Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
16.11.2006 23:09
Visje: Je bent jong en je wilt wat.Die meisjes zagen dat wel zitten.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
16.11.2006 23:15
Geplaatst door: javi
, Datum:
17.11.2006 00:23
, Datum:
17.11.2006 00:29
Ergens gevonden:
Waarschijnlijk uit het verre oosten(Twente??).
De mirreweenterhoorns bint biejzunder, 't vlöggelen ok, de stuwwallen van Twente bint onmeundig mooi, mer de sproake geeet der met strieken, kielometers wied boaven de rest oet. In de sproake he-j de cultuur en de geest van ne strek zitten. Hoo zol Tweante der an too wean a w zollen besloeten um de Plechelmusbasiliek in Oldenzel of te brekken en der 'n klean hukken vuur in de stie te zetten. 't Voalk zol op 't rabat wean, de leu zollen tehoop in opstaand kommen. Woarum dan wal 'n groot cultuurgood as de Tweantse sproake ofbrekken en 'n haalfslachtig Hollaands vuur leef nemmen?
Wiej hebt van Oons Leven Heer juust de möggelijkheed kreggen 't aans te doon. Wiej hebt der ne sproake biej nöast kregen. De leu mot bedeanken dat 't gen kiezen is tuschen Hollaands en Tweants, mer 'n kiezen tuschen tweetalig of halftalig deur 't leaven goan. En ik kan oe verzekeren: tweetalig in nen riekdom, halftalig is nen handicap.
Plat betekent letterlijk 'gewoon'. En dan doo-w al gek genog. Iej zollen in hoes können beginnen met enen platten dag in de wek. Op scholen he-j veurleasmoders, woarum gen dialectmoders? Keender hebt der wil aan. Woarum zö-w eer dat plezeer dan nich doon? 't Plat hef völ meer klaanken as 't Hollaands. De stomme -n, doar bint wie heel good in. Heanig an, dan heur iej dee -n nich, net as in 't Fraanse jardin. Iej begriept Middeleeuwse teksten better, oalde Nederlaandse weur ok en iej hooft al dee geslachten van Duutse en Fraanse weur nich oet 'n kop te leren umda-j oet 't plat al veult hoo dat zit met dee geslachten. En 't meuiste is da-j ok meteen wet welk geslacht 'n niej woord hef: nen mooien computer, ne mooie diskette. Dat is toch machtig gereedschop. A-j allenig al rekkent da-j biej 't Tweants dudelijk dree geslachten könt heuren en biej 't Hollaands nich meer as twee. Biej eankelt twee geslachten maakt 't al völ oet o-j met Erica Terpstra in de-bat of het bad goat. Kö-j noagoan wa-j könt metmaken met dree geslachten.
Vuur 't raam dawwelt en remeant dree, veer meeskes roond 'n netke met nötkes. 'Wee-j hoo ze dee hier neumd?" 'Bi-meeskes. Umdat ze net as bi-jen zo'n mooi gel börstke hebt.
Snapt u 'em, snap ik 'em.
Groeten
Javi
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
17.11.2006 00:48
...met Erica Terpstra in debat of in het bad...enz. enz. Kostelijk, dit stuk! Een krentenbrood met veel krenten erin, luchtige en zware kost tegelijk, met enkele terechte vaststellingen, o.a. over de taalkundige armoede waarin randstedelingen leven vergeleken met sprekers van het Nedersaksisch.
Bedankt, Javi.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
17.11.2006 07:51
Javi.. ik snap 'em!! Mooi.. ;-))
Geplaatst door: diana
, Datum:
17.11.2006 13:46
De anwb heeft een leuke kerstmarkt aanbieding in Munster. Is iemand van jullie wel eens op de kerstmarkt van Munster geweest? Is het de moeite waard??
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
17.11.2006 20:04
Jullie hadn netuurlijk à wè in de gaatn daw d'r wear bint. Mien áándre helfte hef zich à wè loatn "heurn". Wie hebt 'n wekke in Drente wes, dan ziej wear, hoe mooi oons eing láánd is. 't Wear warkt ok geweldig met netuurlijk. Veurlopig hèw 't effies ehad, 't wöt token joar, daw d'r wear uutvliegt (now ja . . .) Wie prebeart dus wear met te proatn !
, Datum:
17.11.2006 20:08
Diane,
Wij zijn al diverse keren in Münster naar de kerstmarkt geweest. Het is er niet zo grootschalig als b.v. Dortmund, maar wel héél gezellig !
, Datum:
19.11.2006 00:01
Geplaatst door: ® lind@
, Datum:
19.11.2006 16:45
aan de rechterkant op deze pagina ( forum) zie je een aanbieding van bmi-baby enkeltje london voor 14 euro, zou haast zeggen dames en heren gaan we er een uitje van maken ?
grt Linda
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
19.11.2006 21:46
Klinkt leuk Linda, maar met tax is het al 72 euro en dan moet je ook nog terug!
Gr. Brenda
, Datum:
19.11.2006 21:55
Wat te denken van een midweek Roompot in Zeeland, bij "Inpakken en wegwezen", met 4 personen voor € 50,=, incl. t.b. en res.kstn ?
, Datum:
19.11.2006 23:21
Ik heb even de Roompot bewonderd vanuit de lucht.
’t Is wel erg groot. Denk niet dat me dat zou bevallen.
http://maps.google.nl/
Intikken: Mariapolderseweg, Kamperland
Geplaatst door: Dik Trom
, Datum:
20.11.2006 19:52
, Datum:
21.11.2006 00:00
Heb er drie keer naar gekeken, Dik.......
Reactie van moederpanda is bijna menselijk.
Ja hoor!!!!!!! Het is herfst!!!!
Er liggen weer blaadjes op de rails.....dus vertragingen.
Geplaatst door: diana
, Datum:
21.11.2006 09:05
Rivi, bedankt voor je antwoord over de kerstmarkt in Munster. Maar welke Munster bedoelen ze nou?
Er zijn er meerdere als ik op de routeplanner kijk?
, Datum:
21.11.2006 15:36
Diana,
Ik bedoel Münster, bij Enschede over de grens !
Als je gaat . . . . veel plezier !
, Datum:
21.11.2006 15:39
Hebben jullie het al gehoord
Hij is weer aangekomen
Die man, die onverstoord
Alle kinderen over zich laat dromen
Die zich omringt met zwarte knechten
Met wit haar en een lange baard
Zich toeëigend alle rechten
Zoals rijden op het dak met een paard