Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.11.2006 23:36
Waar zit toch iedereen? Deze topic naar bladzijde 2 dat kan toch niet.Jullie zitten allemaal voor de verkiezingsuitslagen zeker :-)
Bij deze wil ik alvast "Tukker" (Jan)van harte feliciteren met zijn 50 ste verjaardag morgen.
Als je hier even mocht kijken, een hele fijne en gezellige dag gewenst
samen met je dierbaren.
We are on this earth for a short time and true friends make it an enjoyable journey.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
22.11.2006 23:49
Ja Lilian, klopt bijna. Eerst voetbal en daarna verkiezingen.
Jarig Tukker?? Gefeliciteerd ook van mij met deze mijlpaal.
Gr. Brenda
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
23.11.2006 00:21
Ik zat ook gekluisterd aan de buis voor de verkiezingsuitslagen.
En dat gebeurt maar hééééééél zelden. Het gekluisterd zitten bedoel ik. Wordt nog een heel probleem om een werkbare regering te vormen denk ik.
Was er ook nog voetballen?? Effe in de gids gekeken..... Ja, klopt, een club uit Brabant tegen een club uit Engeland.
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
23.11.2006 01:41
Op 12/11 j.l. mailde ik (aan Lili@n) zomaar, voor de aardigheid, de volgende prognoses voor de verkiezingsuitslagen (tussen haakjes de werkelijk behaalde zetels):
1. "De PvdA wordt leeggegeten door Marijnissen en daalt naar plm. 35" (32);
2. "De SP, die dus veel PvdA-kiezers overneemt, stijgt naar 28" (26);
3. "De VVD blijft kwakkelen en daalt richting 20 zetels" (22);
4. "Dierenpartij: 1 of 2 zetels" (2);
5. "Wilders en nog wat ander ongeregeld goed pakken samen 10 zetels" (9);
6. "Rouvoet komt op 7" (6);
7. "D66 hooguit 1" (3);
8. "Groen Links 5 of 6" (7).
In bescheidenheid: met deze voorspellingen zat ik (10 dagen geleden!) als simpel, onbezoldigd trendwatchertje dichter bij de werkelijke uitslag dan een aantal professionele opiniepeilers op de dag vlak voor de verkiezing...
Geplaatst door: M.deHondt
, Datum:
23.11.2006 04:16
Heel goed Berny,je mag onbezoldigd bij mij komen werken.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
23.11.2006 09:31
, Datum:
23.11.2006 22:58
Berny heb je je computer weer in orde? Ik "hoorde" dat je de hele boel kwijt was.Blijkbaar toch alles weer teruggevonden!
Je peilingen waren uitstekend!:-)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
24.11.2006 00:18
Lili@n, alleen de ingekomen mails (zo'n 400) heb ik per ongeluk verwijderd, niet de verzonden mails, en die voorspelling van de uitslag kon ik dus nog terugvinden.
Bedankt trouwens voor je geinige Sinterklaas-videomail!
Geplaatst door: frank
, Datum:
24.11.2006 23:37
, Datum:
24.11.2006 23:45
Inderdaad Frank! Het is dezelfde die ik naar een aantal mensen heb gestuurd.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
25.11.2006 01:57
Hartstikke leuk die Sinterklaas-filmpjes. Zal ze maar niet laten zien aan mijn kleindochters. Is 'n soort heiligschennis.
Eh.....Berny,
zou je nog eens willen kijken in je glazen bol?? De verkiezingen moeten toch leiden (of lijden) tot een regering....??!!
Welke maffe combinaties zijn werkbaar?
, Datum:
26.11.2006 00:22
Ik ben dan wel geen Berny, maar ik denk dat er haast een onwerkbare situatie is ontstaan. CDA en PvdA hebben nooit lang met elkaar kunnen regeren in vroeger tijden, dus dat kon inderdaad wel lijden worden.
Mag wel een zeer bekwame en pientere formateur komen.
, Datum:
26.11.2006 23:19
Woar zit toch iedereene? Allemoal drok met de Sunterkloasgedicht'n?
Ok a völle winkels ofeslept um iets op de kop te tikk'n?
Of hei allemaol massaal de tuuncentra bezoch? Dee hebt vandaag ok 'n goei'n dag had, a'k e zo bekiek.
Dan noe nog 'n berichje speciaal veur Rivi en Javi: Misschien is 't wa wat veur 't volgend joar um ok de "appeltaartenparty"te bezeuk'n!
Haha ai'j wilt weet'n wat dat is de naam zeg 't a.
Geplaatst door: connie
, Datum:
26.11.2006 23:21
, Datum:
26.11.2006 23:37
Voor herhaling vatbaar Connie!
, Datum:
27.11.2006 10:03
, Datum:
27.11.2006 15:19
Weet één van jullie ook waar GJ zit en hoe het met hem is? Hoor of zie niks meer van hem.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
27.11.2006 19:34
Lili@n,
Bie goeie gezondheid, hoppe wie volg'nd joar wear de moand'n mei en juni in 't zönnige zuud'n te wèèn, dus ik dèèèènke daw die appeltaat'n-party wè könt schudd'n ! Al liekt 't mie bes wè wat ! Ie könt netuurlijk ok nie alles hebb'n !
Ik vreuge mie trouw'ns ok al of, woar "iederene" toch zit en . . . ik vinne 't 'n betje op 'n topic beginn'n te liek'n woar allene nog mà deurverwézen wöt noar websites, d'r wöt nog mà zo weinig vetèlt ! Mà dat lig messchien wè àn mie ????
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
27.11.2006 22:43
Nou Rivi... ik geleuve neet dat dat noe helemoal an oe lig! En den appeltaartparty.. den wod pas in't noajoar ehoal'n heur, dan bint ieleu d'r al lange weer..!
Volgens mie is d'r trouwens ene den oalejoarsaovond hef vanoavond.. ;-)) ..
, Datum:
27.11.2006 22:51
Rivi ie hebt helemoal geliek, völ verteld wödt hier nig meer.
Wat betref de appeltaart'n party dee wödt altied boet'n de vakaansies
ehoal'n.Zoaterdag hebt wie d'r ene had en toen kwam'n jullie ok ter sproake, of dat nig wat was veur jullie.Doar köwt nog wa is oawer hebb'n.
Dat ik dee websites deurgeve is allenig umdat ik de aander'n ok 'n mooi plaatje gun.
Misschien kön ie hier 'n zetje 'n proatje hoal'n oawer van all'ns en nog wat. Ik bin mien inspiratie 'n betje kwiet.