Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
01.10.2006 23:38
Uitstapjes?? Zaterdagochtend om halfnegen zaten we al in een sportzaal omdat onze oudste kleindochter aan een turnwedstrijd mee zou doen.
Prachtig om dat te zien. Meisjes ( en een paar jongetjes) die hun kunsten vertonen op de bok, de evenwichtsbalk en dergelijke.
Onze kleindochter staat op de balk en moet daarop een sprongetje maken. Nou, nou, nou, minstens één centimeter kwam ze de lucht in.
Ik durf bijna niet te kijken want stel je voor.....Ze kan er af vallen!! Cijfer: 7,8....!
Maf kind trouwens: we doen wedstrijden wie het beste teksten ondersteboven kan lezen. Zij wint uiteraard altijd ;-)
Vraagje. Is het gek dat je een tekst net zo makkelijk ondersteboven kan lezen als op de normale manier? Ik kan een een boek ondersteboven houden en dan lezen of er niets aan de hand is. Een beetje overdreven natuurlijk maar het kost met niet echt veel moeite.
Geplaatst door: connie
, Datum:
01.10.2006 23:48
Ja ,hoor lilian,ik ben vandaag naar Rotterdam geweest,waar mijn werkgeefster aan een wijnproeverij meedeed.Een behoorlijk groot evenement met lekker en doed eten en mooie wijnen.In de kunsthal in Rotterdam,met veel workshops.Het was heel druk en heb ontzettend veel geproeft en niet uitgespuugt.haha
Ik ben mijn weekeind wel doorgekomen.
gr.connie.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
02.10.2006 00:03
"Vraagje. Is het gek dat je een tekst net zo makkelijk ondersteboven kan lezen als op de normale manier? Ik kan een een boek ondersteboven houden en dan lezen of er niets aan de hand is. Een beetje overdreven natuurlijk maar het kost met niet echt veel moeite."
Ik dacht al dat er een steekje aan je los was! :-)))
, Datum:
02.10.2006 00:20
Hoe zo, Loes???????
Ik heb 't nog even uitgeprobeerd met de krant van gisteren.
't Maakt me echt niks uit of ik de krant "gewoon" lees of ondersteboven....
Uit jouw opmerking begrijp ik dat het niet helemaal normaal (??) is. Nooit bij stil gestaan overigens. Voor mij is het is 't eh eh eh eh eh eh....weet ik veel.
Ik heb er even over nagedacht maar mijn moeder snapte er ook niks van. Dat heb ik dus nooit begrepen! Ondersteboven lezen is toch volstrekt normaal.
Nou ja....hebben we er weer een minderheidsgroep bij: ikke en mijn kleindochter!!
, Datum:
02.10.2006 00:33
Jan, ik ben er ondersteboven van!!
Maar het kan soms best handig zijn lijkt me!
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
02.10.2006 00:40
Jan, misschien helpt het je wat uit dit dalletje als ik meld dat een van mijn zoons in staat is de woorden van een zin van achteren naar voren gespeld uit te spreken, zonder noemenswaardige vertraging, een volkomen nutteloze gave. Je staat hierin dus gelukkig niet alleen. Overigens zou ik maar geen enkele poging doen te streven naar enige vorm van normaliteit: onbegonnen werk; daarbij zijn volkomen 'normale' mensen vaak stomvervelend en saai.
, Datum:
02.10.2006 00:43
't Spiekt ontzettend makkelijk Loes!!!
, Datum:
02.10.2006 11:43
Zoiets Berny?
A MAN A PLAN A CANAL PANAMA
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
02.10.2006 11:57
Nee, dit is ook leuk, maar ik bedoel gewoon een willekeurige zin, en dan de woorden daarvan in vlot tempo achterstevoren uitspreken.
Geplaatst door: gerritbrunink
, Datum:
02.10.2006 12:08
znnn mt wrdn zndr klnkrs zn k mkklk t lzn
Geplaatst door: berny
, Datum:
02.10.2006 12:24
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
02.10.2006 14:30
Gerrit... hoi! Da's lang geleden...
'T lik wal een betje op Tukkers, maar dan arger. ;-)) .!
Lilian.. 't begint zachjesan te wenn'n, misschien goa'k d'r ooit nog wal 'ns 't veurdeel van zéén...
