Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mirjam ( 2)
, Datum:
20.09.2006 23:36
Jaaaahhh, gefeciteerd Annemieke, groetjes van de chatters
*** Lotte : welkom op de wereld !****
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
21.09.2006 06:37
Annemieke en familie, van harte gefeliciteerd!
Op een lang, gelukkig en gezond leven...Proficiat!
Geplaatst door: ® guusje
, Datum:
21.09.2006 20:30
Ha die Annemiek, van harte proficiat met de geboorte van Lotte! Grappig, mijn nieuwe nichtje heet ook zo. Dat ze nog maar vaak in Frankrijk mag gaan kamperen!
Geplaatst door: W!m
, Datum:
22.09.2006 15:24
Lieverds!
Dit is mijn laatste bericht hier. Ik heb zolangzamerhand teveel twijfels aan het censuurbeleid hier.
Berichten worden zomaar binnen enkele minuten verwijderd, waaronder zojuist een verwijzing naar een andere campingsite. (geplaatst door Hans W.) Deze webplek is niet meer aan mij besteed.
Het gaat jullie goed!
(ps ik hoop dat dit mag blijven staan)
Geplaatst door: tineke
, Datum:
22.09.2006 15:32
Wim, ik word er doodmoe van om steeds maar weer dingen te moeten uitleggen. Als je het ergens niet mee eens bent, stuur dan svp een email in plaats van direkt opnieuw een topic te openen om je ongenoegen te uiten.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
22.09.2006 15:35
Wanneer er vlak voor jouw nerinkje een concurrent gaat staan zeg je dan ook leuk: kom er bij, we delen de winst? Lijkt me heel sterk! En je ging zeker geen reclame voor hem maken!
Geplaatst door: Hans W
, Datum:
22.09.2006 16:14
Voordat jullie denken dat er iets wereldschokkends aan de gang is, leg ik ff uit wat er is gebeurd. (Er wordt naar mijn idee al te veel ge-O.Ht over verwijdering en censuur op deze site.) Vandaar mijn poging tot het scheppen van duidelijkheid.
Ik kwam op een site van campings in EUROPA met NL-eigenaren en dacht, da's misschien wel leuk om op C-Fr te zetten. Johan heeft liever niet dat er verwezen wordt naar andere campingsites. Dus is deze verwijderd.
Ik lig er niet wakker van en snap het ook wel. De info en het aantal NL-campings in Frankrijk was duidelijk minder dan wat er op deze site staat, dus ik zag de "concurentie" niet direct
Geplaatst door: frans
, Datum:
22.09.2006 16:22
Hans , als je het zelf al zegt tesnappen waarom heb je het dan toch gedaan???
Blijft toch concurentie.
, Datum:
22.09.2006 16:29
Sorry Frans, ik ben het woordje achteraf vergeten te typen. Wel gezegd dat ik de concurentie niet direct zag door het kleine aantal franse campings dat vermeld werd op die site.
Geplaatst door: kirsten
, Datum:
22.09.2006 16:32
En dat is voor Wim! een reden om te stoppen met commentaar?Van mij mag hij!Zo bijzonder waren zijn uitingen nu ook weer niet.
Enne....volgens mij vind hij het ook wel interessant om nu af te wachten tot ze hem allemaal terug roepen!Eerst uil,toen berny en nu wim.Je hoeft echt niet zo speciaal te zeggen,dat je in het vervolg weg blijft.Dat zien we vanzelf wel. Staat je iets niet aan,blijf dan weg!Das mijn mening.
, Datum:
22.09.2006 16:33
Sorry , kun je beter naar Johan mailen.
Maar zou je voor zo een kleinigheidje meteen het forum links laten liggen????
Nee toch zeker , jouw reacties zijn voor velen ook goed bruikbaar.
, Datum:
22.09.2006 16:35
Frans om 14.40 uur al gedaan
, Datum:
22.09.2006 16:39
Klasse , zo hoort dat ook.
, Datum:
22.09.2006 16:40
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
22.09.2006 17:45
Even een correctie in de richting van Kirsten: anders dan zij zegt heb ik zonder daar ook maar met éen woord iets over aan te kondigen een time-out van enkele maanden genomen op deze site - om verschillende redenen, waarvan er een een verblijf van twee en een halve maand in het buitenland was.
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
22.09.2006 19:24
En zo was't Berny.. en neet aans..
Poe, wat'n oproer hier ineens.. en 't was d'r de leste daage nog wal zo stille!
Geplaatst door: tineke
, Datum:
22.09.2006 19:30
Waar het hier om gaat, is dat op een gegeven moment het hek van de dam was, omdat er zó vaak topics werden geopend, waarin men een website promootte, dat Johan besloot dat er zonder zijn toestemming géén topics meer geopend mogen worden met "reclame" voor een website.
, Datum:
22.09.2006 19:32
Helemaal mee eens , moeten ze maar een link laten plaatsen.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
23.09.2006 17:53
Geplaatst door: Bonansa
, Datum:
23.09.2006 21:23
Tineke schreef: \"Waar het hier om gaat, is dat op een gegeven moment het hek van de dam was, omdat er zó vaak topics werden geopend, waarin men een website promootte, dat Johan besloot dat er zonder zijn toestemming géén topics meer geopend mogen worden met \"reclame\" voor een website.\"
======================================================================
Hiermee wordt bevestigd dat het vrijblijvende karakter, wat deze site zo leuk maakte, ter ziele is. Was het ooit een onafhankelijke site, nu is het een site met veel reclame (terecht trouwens)waar niemand meer zijn uitgesproken mening neer mag zetten. De commercie heeft toegeslagen en ik denk dat je dat de webmaster niet mag aanrekenen.
Maar toch gaat dit m.i. bezoekers kosten, en terecht!