Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
17.11.2004 07:11
Vandage weinig Annechie, druk, druk.... schilder en behangdag!
, Datum:
17.11.2004 16:39
Woar bin ieleu toch ollemoal, ik bin alweer terugge van het behangkarwei en d'r hef d'r vandaage nog gin éene een stukske 'eschréev'n.... Hoe zit dèt, vertel!!!
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
17.11.2004 17:00
? raar dikke dialecten hoor?
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
17.11.2004 17:35
Annechie, wej hebt ok keek'n noar appartement veur oenze dochter. Disse middag ok alles uutzocht, behang, varve, vloerbedekking enz. Dus wej bint net zo drok as ie.
De kommende daag'n bint wej ok drok bezig in dat neje huus.
Geplaatst door: ® keesje oet Grunn'n
, Datum:
17.11.2004 18:04
No, as ie dan gin tied meer hebt, dan mur ik het moar ee'm over neem'n. 'k zal d'r veur zorg'n dat disse topic bo'om an blef stoan.
, Datum:
18.11.2004 08:27
Keesje...doot wa'j zegt.... dan léeg'ie niet! Wie bint zo bliej met een nieje metproater, helpt oons maar, ie zunt welkom heur!
Gerrit... wat fijn, ieleu bint vast net zo blie veur,t kind as wat wileu waar'n! Nou, ik weet precies wat oeleu de komm'nde daage te wacht'n steed heur... en ieleu zult't ok wel me net zovulle plezier doon als wie! Ik wense oe völle wille, gedeuld en uutholdingsvermogen toe, de spierpiene mö'j mar gauw vergett'n!
éen'n goeien road he'k nog wal.... loat ze metéene 'n wasmachine koop'n..... ;-) ..
, Datum:
18.11.2004 16:33
Schuilen voor de regen
Schuilen voor de wreedheid van de wereld…
Schuilen in elkaars armen,
Schuilen daar waar je je kunt warmen
De intimiteit van warme armen…
Warmte …….
De zon breekt door…….
Geplaatst door: Rivi
, Datum:
18.11.2004 19:24
Annechie, je hebt echt talent !
Bij het lezen van jouw gedicht dacht ik aan het volgende (gelezen in gedachten-gedichten.nl):
In het groot computer-bos
Zag ik op het floppy-mos
Een delete-me-nietje staan
Met een klingel-chip eraan
Het speelde heel zachtjes dit lied:
Delete je email-vriendjes niet !
Als ik jullie conversatie volg denk ik:
dat sol ok echt sunde wèèn as jullie dat soln doen,
oen elektroniese kammerödjes votgooi'n !
, Datum:
18.11.2004 23:22
Okéé Rivi, en nou iene van oezölf.
Ant ende van 'tjoar kunt wej ze wel bundeln® en iederiene een beukie op vakaantie. Dan verget ie Camping-Frankriek.nl ok niet.
, Datum:
19.11.2004 07:56
Rivi......
Bedankt heur, veur oe compliment,ik zette mien riemseltjes altied met'n heel verlèegen geveul op 't forum, toch altied een betje geveulig veur wat mèens'n d'r van zult vind'n.. Dan is't toch wal heel fijn a'j heurt det iemand't met plezier hèf 'elèez'n! Blief'ie noe ok regelmoatig 'n kleinigheid bie oons schriev'n? Bar gezellig noatuurlijk, volgens mie hè'j 'n slag al te pakk'n!
Gerrit, geweldig idee van det beukske... alleenig mut wie dan wel adress'n verzamel'n.... mut wie det Sunterkloas maar loat'n doan!
Hoe is't trouwens, hej't al in de butte, de rugge krom, de nèegels al of'ebrök'n..... Of he'j det nog néet noa
éen'n dag.....?!
, Datum:
19.11.2004 09:19
Oké, doar giet e weer noar bo'om,'k heb allenig ien probleempie, ik kan niet riem'n, he'k ook weer een unmeunig boele last met in disse tied van 't joar. Moar wie zult er wel weer deur hèn kom.De groeten moar weer allemoal.
, Datum:
19.11.2004 09:25
Annechie wej bint nog niet an de gang, volg'nde wekke begunne wej. Wej hebt wat hulptroep'n bej mekare zocht. Ik zol zeg'n ai kloar bint, wej holt ons anbeveul'n.
Wej mut der helemoale weer inkom'n en ie hebt de smaak te pak'n, kun ie zo deur goan.
, Datum:
19.11.2004 09:29
, Datum:
19.11.2004 09:36
Muj der niet om lach'n, ik vönd 't zo'n goed idee van mej zölf.
, Datum:
19.11.2004 13:02
Grapjas, wat zo'j schrikk'n a'j doar ineens zo'n vrèemd mèense veur de deure had'n stoan!
'K zal't oe ok wal eerlijke vertell'n, behang'n kan ik ok neet, det hebt wie mooi loaten doan deur iemand die doar hèendiger in is! Veur de rest hè'k de knoll'n ok wal aardig op trouw'ns... 'T lik mien völle better dat ik maar lekker weer 'n uurke achter 'n computer kroepe, zo kan ik oe ook steurig 'n betje mood inproat'n......
Goadgoan en .... moodhoal'n...!
Geplaatst door: Anno
, Datum:
19.11.2004 16:41
Zeg Keesje oet Grunn'n, waist doe zeker das stoe oet Grunn'n komst?
Komst nait toevallig oet Drenthe?
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
19.11.2004 19:51
Bie'j Gigengack in de molle,en dat kost nich zo volle,goa'j met kop en konte
wel dree maol in de rondte.
Ie mut op de o's effe'n 'n umlaut denk'n van molle en volle, aanders riempt 't
nich.
Veur de insiders,(mooi plat woord) ie wet wa woar oawer geet.
Mus toch weer de topic op disse bladzijde hoal'n.
, Datum:
20.11.2004 08:30
Moi Anno, ie hebt groot geliek mien jong, ik woone echt wè in Grunn'n, moar komme d'r niet vut, 'k bin een rasechte sallander, dat lek ok veule op het drents, nou aju
, Datum:
20.11.2004 21:43
Keesje! Ie verloochend toch neet per ongelukke oen'n ofkomst......? Ie zeet mar weer, 't löp altied in de gaat'n..... ;-) ...
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
21.11.2004 12:29
Zondag, is saai..... iedereen naar zijn zondagse 'verplichtingen' of dingen doen die je door de weeks niet doe, zondag is de saaiste dag v/d week, waarom is het zondag.....bennie deprie of sjo hoor, wou het gewoon ff kwijt en deze topic naar boven duwen omdat het NIET over kamperen gaat, nee mijn weekend was/ is helemaal geweldig, lekkur wezen stappu en uit eten geweest, wat is het toch fijn, om 'vrij' te zijn, mensen de mzzl, vul je zondag in zoals je zelluf wilt en maak er wat van, grz Linda