Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
02.11.2004 08:03
Is 'Gieren' echt weg? Is dit een beslissing van de webmaster...... Ik zal er niet mijn mening over geven, ook niet over oordelen, toch zou ik graag willen weten hoe het zit!
Nieuwsgierig? Okée, mijn naam is vrouw, dat zal dan wel.......
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
02.11.2004 08:10
Geplaatst door: mieke
, Datum:
02.11.2004 09:06
Ik vind het terecht, dat de webmaster het topic Gieren heeft verwijderd. In het begin vond ik het nog wel grappig, maar ik kan me voorstellen, dat sommige mensen zich toch enigzins belachelijk gemaakt voelden en dat anderen hun mening niet meer durfden te plaatsen. Ik zit ook wel eens te grinneken om bepaalde reakties, maar ik vind, dat je ieder in zijn waarde moet laten.Ik kom vaak op deze leuke site en reageer soms op vragen van anderen.
Geplaatst door: zomaar iemand
, Datum:
02.11.2004 14:28
How small can you get....
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
02.11.2004 17:04
Natuurlijk hol wej de moed der in Annechien, moar ik must dat eem kwiet. Sommige mens'n bint zo bekrump'n.
Wej goat gewoon deur.
Ik lees oe gedicht'n en mut wel vake lach'n.
En........loat die tasse moar ween.
Geplaatst door: ® Kees
, Datum:
02.11.2004 19:22
T ís moar goud dat wie hier anoniem bint, aans was Anechie nog dood e scheut'n
Geplaatst door: ® André
, Datum:
02.11.2004 22:25
ik bunne ok narg,s bange veur heur, wee mott,n tog deurgaon of nait.
Dizze topic mot blie,mm en ik bin nait bange om mien naom der bö,mm te schrie,m
goud goan allemaol.
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
02.11.2004 22:30
Voor Andre: hmz , wat zeggie?! :-)
, Datum:
02.11.2004 23:50
Gelukkig is't neet gebeurt met Annechie, ik bin d'r nog..... en ik wil d'r nog géerne bliev'n ok! Ik was gin echte fan van Theo van G., maar 't is toch wal verdomd naar, a's ie zo an oen èende komt, det is gin mense 'egund...... toch? Wat zit de weer'ld toch raar in mekare...........Doar wo'j toch een betje verdrétig van a'j d'r oaver noadenkt.....
, Datum:
02.11.2004 23:52
Ennuuuuh, Gerrit.... ik heb léver da'j lacht a's da'j lipt... en die tasse, die zet ik zolange weer in de kaste..... met steen (ie weet maar nooit)!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
03.11.2004 00:06
Annechie, ie bint ok noch laat op vanoam'nd.Johan hef de tjetbokse d'r oet doan en noe mu'k effen wat aans bedenk'n om de leu goei'ndag te zegg'n veur vandaag.Ik bin blie dat ie d'r in ieder geval noch steeds bint met oe'w mooie gedicht'n. Van die mosterdpott'n van leu mu'j oe gewoon niks aantrekk'n, dee snapt d'r toch niks van.Trouw'ns ie hebt 't vandaag wa weer
zeen, da'j vandaag an dag op mut pass'n wa'j zeit,veur da'j 't weet hei 'n mes in de rugge.Meer doar ha'j 't zulf a oawer. Ik zol zegg'n het beste ma wier en good hoal'n.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
03.11.2004 10:07
As de proatdeuse er uut ligt dan mut wej hier maar wieder. Zo is't ok begunt.
Johan (Wm) kregt wel veur mekare, doar hoef ie niet achter an.
Geplaatst door: josje
, Datum:
03.11.2004 14:10
Mag ik hier nu ook gewoon 'abn' praten?? Ik héb nl.geen dialect.
Wilde even tussendoor aan Linda vragen hoe het werkende leven weer bevalt!
Zeker wel even wennen dat vroege opstaan??
Geplaatst door: ® kees
, Datum:
03.11.2004 14:19
Goh, Josje spreek jij abn, volgens mij ben je dan de enige Nederlander. Maar ik vind alles best hoor, kan gelukkig alles volgen
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
03.11.2004 14:24
de 3e dag van mijn leven (van alweer) als postbode, de eerste dag ging zo voorbij, ik moest om 12:30 beginnen ipv 11:30, en ik was rond 3en thuis, de 2e dag moest ik om 06:30 beginnen,met de slaap nog in mijn ogen en mn haren door de war,ging ik vol goede moed richting het postkantoor, de dag was zo voorbij en ook dit keer heb ik de benen uit mn lijf gelopen en was weer rond 15:00 thuis, vandaag ach....ik ben om 09:30 begonnen en om 14:00 was ik thuis, boeiend.....hmz neu niet egt ,(maar wel lekker zo vroeg thuis) morgen weer vol goede moed om 06:30 beginnen,ik zou zeggen: allen gegroet , .......doei doei , grz Linda
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
03.11.2004 18:33
Om 6.30 beginnen is nog een redelijke tijd Linda.
Zo kun je deze maand alvast warmdraaien voor de kerstgekte die zometeen weer losbarst.
Veel succes en sterkte de komende periode.
