Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
06.11.2006 23:14
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
06.11.2006 23:23
Ineke h.s. bedankt! "Hij" leeft ! Nu nog achterhalen wie hem heeft en dan vragen of ik hem nog een keer kan bekijken.
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
06.11.2006 23:36
Soms de benenwagen, soms de auto, soms de fiets, in een van zijn vele verschijningsvormen... Enkele sites rondom dit onmisbare vehikel.
http://www.fietsen.123.nl/bijzondere%20fietstips.htm
enkele doorklikkers:
http://www.fietscafe.nl/
http://traptap.nl/
http://trapcafe.nl/
http://bierbike.nl/
Zelf houd ik overigens alleen van Belgisch bier (Rochefort!), in het algemeen van het gros der Belgen en Belgischen, waarbij het accent wel ligt op Belgische tv-presentatrices van wie wij, Bovenmoerdijkse Randstedelingen, kunnen leren hoe mooi gearticuleerd het Nederlands kan klinken, en van nog heel wat meer uit dat mooie Belgenland - maar dit allemaal terzijde.
Toch goed om, voor alle duidelijkheid, deze warme gevoelens jegens alles (nou ja, veel) wat Belgisch is even te ventileren op deze herfstdag; een kwestie van positieve discriminatie, voor het goede doel.
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
06.11.2006 23:42
Lili@n, dat zal niet zo makkelijk zijn, dan moet je ws al relaties hebben bij Politie, garages, RDW zelf, iod. Maar wie weet heb jij ergens een "ingang"
, Datum:
06.11.2006 23:52
Haha, inderdaad Ineke, dan moet ik maar eens iemand lief aankijken,
misschien helpt dat.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
07.11.2006 00:39
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
07.11.2006 00:52
, Datum:
07.11.2006 11:40
Een gezellige boel Jan. Een camping waar jij dus niet naar toe gaat! :-)
Je moet er van houden en dan heb je daar vast een leuke tijd.
Voor mij nu ook niet direkt hèt plekje, maar voor 'elck wat wils'.
Wist ook niet dat ze aan jodelen deden, blijkbaar wel dus.
Misschien heb je een paar mensen wel een geweldig plezier gedaan om dit hier te publiceren.Weer eens wat anders dan Oostenrijk.
Geplaatst door: berny
, Datum:
07.11.2006 19:55
Ik zag dat Johan de om 0.52 uur door Jan gemelde website nog niet heeft ingevoerd op de site.
Mooie, informatieve site trouwens, over een prachtig gelegen, verzorgd uitziende kleinschalige aire naturelle in Alpenlandschap, met op zijn tijd bijpassende enthousiaste trekzakspelers in actie in een heel gezellig uitziend restaurant. (Deze pretentieloze muziek past hier beter dan negroide geluiden of een strijkkwartet van Brahms). Dit kampeerterrein ziet er erg aantrekkelijk uit - juist ook voor rustzoekers.
, Datum:
07.11.2006 20:46
Je zal het niet geloven, Lili@n, maar ik vond het bijzonder aantrekkelijk.
Heb je gezien hoe ze het restaurant noemen: Le Piano à Bretelles!!! Ik kende de uitdrukking bretelpiano maar had geen idee dat de Fransen die uitdrukking ook gebruikten.
, Datum:
07.11.2006 20:50
Ik ben die site tegengekomen tijdens mijn speurtocht naar nieuwe URLs en campings.
Geplaatst door: connie
, Datum:
07.11.2006 20:54
Heerlijk,ik zou zo aan willen schuiven.
vr.gr.connie.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
07.11.2006 22:07
Ik heb intussen de website van de door Jan gemelde camping ingevoerd.
, Datum:
07.11.2006 22:51
Ik heb er vééééééél meer, Tineke, maar omdat Johan op dit moment geen tijd heeft houd ik ze nog even vast.
, Datum:
08.11.2006 11:41
Hobby-doe-dagen in Zwolle. De allernieuwste trends en aanpassingen op "oude" technieken, maken dat u ook dit jaar weer volopaan de slag kunt gaan.Veel demonstraties op hetgebied van creatieve vrijetijdbesteding komen in deze 3 dagen ruimschoots aan bod.
Voor meer informatie kunt u terecht op www.hobbydoe.nl
17 t/m 19 novembervan 10.00 - 17.00 uur Ijsselhallen
Kerst Creatief Brabanthallen 10 t/m 14 november van 10.00 -17.00 uuur
Brabanthallen Den Bosch www.kerstcreatief.nl
De Baroniehal van de Brabanthallen wordt omgetoverd tot een ware schatkamer. Met schitterende kerstversieringen,prachtige presentaties, creatieve kerstworkshops en groen demonstraties, heerlijke kerstrecepten, chique gedekte tafels, interieurideeën,veel groen en kerstdecoratie én leuke verrassingen!
Kerstfair Lisse, Landgoed Keukenhof, Lisse 9 en 10 december a.s.
Ook dit jaar verlenen weer een groot aantal koren hun medewerking aan de kerstfair.Circa 100 ondernemers bieden hun lekkernijen,kerstartikelen en leuke geschenken voor onder de kerstboom aan.Voor de kleine bezoekers is er een circus.
Kijk voor meer informatie op www.kerst-fair.nl
, Datum:
08.11.2006 12:12
, Datum:
08.11.2006 12:47
Geplaatst door: javi
, Datum:
08.11.2006 19:01
Lilian,
Zwolle is zo gek nog niet he?
Jan,
Wat valt je op aan de filmpjes van de Mont Ventoux en Alpe d"Huez?
Groeten,
Javi
Geplaatst door: frank
, Datum:
08.11.2006 21:01
, Datum:
08.11.2006 22:06
Wat me opvalt in die filmpjes, Javi???
Hmmmmmm, eh......eh.......weinig eh...eh...toeschouwers??