52
Geplaatst door: javi
, Datum:
15.12.2006 17:59
Jan.Een prachtige site.
Ik heb hem bij mijn favorieten gezet.
Veel van de cols al zef gefietst.
Groeten
Javi
, Datum:
15.12.2006 20:16
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
16.12.2006 15:27
Moooooi Karla, dank je wel!
, Datum:
16.12.2006 16:38
Karla, inderdaad een ijzersterk metaforisch gedicht. Het reizen als levensreis, als rondzwerven, zich daarbij de risico's niet mijdend, en openstaand voor het onbekende - zo'n 'reis maakt wijs'. Per aspera ad astra.
(Door als bij toeval op enkele goede knopjes te drukken blijkt nu ook het Power-point-programma door mijzelf te zijn geinstalleerd, onbegrijpelijk maar waar, zoals veel onbegrijpelijks).
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
16.12.2006 18:03
Berny daar ga ik dan meteen op inhaken om jou de powerpoint presentaties te sturen die je tot nu toe niet kon""afdraaien". :-)
Gerrit, ik wou dat ik zo kon pianospelen ;-), daarbij is de verlichting geweldig!
Geplaatst door: frans
, Datum:
16.12.2006 18:39
Berny knap hoor , zo zie je maar weer nooit te oud om te leren.