Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
16.09.2006 18:23
Berny, ben ik gek aan het worden?? Zal toch niet??
Zou gezworen hebben dat je in A'dam woonde!!
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
16.09.2006 19:40
Tja, ik kan er toch echt niets anders van maken. Misschien ben je in de lorum omdat je weet dat ik weleens iets post op een bepaalde, niet nader te noemen Amsterdamse website.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
16.09.2006 20:55
Van die website kan ik me inderdaad een en ander herinneren.
Maar toch, maar toch......
Wanneer was 't woord Amsterdam nog meer gevallen.
Da's dus zoeken en ja hoor.
blz 125 13-02-2006 22.31 uur.
De woorden interessanter/wonen zijn waarschijnlijk blijven hangen maar het belangrijkste woordje (te) is ergens verdwenen in mijn grijze massa
"Nee, een 'Hagenees'; (van geboorte af zelfs al) maar Amsterdam is natuurlijk 10 x interessanter; om te wonen overigens voor mij net iets te 'hot'."
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
16.09.2006 22:16
Schitterend de site over die wasplaatsen.Mooi dat ze die in ere hebben gehouden.Overigens voor degenen die nog een verblijf in de bourgogne in gedachten hebben : http://www.bourgogne-tourisme.com/
alhoewel ik denk dat jullie die wel kennen.
't is toch jammer dat ze voor die geur van Eau Oh den Haag niet even
langs de regeringsgebouwen zijn gegaan........
, Datum:
16.09.2006 22:29
De Bourgogne - vooral het departement Yonne (meer dan de voor mij wat sombere Morvan b.v.) - blijft éen van mijn favoriete gebieden in Frankrijk. Mooie site Lili@n, ik krijg gelijk weer trek die kant op te gaan, al ben ik nog maar twee weken thuis...
En die 'Haagse' politiek, die kan inderdaad goed stinken...
, Datum:
16.09.2006 22:46
, Datum:
16.09.2006 22:50
, Datum:
17.09.2006 00:02
In 1 woord: geweldig, Lili@n - die ezels, dat geinige orkestje (gebruik ik als zijsprongetje in mijn praktijk) en die hond die die lijdt aan een door kauwgum stroef verlopende individuele expressie.
En die Drome-dorpjes, de lavendelvelden daar...nou ja, pijnlijk mooi dus. Net zo mooi als het Trebbia-dal in Italie, waar we op de camping in Bobbio stonden van de zomer; het was er zo prachtig dat ik er vanavond maar iets over schreef op camping-review, alleen om alles daar een beetje te kunnen herbeleven...
Geplaatst door: karla
, Datum:
17.09.2006 09:22
Misschien een gekke vraag,maar wanneer bloeit de lavendel eigenlijk?
Want wij waren deze zomer in de Drome,en we hebben niet veel lavendel gezien!
Geplaatst door: tineke
, Datum:
17.09.2006 10:23
, Datum:
17.09.2006 15:42
Wat een schitterende mooie foto's Tineke op die site. Prachtig! Bedankt!
, Datum:
17.09.2006 16:08
...jammer, dat je de geur van de lavendel er niet bij ruikt... :(
Geplaatst door: Loes
, Datum:
17.09.2006 16:11
Die kun je hier in een flesje kopen!
Ik heb afgelopen vakantie grote stukken lavendelzeep gekocht en in mijn kledingkasten en -laden gelegd. Dus iedere morgen, mmmmmm, ben ik weer even terug in de Drôme!
, Datum:
17.09.2006 16:32
Ik zou graag op mijn PC-bureaublad een schermvullende foto van een landschap met lavendelvelden laten bestaan (zoals éen van de foto's op 'Lili@ns' site) - kan dat, en waar moet ik dan allemaal achtereenvolgens op klikken? Hou wel rekening met verregaande digitale achterlijkheid van de vraagsteller. Bij voorbaat dank voor alle in eenvoudige bewoordingen gestelde tips.
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
17.09.2006 16:36
Berny, ik zou zeggen, kom even naar de chat, misschien kan ik je helpen
Jolanda
Geplaatst door: Enzo de bakker
, Datum:
17.09.2006 18:08
, Datum:
17.09.2006 20:07
@Jolanda/Enzo - veel dank alvast! Ik ga over een uurtje kijken of ik (lullo) iets kan installeren...nog even een sociale verplichting vervullen,na familiebezoek, en dan kom ik erop terug.
, Datum:
17.09.2006 21:03
Geplaatst door: conleo
, Datum:
17.09.2006 23:25
Berny,Jolanda weet veel en kan voor jou ,lavendelvelden tevoorschijn toveren.
gr.connie.
, Datum:
18.09.2006 13:11
Berny, mijn dochter heeft het me uitgelegd (ik heb nu ook weer wat geleerd en heb nu dus ook een lavendelveld op m'n scherm staan :)) en het gaat als volgt:
open de foto (wel een liggende foto die ongeveer dezelfde vorm heeft als je beeldscherm) zo groot mogelijk op je scherm (dus open gewoon de link van de foto). Klik met de rechtermuisknop op de foto. Er komt dan zo'n menu te voorschijn. klik hierin op 'set as background'. In principe zal de foto nu als background op je beeldscherm staan.
Succes ermee!