Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.11.2006 23:01
Javi, Zwolle heeft het helemaal :-)
Frank, inderdaad een mooie setting voor zoiets.
Voor liefhebbers van een winterfair in de buurt en dan wel te verstaan in Twente: De Winterfair bij 't Stift in Weerselo op zaterdag 9 december van 10.00 - 17.00 uur. Buiten op het Stiftplein wordt van 14.00 - 15.00 uur op de midwinterhoorn geblazen. Bezoekers kunnen tevens het Stiftskerkje bezoeken.
Jan, mooie beelden. Monpazier en Collioure staan bij mij nog vers in het geheugen. Heb er ook prachtige foto's van.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
08.11.2006 23:20
Voor nog meer Winterfair: 10, 11 en 12 november as. van 11.00-18.00 uur Evenementenhal Hardenberg. Entrée € 7,00. T/m 12 jaar en 65+
€ 3,50. Gratis parkeren.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
08.11.2006 23:48
Ja, Lili@n, Collioure kan ik me ook nog goed herinneren.
Parkeerplaats lag bovenop een heuvel bereikbaar over een behoorlijk steil weggetje. Wat zeg ik?? Èrg steil!!!!
We hadden vorig jaar de auto van m'n zwager geleend: Citroën XM (of was 't ZM??. De handrem zit op een belachelijke plaats: links bij het portier. Eerst een knop indrukken en vervolgens met je linkerbeen iets anders intrappen. Dus eerst de auto in z'n vrij zetten anders kan je je linkerbeen niet gebruiken. Had wel geoefend maar nog nooit op zo'n steile helling. Ik had 't niet meer!!! Ik geloof dat ik de voetrem zo'n beetje door de bodem heb getrapt.
Vervolgens weer in z'n een en de knop van de handrem uittrekken en GAS geven!!!!! En dat drie achter elkaar voordat we de slagboom door waren.
Zoals mijn vrouw zo treffend kan zeggen: Alles went behalve 'n vent. Vergeet 't maar!!!!
PS
Wie heeft ook weer dat boek geschreven: Alles went....etc
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
09.11.2006 00:09
Geplaatst door: javi
, Datum:
09.11.2006 00:11
Jan,
Op de Mont Ventoux geen enkele fietser zowel passeren als in de afdaling.
Op Alpe d'Huez maar één fietser.
Voor mij is dit bijkans onmogelijk.
Voor de kenners, van welke kant werd de Mont Ventoux bereden?
Groeten,
Javi
, Datum:
09.11.2006 00:27
Yessss, Gerrit!!!
Van welke kant?? Kan vanaf Bedoin of vanaf Sault zijn. Je ziet alleen 't laatste stuk dus......
Maar, hoogstwaarschijnlijk vanaf Bedoin omdat dat volgens de kenners de moeilijkste route is.
Ja, inderdaad Javi, is erg vreemd! Dit jaar zijn we eind mei de Mont Ventoux opgereden (met auto) in een verschrikkelijke mistralstorm. Koud, koud, koud!!!!
Toch zaten boven in de kroeg fietsers in de kroeg met een "chocolat chaud".
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
09.11.2006 23:15
Geplaatst door: visje
, Datum:
09.11.2006 23:17
Geplaatst door: visje
, Datum:
09.11.2006 23:19
Helaas, de 1e IMG krijg ik niet blauw. Ben niet zo handig nog met dit soort dingen :-)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
09.11.2006 23:26
Brenda, voor nieuwsgierige types als ik niet uit te houden...maar misschien kun je zeggen langs welke google-trefwoorden je erop gekomen bent - dan leggen wij dezelfde weg af als jij om het doel te bereiken.
(Zo doen de mieren het per slot van rekening ook, en die gaan al veel langer dan de mensen mee en zullen er lang na ons ook nog zijn - van hen kunnen we heel wat leren).
, Datum:
09.11.2006 23:33
Berny, ik kreeg hem in een filmpje. Heb hem in mijn fotoalbum online gezet, maar geen stress, ik heb hem je gemaild!
Gr. Brenda
, Datum:
09.11.2006 23:58
Bren, hij is goed.Dure auto, goedkope boodschappen!
, Datum:
10.11.2006 00:19
, Datum:
10.11.2006 01:06
@Brenda, ik ben in blijde verwachting van je mailtje...maar alvast bedankt.
, Datum:
10.11.2006 01:24
Brenda, ik gebruik mijn hotmailadres bijna niet, en daar had je de foto heengestuurd...bedankt! Geinig inderdaad - maar het zal wel gaan om een bijeenkomst van leden van een sportautoclub. Overigens heb ik bij 'onze' ALDI verschillende malen Tweede Kamerleden of vergelijkbaar spul rond zien struinen - misschien wel net als ik op weg naar die lekkere witte chocolade van ze.
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
10.11.2006 09:31
Ik heb net even mijn man gevraagd, op de Aldifoto staan:
Vooraan rechts staat een Ferrari 360 Spider. Rechts achteraan (alleen linkse lampen in beeld) staat er nog 1. Onder het Aldi bord staat een Ferrari 308 of 328 Spider, daar rechts van (achter de man met de spijkerbroek) staat een Dino 246 GT. Links van de 308 / 328 Spider staat iets wat lijkt op een Ferrari 400 of 412.
Voor diegene die de foto niet kon zien:
http://i63.photobucket.com/albums/h152/Brenda8471/diversen/Aldi.jpg
Zo moet ie wel werken, dacht ik.
Geplaatst door: JudithD
, Datum:
10.11.2006 09:39
Hoi Brenda, kun je mij ook dat filmpje sturen? Daar zou ik erg blij mee zijn, maar mijn man nog meer. Thx. Emailadres is klikbaar. Mocht het niet lukken omdat het filmpje te groot is dan hoor ik het graag. Nogmaals bedankt.
, Datum:
10.11.2006 13:01
Ha Judith, bedankt, weer wat geleerd. Gewoon de IMG aan beide kanten weg dus.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
10.11.2006 15:24
De moeite van het bekijken waard:
De grootste foto op (8.6 gigapixel) op het net van een Italiaans fresco uit de zestiende eeuw. De megafoto is samengesteld uit 1145 aparte foto's en laat de Parete Gaudenziana van schilder Gaudenzio Ferrari zien. Het origineel is te zien in de kerk van de Santa Maria delle Grazie in het Italiaanse Novarra.
Het origineel meet bijna elf bij tien meter.
De foto bevat in totaal 13.982.996.480 beeldpuntjes. Op internet blijft daar op het eerste gezicht niet veel van over, maar er kan bijna oneindig worden ingezoomd op de afbeelding, waarbij details naar voren komen alsof ze met een vergrootglas worden bekeken.
http://haltadefinizione.deagostini.it/
, Datum:
11.11.2006 00:18