Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
14.09.2006 00:42
, Datum:
14.09.2006 00:57
En dan moeten jullie vooral eens kijken naar de foto's die je via het diaporama kunt bekijken, ook een aantal van de camping.
Ik kan me er nu iets bij voorstellen Berny en Loes.
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
14.09.2006 01:01
Tja, Lilian...prachtplaatjes inderdaad; ik kom er dus net vandaan, maar zou er gelijk weer heen willen. Voor het volgende campingweekend iets te ver weg, anders zou het er geknipt voor zijn. En het toiletgebouwtje staat in een kleurig bloemperk, dat had ik nog vergeten te zeggen, en, Lilian, de toiletten zijn er oud maar brandschoon.
Geplaatst door: berny
, Datum:
14.09.2006 01:09
(Maar nog even...: wat Loes met 'ontwinden' bedoelt, weet ik niet; - het riekt een beetje naar een minder sociale vorm van zeer basale individuele expressie). Ik kende dit woord niet, in de betekenis die het hier - waarschijnlijk - heeft: zich ontspannen, tot rust komen.
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
14.09.2006 01:30
Wat doen we volgend jaar?? Allemaal naar Vouécourt en staren naar het watervalletje. Misschien een hengeltje uitgooien?
Ik geloof dat Berny gek is op deze streek want er staat ook een recensie van zijn hand over de camping van Froncles op deze site.
En Froncles ligt maar een paar km verwijderd van Vouécourt.
Vorig jaar juni hebben we de nacht doorgebracht in een hotelletje in Joinville. Ligt zo'n 20 km noordelijker. Best een aardig stadje om even voor het eten rond te lopen.
Weer een maand later was daar de ploegentijdrit van de Tour de France.
Hé, Berny, volgens mij moet je onder het grote spoowegviaduct van Chaumont zijn doorgereden?
, Datum:
14.09.2006 10:59
Annechie ie bint toch nig zeek? Normaal zit ie a veur dag en dauw achter dit apparaat.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
14.09.2006 11:05
@Berny - "ontwinden" is een zéér vrije vertaling van "unwind", inderdaad in de betekenis van ontspannen. :-)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
14.09.2006 12:25
Nee heur Lilian, best te passe.. Alleen een bult andere besonjes an't heufd!
Ie weet toch nog wal van det gedichtje over det veugeltje wat uit't nös wil... Noh, noe geet 'n volgenden.. en dan weej't wal, dan hè'j 't heufd noar heel aandere dinge stoan..
, Datum:
14.09.2006 12:34
'n vogeltje dat uit je neus wil????
Dat vraagt om een nadere verklaring. Nee, dat roept om een nadere verklaring!
Geplaatst door: ® berny
, Datum:
14.09.2006 12:44
Sterkte, Annechie, met de begeleiding van het vogeltje dat nu weer je nest ontvliedt; dat hakt er best in.
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
14.09.2006 15:34
Hiep, hiep Hoera, er is er één jarig. Van harte gefeliciteerd. Wie? Ik zou zeggen, blader terug naar vorig jaar.
Groetjes,
Jolanda
Geplaatst door: Karin
, Datum:
14.09.2006 16:33
Gerrit,idd,je bent jarig!Gefeliciteerd!Weer een jaar erbij!
PROOST!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
14.09.2006 18:59
Gerrit,
Proficiat! Dat er nog maat vele mogen volgen, wij nemen er vanavond vast een neutje op.. ;-))
Geplaatst door: sonny
, Datum:
14.09.2006 18:59
Vouecourt ... Ook niet veel gewoon zeker?
, Datum:
14.09.2006 19:35
Wat bedoel je, sonny? Ik begrijp er geen woord van.
Dom, dom, dom, had ik moeten begrijpen na al die maanden op het forum. Had natuurlijk moeten begrijpen dat nös gewoon nest betekent.
Geplaatst door: frank
, Datum:
14.09.2006 22:04
Geplaatst door: tineke
, Datum:
14.09.2006 22:20
Gerrit, van harte gefeliciteerd!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
14.09.2006 22:48
Gerrit, ik sluit me geheel bij de vorige sprekers aan! Proficiat.
Gr. Brenda
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
15.09.2006 00:36
Bedankt voor jullie felicitaties op deze topic en de kaarten via e-mail. Dat jaartje ouder merk je niets van, maar de hele dag visite tot vanavond laat, dat gaat niet meer zoals vroeger.
Ik zal binnenkort weer tracteren op appeltaart!
Geplaatst door: conleo
, Datum:
15.09.2006 08:21
Van harte Gerrit en nog vele jaren toegewenst.Enne,over die appeltaart,je kan bij Lilian geloof ik appeltjes halen.Hij was de laatste keer bijzonder smakenlijk.Trouwens,jullie kunnen Berny ook bereiken via de msn.
gr.connie.