Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bonansa
, Datum:
23.09.2006 21:28
Wat ik me afvraag, waarom staan er altijd van die haakjes \\ in mijn berichten.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
24.09.2006 00:18
Goeie vraag, Bonansa, doe je het zelf niet?
Was vandaag als oppasopa bij onze kleindochters. Het eerste wat ik hoorde was: Opie, opie, kom 'ns kijken naar ons nieuwe huisdier!!! Wel, er stond een enorme kooi met twee verdiepingen in de huiskamer. Begane grond met alerlei klimobjecten en boven de slaap-/eetkamer.
In de slaapkamer stond een platte doos. Deksel werd voorzichtig omhoog gehaald en daar lag een stuk handdoek of zoiets. Er werd een tipje van die handdoek opgetild en ik zie een klein kopje met grote ogen. Bekje open met veel, héél veel, kleine tandjes.
Da's een opossum, opie!!! Schattig, hè!!
http://www.luna-zoo.com/opossum.htm
Ik kijk nergens meer van op. Mijn schoonzoon fokt hagedissen, slangen, gifkikkers......
Een paar jaar geleden ze hadden een varaan van meer dan een halve meter lang. Dan moet je dus ook muizen gaan fokken want een varaan houdt niet van andijvie zoals een cavia. Natuurlijk, cavia's hebben ze ook.
't Vreemdste dier dat ze in huis hebben gehad was een gordeldier. Maar dat ging niet goed. Die beesten willen graven dus de tuin werd enigszins ondermijnd.
Geplaatst door: frank
, Datum:
24.09.2006 00:44
, Datum:
24.09.2006 00:57
, Datum:
24.09.2006 02:04
Ik had al lang in bed moeten liggen maar ik was op zoek naar informatie omdat ik een vraag van iemand wilde beantwoorden.
Stuitte op een site met wandelingen in de Provence.
Voor mensen die problemen hebben met kaartlezen: ideaal!!
Ook voor mij trouwens want ik ben erg visueel ingesteld. Fotootjes kunnen ze me onder begraven!!
Zou eigenlijk wel handig zijn om het forum in rubrieken te verdelen b.v.
a. vragen over campings voor mensen die de zon o.i.d. zoeken
b. vragen over campings voor mensen die naar Frankrijk gaan voor Frankrijk
c. vragen die over Frankrijk gaan: cultuur, eten, bezienswaardigheden, wetenswaardigheden etc. etc. etc.................
d. flauwekul (zoals deze topic)
De site die ik gevonden heb hoort dus thuis in categorie "c".
http://www.baladeenprovence.com/
, Datum:
24.09.2006 15:10
Ik weet zéker dat ik een paar minuten geleden de vlag van Zwolle zag in Salzburg!!
Zit Javi in Oostenrijk??
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
24.09.2006 17:29
Misschien een ideetje voor Jan: cursusje 'wandelen met de tom-tom'; misschien wel geestverruimend voor cartofiele types.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
24.09.2006 23:18
, Datum:
24.09.2006 23:23
Berny ik weet niet of je hier nog kijkt, maar ik wilde je even wat vragen.
, Datum:
24.09.2006 23:35
'k Goa op striekzied liggen????????????
't Zal wel maar ik begrijp er geen woord van!
Het nadeel van het wonen in het centrum van Rotterdam is dat je letterlijk alles meemaakt. Qua geluid dan.
Zomercarnaval vind ik prima, de Dance Parade maakt me agressief, Monaco a/d Maas word ik gek van enne de Taptoe...??!!
Ik ben van de generatie uit de zestiger jaren die te hoop liep tegen o.a. de oorlog in Vietnam. Het langharige, werkschuwe tuig weet je wel. Ik vind zelf dat ik gematigder ben geworden in al die jaren maar ik moet nog steeds niets hebben van die operettefiguren die door de stad marcheren.
Had er geen "last" van omdat ik bij onze kleindochters was.
, Datum:
24.09.2006 23:46
, Datum:
24.09.2006 23:50
Vraag maar op, lili@n, ik sta er helemaal open voor... voorzover va persoonlijke aard, per email graag ;)
, Datum:
25.09.2006 00:02
Vitrac sur Montane!!
Ik zat vanmiddag naat de zelfde foto te staren!
Waarschijnlijk n.a.v. een mening over een camping. Op zoek naar een URL van de gemeentecamping. Niet te vinden.
Heb jij het aantal foto's geteld?? Een paar honderd!
, Datum:
25.09.2006 00:19
Ik heb er ook naar gezocht Jan, kon hem ook niet vinden.Kwam inderdaad deze foto's tegen.
, Datum:
25.09.2006 11:36
Dit is dus wat ik gelijk op mijn bureaublad 'speld' - zo'n fotocollectie van dorpsgezichten...
Als een van onze webspotters meer van zulke fotoseries kan vinden, dus zonder al te veel kretologie van plaatselijke middenstanders die iets aan de man willen brengen, dan houd ik me aanbevolen!
, Datum:
25.09.2006 11:45
, Datum:
25.09.2006 12:01
, Datum:
25.09.2006 12:03
Mooie plaatjes, maar kerktorens...mwah - minder opwekkend voor mij als eenvoudige vrijdenker. Doe mij maar de meer wereldlijke dingen-van-het-dorp, zoals het café, de winkel, een karakteristiek huis of zoiets, maar als het effe kan dus zonder reclame van de plaatselijke neringdoenden.
, Datum:
25.09.2006 12:13
, Datum:
25.09.2006 12:14