Groetjes Jan.
, Datum:
04.11.2004 07:56
Goeiemorgen allemoal....
Ik vin't eigenlijk wal gezellig det de chatbox d'r uut lig...... Ik weet't, det klinkt heel ondankbaar, maar wie kriegt zo 't oale koppeltje weer aardig bie mekare, zo heur ie nog weer n's wat! Wat werkzaamheed'n betreft....ik bin op't ogenblik de klusjesmsn! Ieleu hebt d'r misschien al iets van 'elèzen, mien oldste kuuk'ntje wil 't nös uut! Dan ku'j 't wel begriepen, 't behang mut d'r af, d'r mut 'esausd word'n, schoeren en schilder'n det't een léve lust is! Ie loopt oe de bene uut't gat.... en det doo'j nog met de wille ok...... veur zo'n blaag! Ie wilt toch altied graag det ze't een betje mooi veur mekare kriegt...toch!
'T wö'dt trouw'ns al n'n echt'n Tukker heur, begint zowaar al 'n betje plat te proat'n..... ;-) ...
Heel wat aand's....... ik bin weer Anno kwiet!
Geplaatst door: Anno
, Datum:
04.11.2004 10:19
Moi Annechie,
Welverdraid, bist mie weer 'n stapke veur Annechie.
'k Haar mie net veurnoam' vandoag, om ains weer wat van mie te loat'n heur'n.
Heb je 't nait drok mit de kinder, din is't wel mit de dair'n.
Oonze kat zat vanmörg'n aal in zien köfke mit mie op de fiets.
Jo, op de fiets, want mien wiefke haar de auto mit.
Nou ja, bie elke stoplicht haar'n wie veul bekieks. Ze luit dudelijk van zich heur'n, dat ze er totoal nait mit ains was zo as't ging.
't Was moar goud, dat aal dei hond'n die we teeg'n kwaam', nait wizz'n wat ik bie mie haar. Want din haar'n we wat beleefd.
Moar goud, wie hebb'n 't hoald.
Nou vroagst die natuurlijk oaf, woarom ze hin mos Annechie.
Nou laachst die dood, onze kat haar last van tandstain.
Ze stonk uur'n veur de wind oet heur bek. Ze was zich ook de haile dag aan't wass'n en as't heur din net op schoot haarst (ze ligt 't laifst op onze boarst)din kist die veurstell'n dat ze din ratjes wegstuurd wer.
Nou ja, nou ligt ze vast al onder narcose met heur bekje woag'nwied oop'n en is de dair'narts drok aan't poets'n. Bin beneid.
'k Voul mie wel een beetje gevleid, Annechie, das stoe mie noa een tiedje mist.
'k Vind ook haal gezellig om mit die gedacht'n of riemkes oet te wizzeln.
Moar ik heb ook wel ains gain tied, moar denk er om, ik kom toch wel weer langs. k' Vin dit veul te mooi.
Nou nog eem 'n vroagje aan de Grunnigers. Bin'n er nou hallemoal gain Grunnigers op deze site?
Allain André heb ik begreep'n.
Nou André, doar mott'n wie maor ee'm wat aan doun toch.
As stoe nou in dien buurt rekloame mokst veur CAMPING-FRANKRIJK.NL, din dou ik dat doar, woar ik weg kom. Oafsprook'n?
Zo, en nou goa 'k ee'm kovvie drink'n en wil nog ee'm 'n vroag op de site zett'n.
Annechie, ik hoop dat ik 't weer 'n beetje goud mokt heb.
Tot de volg'nde keer moar weer.
Dien grode vriend Anno.
Geplaatst door: ® H.Schoenmaker
, Datum:
04.11.2004 10:37
Moi Anno, hier Henk oet Winschoot. D'r binn meer Grunnigers dei elke dag op dizze site kom'n. Ik bin d'r aine van.
Eemm ain koppie kowie drink'n en den in toene.
Groet'n ort Winschoot, Henk
Geplaatst door: Anno
, Datum:
04.11.2004 11:01
Nou Henk, eindelijk ain dei op mien oproup reageert. Geweldig!
En oet Winschoot'n nog wel, doar bin'k ook goud bekind. Laangestroat enzo.
En hou hait hai ook nog moar, Wienes, van Radio Noord, oh 'k wait hal weer, Wienes van der Loan.
Zeg en waist wel ik tot mien verboazing bie "Kopspijkers" zag? Om ee'm in de sfeer van mien proatje mit Annechie te blie'm: veearts Kruid. Hai was niks veranderd.
Is hai gain veearts meer?
Wie reed'n lest deur Winschoot'n hin, moar doar is toch wel veul veranderd.
Onze vouwwagen komt doar ook vandoan. Dei hebb'n wie lest verkocht, ook aan'n Grunniger, oet Westerbrouk. Wel hal toevallig he? Wie woon'n noamelijk nait meer in Grun'n en wie haar'n de vouwwaogen op Marktplaats zet, en reageert er nou gain grunniger op! Heb'n wie gezellig ee'm grunnigs proat'n kint.
Nou Henk, 'k goa der weer van deur. Misschien spreek ik die nog ains 'n keer.
Moi o, Anno