Mie ducht dat Rivi ok al weer 'n aardig steutje vot is neetwoar?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
03.10.2006 00:11
Het lik wa op dat dat taaltje van dee leu oet Engeland oet Wales wa te vestoan.Tsjonge a'j dat zeet dan wo'j d'r ok nog drok met.
Jan om je even gerust te stellen, ik kan de zinnen op de kop ook snel lezen,dus.........
Annechie bi'j d'r a 'n betje an ne went an dat "kale" huus zoonder dat gebènsel in de kök'n? 't lik mie vrömd.
Connie leuk dat je hier ook weer even bent.Nou dan heb jij inderdaad een zeer lukratief dagje gehad :-) Was het niet al te vermoeiend al die glazen vast te houden :-)))
, Datum:
03.10.2006 00:19
Kwam dit net tegen:http://www.camptrailer.nl/
tsjonge, wat vinden jullie daar nu van.
Ik vind het net de achterkant van een volkswagen in de jaren 50
Alles komt terug........
Dat ik het nu mooi kan vinden.........
, Datum:
03.10.2006 00:58
Lieve help, ik krijg het al benauwd in een "normale" caravan.
Een soort van luxueuze gevangeniscel.
Gisteren hebben we uitgebreid gepraat waarom we eigenlijk geen caravan hebben. Ik speelde voor advocaat van de duivel.
Ik noemde alle "voordelen" op en mijn vrouw probeerde alles te ondermijnen.
Voordeel 1: je hebt je huis bij je, je zet 'm ergens neer, pootjes uit en instappen.
Tegenargumenten: dat ding hangt wel achter je auto te slingeren. Als we ergens onderweg even stoppen dan duiken we dikwijls een onverhard weggetje in, rijden een stukje door en gaan picknicken.
Snel de caravan installeren? M'n broer was langer bezig met het installeren van de caravan (waterpas krijgen) dan wij met het opzetten van die enome De Waardtent. Als je dan ook nog een voortent eraan wilt bouwen......
We hadden nog nooit serieus gepraat over een caravan maar het is vreemd om uit de mond van je vrouw exact hetzelfde te horen wat ik wel eens te berde breng op het forum. Mijn vrouw haat computers en wil niet eens weten wat ik uitvreet op dit forum.
Morgen verder......
, Datum:
03.10.2006 01:02
Ik haatte ook computers en ik dacht wat moeten die jongens van mij toch altijd met dat ding.Wat een tijd verknoeien dacht ik. Totdat ma zelf het "ding" ontdekte.....
Waar je het hardst op scheldt, zeg nooit, nooit enz.
, Datum:
03.10.2006 01:15
Nou dan ken je m'n vrouw niet, Lili@an.
Voor haar staat is een computer synoniem aan werk....!
Ze werkt nu bij Thuiszorg maar ze heeft jááááren gewerkt in de scheepvaart. Zes dagen in de week, acht uur per dag achter een computer!
Nee, ik denk niet dat ze ooit achter onze PC zal gaan zitten.
Ik moet wel van haar af en toe een mailtje verzenden. Zij schrijft het kladje en ik mag het overtikken. Stom hè!
, Datum:
03.10.2006 01:41
, Datum:
03.10.2006 10:02
Heel bekend voor mij, Jan. Jaren geleden stonden wij aan de overkant, rechts van de rechter brug, dus buiten beeld, op een boerencamping, helemaal alleen midden in een enorm groot weiland met uitzicht op het dorp.
Aan de voet van de brug ligt camping port de limeuil.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
03.10.2006 13:00
Nou Jan, ik zal je vertellen...
Jaren heb ik geblèèrd dat ik noooooit zo'n apparaat in huis wilde hebben! Noodgedwongen door studie van de kinderen was er geen ontkomen meer aan.. Omdat mijn praktische aard het toch ook wel zonde vond dat ik helemaal niets met het dure gevaarte kon beginnen ben ik op les gegaan...
Resultaat: Ik geef nu al een paar jaar computerles aan volwassenen, heerlijk vind ik het en het grappige is eigenlijk dat het juist vaak de dames zijn die op cursus gaan en hun kennis dan later thuis weer door proberen te geven aan hun man.. Het gebeurt nog al eens dat later de man volgt...