Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
20.10.2006 01:18
vanaf hier wel idd. (Internal Server Error, is de melding)
Geplaatst door: connie 1944
, Datum:
20.10.2006 01:22
Kan deze zin wel geplaatst worden?
connie.
, Datum:
20.10.2006 01:24
Iets van vijf regels lukte dus niet, 1 minuut geleden...weer dat bericht. Dit wschl. weer wel...(?) Misschien pakt-ie alleen korte berichtjes.
, Datum:
20.10.2006 01:27
Het zal dus wel aan de lengte van het bericht liggen, blijkt nu. Een vier-regelig gedichtje lukte dus niet.
Geplaatst door: connie
, Datum:
20.10.2006 01:29
Denk het ook Berny.
vr.gr. connie.
Geplaatst door: tineke
, Datum:
20.10.2006 08:22
Er is nog wel het één en ander aan de hand. Johan is druk bezig alles weer in orde te maken. Misschien dat het niet wil lukken als je woorden tussen quotes plaatst.
, Datum:
20.10.2006 08:24
Berny, dat zal het dus wel zijn, het plaatsen van quotes, dat lukte mij in het vorige bericht ook niet. Nadat ik ze had weggehaald, lukte het wel.
, Datum:
20.10.2006 08:27
Deze "quotes" lukken trouwens wel, de quotes met enkele streepjes niet.
, Datum:
20.10.2006 11:05
testje
Dr was eens een vraawke, da was nit waas,
dat at oitsloitend vruchtenaas
moar toen heur kindeke wier gebore
bleek het manneke staaf bevrore.
(Jan Boerstoel)
, Datum:
20.10.2006 11:07
Inderdaad, Tineke - in het eerste woordje hoort eigenlijk een apostrof tussen de D en de r te staan, maar dat pakt hij dus niet. Zonder dus wel, zoals blijkt. Nou, sterkte maar ermee.
, Datum:
20.10.2006 11:08
En in deze digitale consternatie vergat ik de titel van dit epigram: Petite ballade Belge.
Geplaatst door: frank
, Datum:
20.10.2006 20:20
Denk dat ik wel even naar de beurs ga.
2 jaar geleden voor het eerst geweest vond het bijzonder aardig om nou eens te zien wat er zoal te koop is. Aan het eind van het bezoek zag ik alleen door de bomen het bos niet meer, zo veel caravans die op elkaar leken.
Wist ook niet wat ik bij de vouwwagens zag, had nog een beeld van de vouwwagen van mijn ouders van een jaar of 40 geleden, toen had je nog geen Holtkamper race- en survivalmodellen :-)
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
21.10.2006 00:57
ALLES VAN WAARDE IS WEERLOOS
Lucebert
Dit citaat zie elke dag op een kantoorgebouw als ik door de stad loop.
, Datum:
21.10.2006 01:03
En het anagram:
"Van alles is weer waardeloos" zag ik elke keer als ik naar het oude huis van mijn dochter ging.
, Datum:
21.10.2006 01:17
Geplaatst door: frank
, Datum:
21.10.2006 21:28
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.10.2006 01:04
, Datum:
22.10.2006 01:23
Nou, liever niet, Lili@n!!
Die tijd heb ik achter de rug.
Hebben we een paar keer gedaan rond 1982/83 in de Provence. In het dorp Pontevès (Var) om precies te zijn.
Hadden daar iets eerder een wijnboertje ontmoet, die klaagde dat het zo moeilijk was om plukkers te vinden. Zoals bij ons asperge-stekers.
In onze overmoed zeiden we dat we in de herfstvakantie zouden komen om te plukken. Probleem met druiven is dat je niet weken van tevoren kan plannnen wanneer 't zover is. Wij geluk (of pech) dat we precies op tijd kwamen voor de oogst.
Nou, ik moet zeggen; er zijn leukere dingen om te doen in je vakantie. Als je uren achter elkaar druiventrossen moet losknippen met zo'n schaartje/tangetje dan heb je af en toe zin om in een hoekje stil te gaan liggen en lijden. 's Avonds waren we compleet afgeserveerd!! Stond wel iets tegenover: onze wijnboer was een perfecte kok!
Het jaar daarop zijn we weer gegaan maar (HOERA!!!!) de oogst was een beetje verlaat. Hebben ons toch nog aardig vermaakt met niks doen.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.10.2006 20:25
Dan heb ik dus geluk Jan dat wij maar één wijnstruik hebben.Daar zit trouwens dit jaar ook een enorme oogst aan.De druiven zijn donker en heerlijk zoet.Elk jaar heb ik er heerlijke druivensap van, maar het moet wel gauw op.
, Datum:
22.10.2006 20:30
Van onze druif maken we altijd jam - als we op tijd zijn tenminste, want stadsduiven zijn niet zo dom als ze lijken, die lusten er ook wel pap van.