Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
30.11.2006 01:40
, Datum:
30.11.2006 23:36
Geplaatst door: Loes
, Datum:
30.11.2006 23:58
Hihihihihi, Twentse tapas, het moet niet gekker worden!
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
01.12.2006 00:40
Leuk, Loes, dat was ook het eerste wat ik dacht ;-)
Ik ben stapelgek op luchtfoto’s (ieder mens heeft zijn gebrek!!) en heb me meteen gestort op:
http://maps.google.nl/
Even het adres invoeren en wat zien ik.....?
Een prachtig landschap vanuit de lucht met kleinschalige landbouw en verspreid over het land kleine bosschages.
Lili@n, om jaloers op te worden!!!
Maar of ik zou kunnen wennen daar?? Ik weet het niet............
Als we in Frankrijk zijn dan galmt af en toe de stilte in je oren. Prachtig!! Grandioos!!!
Maar als ik weer terug ben in hartje Rotterdam en ik sta even ’s avonds op mijn balcon en hoor het geluid van de stad om me heen............
Tja, ik ben geloof ik jammer genoeg een echt stadsmens.
, Datum:
01.12.2006 10:14
Jan en Loes, ik mag dan wel in een dorp wonen, het geraas van auto's is er niet minder om. Het verkeer hier voor de deur is in de afgelopen jaren wel verdrievoudigd. De grote stad rukt op en alle woonwijken met hun bevolking en auto's moeten via één en dezelfde weg
hun bestemming vinden.Als ik hier 's morgens over wil steken (en dit is geen grapje, zo tussen 7.00 uur en 8.30 uur)moet ik heel goed uitkijken, want er komt geen eind aan.Dus dat geluid is mij ook niet vreemd, met daarbij de geur van de koeien (haha).
Het mooie en landelijke dat is er ook, maar helemaal stil dat is het haast niet meer.Jan als je hier eenmaal zou wonen,wil je nooit meer weg!
Geplaatst door:
, Datum:
01.12.2006 10:52
kan dit item niet naar de chatbox?
Erg hindelijk tussen de iets wat serieuzere items
Geplaatst door: Loes
, Datum:
01.12.2006 11:32
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
02.12.2006 16:08
In een appartement wonen moet een ware verschrikking zijn.
Muren muren muren ,en een balconnetje om de autodampen op te snuiven .
Mag er niet aan denken,.Liever de koeielucht.
Was in mijn kinderenjaren een stadsmus,maar bij volle bewustzijn.
Jamais,jamais,jamais.
, Datum:
02.12.2006 17:04
Heeft jouw huis geen muren, Bonasera? Dan woon je zeker in een tent?
, Datum:
02.12.2006 17:19
Speciaal voor de ietwat onhandige klusser. Zoals ik.....;-)
Kijk eens wat er gebeurt met de hot dog.
http://www.sawstop.com/
, Datum:
02.12.2006 20:19
, Datum:
02.12.2006 20:27
O, ja nog iets vergeten,Je moet er toch niet aan denken dat je vingers afgezaagd worden door zo'n zaag....brr.
Geplaatst door: frank
, Datum:
02.12.2006 21:50
@lili@an,
Da's nou leuk, nog 2 vinieltjes van die mijnheer liggen. Fijn muziekje nog steeds!
Even ander onderwerp voor de kunstliefhebbers. Museum hier in Utrecht wat op zich een RAMP is, heeft een hele leuke tentoonstelling. Gaat om franse schilders die zijn verzameld door nederlnders aan het begin van deze eeuw. Namen: Courbet, Monet, Manet, Sislay. Kan morgen helaas niet maar binnenkort gaan we dat toch eventjes bekijken. Mocht het wat zijn, wat ik eigenlijk wel denk, dan ga ik noch even terugkomen op dit topic om het op te hemelen!!
Wie niet wil wachten op mijn uiteraard weer veel te subjectieve oordeel, tentoonstelling duurt tot maart 2007, kost voor volwassenen € 8,= en voor kinderen € 5,=.
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
02.12.2006 22:16
Tsja, stadsgeluiden. Ik ken ze ook, woon nu in een steeds groter wordende stad maar ben het liefst op het land. Kampeer met veel plezier op een 0 sterren terrein(alleen water, en soms is dat er niet eens)maar ook wel op een wat luxere plek. Dat de stad oprukt wordt overal duidelijk, zelfs in de jungle. Klik hieronder om te kijken naar een stukje film over een vogel die een vrouwtje wil lokken. Dat doet hij door alle geluiden te imiteren die hij ooit heeft gehoord. Kijk en verbaas je. David Attenborough verteld.
http://www.youtube.com/watch?v=kExTA7DpGkk
Geplaatst door: frank
, Datum:
02.12.2006 22:30
@Judith
Bizar Briljant zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven!!
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
02.12.2006 22:42
Ontroerend - en leerzaam voor onze soort, de homo sapiens, die (zoals ook regelmatig op het internet blijkt) ondanks zijn taalvermogen vaak heel wat minder vredelievend communiceert dan deze prachtige vogels.
Geplaatst door: gerard
, Datum:
02.12.2006 23:13
hadden jullie op de homepage ook de site gezien:stem nu!
om camping-frankrijk.nl als best te kiezen, doen!!!
Geplaatst door: frans
, Datum:
02.12.2006 23:26
Gerard ik zie het niet.
Waar staat dat dan????
Geplaatst door: Ger
, Datum:
02.12.2006 23:47
Geplaatst door: javi
, Datum:
03.12.2006 01:22