Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.10.2006 20:39
O, ja wat dacht je hier van alle vogels die er ook heerlijk van gesmuld hebben, ach hebben die ook wat.
Geplaatst door: frank
, Datum:
22.10.2006 20:52
Net terug van de beurs.
Waren weer heel veel caravans die op elkaar leken, maar deze sprong er toch wel uit:
http://www.airstream-collector.com/
Bijzonder apparaat, zeker qua vormgeving maar ook qua prijs. Begint bij € 54.000,=.
Stond ook een Tabbert van € 60.000,= maar daar moch je niet met naaldhakken in. Tja dan valt ie af bij ons :-)
Ook nog iets geleerd, een dame heeft ons de volledig werking van een Thetford caravantoilet uitgelegd. Ook heel bijzonder en nuttig kan ik je vertellen, vooral als je nog moet eten.
Volgend jaar maar eens overslaan weinig verschil met vorig jaar vonden wij.
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
22.10.2006 21:53
Hallo Allemaal !
We zijn, na een hele fijne periode in het zonnige zuiden, gezond en wel, weer thuis.
Toch een zwaar vak, dat "beroepstoerist" zijn, na elke klus moet je thuis weer aan het werk en dat valt niet mee !
Natuurlijk moeten we alle correspondentie op deze site nog doornemen en dan hopen we weer met jullie mee te praten !
Groetjes !
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
22.10.2006 22:38
Weet je Rivi, ik zou bijna 'beklag' met je krijgen.. ;-))..!
Sterkte hoor.. we horen wel weer als je de boel 'aan kant' hebt. Fijn dat je er weer bent trouwens..
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
22.10.2006 23:16
Welkom terug Rivi! Ben benieuwd of er nog een reisverslagje gaat volgen!
Gr. Brenda
, Datum:
22.10.2006 23:17
Btw Digi-oma ook net terug?? Zijn jullie dezelfde dan toevallig??
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
22.10.2006 23:24
Welkom 'thuis', Rivi - maar misschien voel je je in een ander, warmer land wel meer thuis; ik zou me dat goed kunnen voorstellen.
, Datum:
22.10.2006 23:50
Annechie, geen beklag hebben hoor, maar deze rompslomp is altijd weer het "minst-mooie" van die uitstapjes. Anderzijds, we hebben alle tijd, dus we doen het kalmpjes aan, dan breekt het lijntje niet !
Hoe vind je trouwens ons nieuwe vak: "beroepstoeristen" ??
Bren, ik ben wel EEN digi-oma, maar dit is puur toeval. Al speelde het oma-zijn wel mee, want we wilden vóór de herfstvakantie thuis zijn, om met de kids nog iets te kunnen ondernemen.
Berny, ik voel me daar ontzettend thuis, maar ons "thuis" is toch wel hier. Dáár zijn is fantastisch, maar daar wónen is toch wel heel iets anders (denk ik).
Groetjes . . . .
, Datum:
23.10.2006 00:08
Vandaar Rivi. Beide oma's terug voor de herfstvakantie. Zo werkt het dus, ik zal er in de toekomst rekening mee houden :-)
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
23.10.2006 01:22
Hallo Rivi EN Javi,
weer terug in ons koude, kille kikkerland??!!
Ik heb één vraag: zaten jullie tijdens de WK wielrennen in Oostenrijk?
Ik ben er bijna zeker van dat ik de vlag van Zwolle gezien heb.
Als jullie dat niet waren dan was 't dus een andere fietsgek uit Zwolle.
Geplaatst door: javi
, Datum:
23.10.2006 20:19
Jan,
we/ik zijn/ben niet op het WK wielrennen in Oostenrijk geweest.Vanuit Le Lavendou is het een heel eind rijden. Maar in Zwolle wonen veel fiets "liefhebbers" die trots op deze stad zijn.En,goed voorbeeld doet goed volgen.
Lilian,
Ik heb al meerdere keren de Mont Ventoux gefietst,zelfs al meerdere keren met mijn normale vakantie toerfiets.Met de racefiets ben ik van drie kanten de berg beklommen.(Bedoin,Maulecene en Sault).Klimmen is mijn passie en heb dus ook al zeer vele cols beklommen.
Jan,
ik denk dat iedere sport wel zijn uitdaging heeft.
Frank,
Javi is de man van Rivi
Groeten,
Javi
Geplaatst door: frank
, Datum:
23.10.2006 20:43
Hallo Javi (en Rivi dus),
Jij bent snel met het doorspitten van dit forum. Lili@n had dus gelijk. Mooi dat jullie weer heelhuids terug zijn.
WK nog wel gezien? Zo ja wat vond je er van?
Vond het zelf een beetje teleurstellend parcours, had het wat selectiever verwacht.
, Datum:
23.10.2006 22:23
Frank,
Met een beetje selectief lezen ga je er snel doorheen. later wat intensiever.
De wk alle dagen gevolgd via de schotel.Heb genoeten van de nederlandse vrouwen, geweldige samenwerking en goed afgemaakt door Marianne Vos.Beltman was trouwens zeker zo goed en heeft de koers mede hard gemaakt.Voor de elite was dit parcours niet zwaar genoeg dus draaide uit op een sprint.Met Bettini een terechte winnaar.Dit is de meest constante rijder van de laatste jaren.Volgend jaar in Stuttgart lijkt het meeen stuk zwaarder,zie http://www.radwm2007.com/
Groeten,
Javi
, Datum:
24.10.2006 00:08
Ben ik even niet op de site en jawel, mis ik de thuiskomst van Rivi en Javi. Hartelijk welkom terug "op de basis".
Ik vond tijdens het surfen een site die misschien voor deze of geen wel handig is als ze willen weten waar ze kunnen vissen, ook al vaak aan de orde geweest op het forum.
Nu maar hopen dat ze het hier lezen. :-)
http://perso.orange.fr/chatillonpeche/videos.htm
, Datum:
24.10.2006 00:28
, Datum:
24.10.2006 00:34
, Datum:
24.10.2006 00:48
, Datum:
24.10.2006 01:49
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
24.10.2006 02:31
http://www.fluffytails.ca/christmas.asp
Heeft iemand wel eens een kat gehad die in de kerstboom klom?
Nou, wij wel en daar word je niet vrolijk van.
Voor de mensen met een goed geheugen: ik heb nog steeds een hekel aan Kerstmis. Maar dit gebeurde in de tijd dat onze dochter nog klein was en dan doe je dingen waar je een hekel aan hebt zoals een kerstboom aanschaffen.
, Datum:
24.10.2006 17:29
Jáááren geleden (1966), ik woonde nog thuis, stond er een móói versierde kerstboom in de kamer (gekleurdelampjes - gekleurde ballen etc). Mijn verloofde was (dienstplichtig) bij de Koninklijke Marine en droeg zo'n mooi blauw pak met witte kraag en zwarte "knoop". Omdat hij een echte kattenliefhebber (!!!) is, gooide hij met die knoop naar de kat. Nou, de kat KLOM niet in de kerstboom, maar SPRONG erin. Dat is hem slecht bevallen, want we hebben hem vervolgens een week of zes niet meer gezien.
Dus voor ons is de kombinatie kat+kerstboom sowieso geen succes !