Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jan
, Datum:
08.10.2006 00:12
Waarom moet ik altijd de toiletemmer leegmaken? Ik gebruik 'm nooit!! Nou ja, mijn vrouw zet 's morgens koffie. Is zeker zo belangrijk.
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
08.10.2006 00:24
Je zou er ook telkens om kunnen loten wie de pisemmer mag legen en wie de koffie mag zetten... maar onder ons gezegd en gezwegen, het is duidelijk dat na al die emancipatiegolven de vrouwen nu bezig zijn voor zichzelf de krenten uit de pap te halen. En dus willen ze wel de lusten, maar niet de lasten die zo'n emmer oplevert. Maar even serieus: daar is onze soort dus gewoon voor, voor deze basale arbeid.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.10.2006 00:33
Ik sjouw normaliter met mijn eigen emmer, heren
, Datum:
08.10.2006 00:38
En zet ook de koffie..........
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
08.10.2006 00:39
Gevaarlijke combinatie Lilian! (en heren)
, Datum:
08.10.2006 00:44
Je krijgt zo een geweldig aroma Brenda.........
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
08.10.2006 00:58
Zo kan-ie wel weer, dames.
, Datum:
08.10.2006 13:40
Geplaatst door: ® kea
, Datum:
08.10.2006 13:55
We kwamen toevallig in het Franse Baskenland uit bij Salies de Bearn hier was een SVR camping die heel populair was voor gezinnen met kinderen.De eigenaresse vertelde dat in september oktober heel veel vutters kwamen, de camping is het hele jaar geopend.Het is daar bijna altijd heel goed weer.
We hebben daar heel veel mooie tochten gemaakt ook naar Orthez en St.Jean de Pied Port de zee etc.
, Datum:
08.10.2006 22:47
Heeft toch wat die zwart-wit foto's hoor. Vooral die van de Pic Montaut vind ik prachtig.
St. Jean Pied de Port klinkt ook zo heerlijk. Vroeger zocht ik altijd naar moeilijke plaatsnamen of campingnamen omdat dat zo moeilijk door te geven was aan mijn moeder door de telefoon. Zo hebben we ook in bv Excenevex gestaan, ook zo'n plaats die "lekker bekt".
, Datum:
08.10.2006 22:49
, Datum:
08.10.2006 23:04
Brenda, er zijn heel wat geografische namen die in onze oren grappig klinken, zoals het dorpje Planioles - we reden er van de zomer nog langs - waarin ik altijd eerst even 'pianoles' lees. Zo zijn er meer vreemd klinkende namen, ook in andere landen.
Lilian: Indrukwekkend groen landschap daar... met mooi weer; dat diep-groen heeft wel iets te maken met de hoeveelheid regen die er valt.
, Datum:
08.10.2006 23:11
Mooi Lilian! Over een tijdje wil ik langs een aantal Katharenkastelen zoals Peyrepertuse, Quéribus, Montsegur en weet ik welke nog meer interessant zijn. Dit moet maar even wachten tot de kinderen niet meer meegaan, denk dat ze zijn overvoerd in hun jeugd met kastelen. Het kan ze niet boeien en dat snap ik dan weer niet.
Berny, ik heb dus echt 2 x Pianoles gelezen voordat ik er achter kwam dat er wat anders stond. Zo zijn je ogen en hersenen dus gewend aan Nederlandse woorden.
, Datum:
08.10.2006 23:14
Die van dat bokbier zijn trouwens ook leuk.
en die van Schotland.Die oude telefoonpalen hebben ook wel iets.
, Datum:
08.10.2006 23:35
, Datum:
08.10.2006 23:46
Idd, Jan, die 'zwart-wit'- foto laat mooi heuvellandschap zien.
Wat plaatsnamen betreft, moet ik bij het ooit door ons bezochte, magnifiek liggende gehucht Rimon-et-Savel (26) altijd aan Simon en Ravel denken.
, Datum:
09.10.2006 11:29
, Datum:
09.10.2006 12:25
Leuke collage! - wel net of hij iets kwijt wil maar het niet kwijt kan...
Geplaatst door: Barbara
, Datum:
09.10.2006 13:49
Berny, heb je niet gezien dat je hem allerlei danspasjes kunt laten doen door links naast het plaatje te klikken op de poppetjes en op de cijfers 1, 2 en 3, ook nog met een bijpassend muziekje? Je kunt ook je eigen hoofd erin projecteren of dat van je vrouw bijv. ;-)
, Datum:
09.10.2006 15:16
Nee, Barbara, zo ver was ik dus nog niet! Bedankt voor de tip. Vanavond ga ik even proberen wat er allemaal aan andere bewegingen dan dit aarzelende begin van afhurken mogelijk is.