Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: miep
, Datum:
07.10.2004 22:42
nee lullo 3 die ken ik niet vertel vertel vertel!!!
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
07.10.2004 22:45
Jongens...... Laten we een beetje aardig zijn....
Ennuuuuh, mag het zowel in het ABN als in het 'plat' aub? Het kan allebei z'n charmes hebben zolang je het een beetje beschaafd houdt! ... ;-) ...
Geplaatst door: lullo-3
, Datum:
07.10.2004 22:49
huhuh... what's in my name. Nee, nee... dat potten we op voor HET forum.
Geplaatst door: André
, Datum:
07.10.2004 23:18
dus op deze Topic kun je alles kwijt ,als het moar niet over kamperen geet.
Geplaatst door: lullo-3
, Datum:
07.10.2004 23:26
't verstand komt met de jaren...
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
07.10.2004 23:53
Geplaatst door: ® André
, Datum:
08.10.2004 00:01
Helemaal toppie Johan bedankt .
Je voldoet hier denk ik in een grote behoefte.
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
08.10.2004 07:57
Anno...
Nog efkes wacht'n heur, ok ik möt werken of en toe... en as ik noe neet rap make dat ik wegkomme, dan wöd mien'n baas ok onmeunig ongerust!
Maaaaaar, in de loop van de dag zal'le komm'n, het borrelt al flink...... ;-) ....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
08.10.2004 08:33
André en Annechie jullie zijn al weer vroeg uit de veren.
Valt er nog wat te beleven? Iedereen goed geslapen?
Ik heb even op de chatsite gekeken. Maar dit is veel mooier. Hier is spektakel.
, Datum:
08.10.2004 12:35
Duuster jaagt de wolken oaver oons darp
ne’n leste zunnestroale nog, léege en scharp…
gebeurd is het met de zommerdaag’n
mut’k mie ’t hele winter weer beklaag’n
‘k hoale helemoal neet van die koale, duustere tied
de keulte over de rugge, die mie bekriet…
hadde wie nog mar zo’n olderwetse beddestèe
kot teeg’n mekare, warmte en vrèe
de duur’kes stief dichte, beslött’n en knus
blote veute, gefluuster, nen kus…
één noadeel hef ’t wal, keer op keer
ie mut der weer uut, elken dag weer
de blote peutjes op ’t koale zeil
wass’n met ’n klein betje water in’n teil
Duuster is ’t buut’n nog, zo vrog in ’t darp
gin één zunnestroaltje, zelfs neet scharp…….
Gelukkig hoale wie alleenig de goeie gedacht’n in ’t heufd
aans zo’j toch stellig hebb’m geleufd
det alles better was toen, lange geléé’ne
gelukkig geleufd d’r det gin éne…..
Eerlijk is eerlijk, het rijmseltje komt wel uit eigen pet, de ervaring met de beddestee niet.. ;-) ...
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.10.2004 12:42
Annechie,prachtig.Je moet ze verzamelen en er een boekwerkje van maken,tsjonge jij hebt 't helemaal in je (lekker cliche,hoe krijg ik nou ook al weer dat streepje op de e.....).
Trouwens ben jij al bij de chatbox geweest? Het werkt nog niet zo als het moet,Johan zal er wel naar kijken denk ik.Groetjes en bedankt voor je mooie Frankrijk-kaart!
Geplaatst door: Aad
, Datum:
08.10.2004 12:57
Over welke chatbox heb je het ??
, Datum:
08.10.2004 13:13
Lili@n,
Ik verzamel ze ook wel hoor, maar meer voor mezelf, af en toe komen er weer een paar bij omdat het gaat borrelen en pruttelen..... Meende je dat trouwens, dat van die e met streepje, of was het jouw 'rijmpje tussen haakjes' als je het meende....Alt plus 130 .....
Ben inderdaad even op de chat wezen kijken, toen werkte het ook nog niet helemaal, wel een geweldig meedenkend type die Johan, petje af dus! Moet eerlijk zeggen dat ik toch het gevoel heb dat deze plek zijn aantrekkingskracht zal houden, je kunt lekker even iets achterlaten als het jou toevallig uitkomt, met chatten moet je afwachten wie er toevallig aanwezig is.... Daar komt bij dat 'het anker' hier reeds uitgegooid is.... Ik geloof ook niet dat het zoveel kwaad kan, het kan natuurlijk altijd een beetje in een bepaalde topic gestuurd worden!
, Datum:
08.10.2004 13:42
Ik ben het wel met je eens Annechie. Ik heb vanmorgen nog wat gechat met André. Het gaat heel moeizaam, we werden er steeds uitgegooid.
Johan zal het wel onderzoeken.
Hier kun je toch een andere mening kwijt. Het onderwerp van deze topic verandert konstant. Je klets en rijmt maar wat raak en anderen reageren.
De chatbox kan nog wel leuk worden als het beter werkt en er meer mensen aanmelden. Je praat dan direkter met een aantal personen.
Er zijn chatters die nu eenmaal noodgedwongen thuis zitten en hier tijd voor hebben.
, Datum:
08.10.2004 13:52
Tuuuurlijk, is ook hartstikke leuk, zo bedoel ik het ook niet hoor..... ik zag alleen even de voordelen voor mezelf! ... ;-) ...
, Datum:
08.10.2004 13:59
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
08.10.2004 17:09
Even een berichtje voor Aad,inmiddels zal het je wel zijn opgevallen,maar sinds gisteravond zijn we een chatbox rijker hier op deze geweldige camping-frankrijk site.Alleen zijn er nog wat kinderziektes dus er moeten nog wat verbeteringen worden aangebracht. Dit even ter informatie.www.camping-frankrijk.nl/chat."Onze" webmaster is een kei.!! De mensen die veel onderwerpen maar een gezever vinden blijven daar dus weg,blijven we over met alleen maar gezellige mensen.
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
08.10.2004 17:48
Geplaatst door: Jacqueline
, Datum:
08.10.2004 21:42
Uhuh, heel leuk zo'n chatbox. Vooral als je daar een beetje tegen jezelf aan het praten bent..........:-)
Ander keertje maar weer proberen.
, Datum:
08.10.2004 21:50
Dat krijgt Johan wel voor elkaar.Die chatbox gaat lukken!