Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® hans II
, Datum:
10.11.2004 17:37
Geplaatst door: ® anne
, Datum:
10.11.2004 18:31
Geplaatst door: Ine
, Datum:
11.11.2004 08:22
Dat kan natuurlijk niet he! De topic stond waarachtig bijna onderaan!!
Gr. Ine
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
11.11.2004 08:59
Völle haând'e maakt licht waark.......
Grappig is det toch...'t wöd langsamerhaând net 'n kind woar wie met z'n all'n oaver waakt!
Geplaatst door: Anno
, Datum:
11.11.2004 09:30
Annechie doe hest geliek.
Ik bin wel 'n rasechte Grunniger, moar 'k woon er noit meer.
Doe en ik woon'n zulfs in dezulfde provincie!
Wat doachst doar din van.
Veur mien waark bin'n wie noar dis kaant verhoesd.
't Was ee'm aanpaasen, moar 't was 'n goie stap!
Van't polderlaandschap noar de bozz'n, prachtig!!
Nee, wie goan nait meer trug.
Hest de kop der weer veur, Annechie? Mooi zo!
En holl'n zo he?
En Henk, misschien bin ik die wel teeg'nkom'm guster op de Venne!
Groet'n van Anno
, Datum:
11.11.2004 13:14
Anno.....
Wat grappig, misschien bin ik oe wal e'ns tégen 'ekomm'n! Det is éen van de leuke ding'n van dit soort communicatie, da'j nooit weet tegen wie o'j proat! Soms mö'j doar ok wal een betje veurzichtig met wèez'n, ie weet mar nooit...
Wat miene kopzörgen betreft, die kan'k veurlopig toch nog néet oplöss'n, doar möt ik mie eerst maar een steutje overhin zetten. Ik heb dus édoane wat Gerrit en ie 'ezegd hebt, 'kop d'r veur en schoolders d'r onder!
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
11.11.2004 13:14
Goed gedaan Ine, jij begrijpt ook waar deze topic voor bedoeld is!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
11.11.2004 14:26
gerrit,ik mis oe a 'n tiedje op de tjetbokse,bin ie doar nog wa eens?
Ik wol oeleu ff de groet'n doen, want aans heí de hele "pruttel" weer ondran stoan.
Annechie ik wens oe 't beste met de kopzorg'n , want die krie'j en geen mense
vreug d'r um, moar ie kriegt ze.Moad hoal'n!!
, Datum:
11.11.2004 16:18
Dank oe wel Lili@n,
'k hebt al eerder 'ezegd, a's ze oe helpt dragen, is't altied minder zwoar...!
Groeten van Annechie
, Datum:
11.11.2004 17:00
Lili@n, dan muj mien reactie moar lees'n van gistern.Ik bin vanmiddag nog wel effenties op de proatdeuse west,
Maar toen waar ie de weer niet.
Geplaatst door: corani
, Datum:
12.11.2004 06:45
goeie morgen allemaal,daar zijn we weer.ben een paar daagjes druk geweest,maar nu nemen we de draad weer op.Gerrit:het lukt mij niet om in onze streektaal te schrijven,het is hier bij ons denk ik hetzelfde als bij:Linda,je moet het horen,maar als je het hoort dan weet je het denk ik wel.toch wonen we een paar honderd km uit elkaar.begrijp je? ik ga nu effe een bakje leut doen, {topic is toppi}
houdoe,c
, Datum:
12.11.2004 08:00
Môgge allemoal,
Corani.... ie bint ok al vrog uut de veer'n! Bin ie 's morgens ok altied weer efkes nieuwsgierig of d'r nog iets bie 'eschréven is? 'T is 's margens eigenlijk 't eerste wat ik doo as 'de meute' weg is.... Efkes de e-mail binn'haal'n en kiek'n of d'r hier nog wat niejs is..
Is't bie oeleu ok zo koalt, 'n hond ging d'r mie hard van loop'n vanmorg'n, ikke ok trouwens... dat word zometene roet'n krabb'n a'k weg mot....
, Datum:
12.11.2004 08:35
morge Annechie.ja ik ben iedere morgen wel vroeg wakker,kijk dan meestal meteen op deze topic,dat is een beetje de gewoonte aan het worden.hier is het ook verrekkens koud, het is geen goeie tijd voor ons,geef mij maar het voorjaar en de zomer.maar ja we moeten het er mee doen he. we halen dan maar een beetje warmte uit deze topic, toch?gaat het al wat beter?
groetjes:corani.
, Datum:
12.11.2004 09:04
Kopzörge..
Mangs, valt oe de zörgen maarzo op ’t dak
krieg ie onverwacht van ’t Lot’ onderuut de zak
ooh, wat wöd ’t dan duuster um oe hin..
groezelig en koald, töt déepe in oene zin’n
’t is oe ollemoal néet völle meer weerd
all’s wa’j heurd, ’t vaalt ollemoal verkeerd
Toch géet ’t lèev’n verdan
en o’j wilt of neet, ie mun’n d’r weer an
dan is’t zo fijn a’s d’r mèens’n bunt
die efkes in gedacht’n met oe bezig zunt
det gif oe weer mood, um wieter te goan
um neet langer dan neudig, bie d’n narigheid stille te stoan
Oale wieshéed’n komt dan weer veur’n dag
ze bezörgd oe weer ’n zunneke en n’n modigen lach!
Wie 'n schoon past, mag'm antrekk'n... bedaankt!
En Corani, ik hoale ok néet van 't winter heur, 't duurt mien altied völs te lange, goodgoan!
, Datum:
12.11.2004 09:32
annechie. prachtig wa je nouw alweer geschreven hed,
gr:corani.
gerrit en onno:groetjes.
, Datum:
12.11.2004 09:46
Goeiemorgen Annechie, wat hej weer 'n mooi stukkie schreem. Manks hej van die tieden, dan giet het een stuk minder. Ik ken dat wa, doar muj oe over hen zet'n., hoe mujlijk as dat ok is. Van oe of schriem helpt dan soms. Ik hoppe dat 't weer wat better giet.
, Datum:
12.11.2004 11:16
Moi Annechie.
Ik kin dien toaltje hal goud begriep'n, moar nou heb ik toch wat en ik wol het die aal een tiedje vroag'n: wat betaik'nt "goodgoan"
Haarst weer 'n prachtig riemke mokt vandoag, doar kin ik toch laang nait teeg'n aan. Doe hest echt talent!
Ik kiek ook elke mörg'n ee'm, veul te neischiereg wat er weer te leez'n valt.
En Corani, dees't doe mie de groet'n? Der ston Onno, moar misschien hest die n'beetje vergist. As dat zo is, din kriegst natuurlijk ook van mie de groet'n trug.
En Henk, ik goa vandoag aal weer noar Grun'n, dis keer heb 'k er mooi weer bie. Of is't in Winschoot'n minder.
Nou tabee o.
Anno
Nou luu, ik goa er weer vandeur, mot nog ee'm wat bienander zuik'n en din stap 'k in auto.
, Datum:
12.11.2004 11:21
Der ging ee'm wat fout met t'schrie'm. De leste zin mos doar natuurlijk nait stoan, moar n'eentje noar boo'm. Kin gebeur'n.
gr. Anno
, Datum:
12.11.2004 11:35
Hoi anno,was natuurlijk een vergissing.was vanmorgen een bietje in de bonen.was ook zo vroeg wakker
groetjes.corani.
, Datum:
12.11.2004 12:31
Goodgoan, Anno... det betekent gewoon, in ABN: goedgaan, het gaat je goed, het beste toegewenst! Noe verget 'ie het nooooit weer.... ;-) .....