Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
29.10.2004 12:49
Geplaatst door: Lianne
, Datum:
29.10.2004 18:40
Goei'ndag allemoale! Kvinne dat iederiene nie zo mut zeur'n, want k vin t juust wel leuk as dr n beetie gekletst wordt hier n doar! N diegen'n die t niet leuk vind'n, mut'n moar ergn's aans noar toe! Groet'n Lianne
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
29.10.2004 20:13
Het wordt mooier, steeds meer fans. En voor een ieder die het niet begrijpt of zich ergert: Lees nog eens het onderwerp van deze topic.
En aan alle fans: Blijf reageren maakt niet uit wat en hoe en waarom.
Geplaatst door: ® Kees
, Datum:
29.10.2004 20:17
Lianne, ik slute mej helemoal bie oe an, ik lèze elke dag e'em dit stukkie, 'k vind het hatstikke mooi.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
29.10.2004 20:19
Woar blie'm de Grunnigers onder ons?
Ik bin toch zeker nait de ainige?
, Datum:
30.10.2004 09:33
Hallo allemaal,
Nou Anno, het zijn inderdaad weinig Gröningers die van zich laten horen! We hebben er nog wel een incognito.... André! Hij is in de loop der jaren een beetje afgezakt geloof ik, maar van oorsprong is hij volgens mij een echte Gröninger, je bent dus niet helemaal alleen....
Hebben jullie gezien dat er een nieuwe generatie dichters, zeurpieten en neulers is ontstaan? In het topic 'splefouten'..... 't geet d'r of doar, a'j 't nog neet 'ezene hebt möj toch echt 's efkes goan kiek'n.....
Geplaatst door: ® kees
, Datum:
30.10.2004 09:37
Anno, ik woon wel in grunnen, maar gain echte, ken de toal dan ok nait schriev'n, wel verstoan natuurlijk
, Datum:
30.10.2004 11:14
volgens mien valt't nog al met, met oe Kees...
, Datum:
30.10.2004 23:43
Even de topic onder de aandacht bengen, anders verhuist het naar pagina 2. Dat is niet de bedoeling.
Geniet allemaal van een lekkere lange nacht.
, Datum:
31.10.2004 22:16
Ik zal oe help'n Gerrit.... Morgen is't weer moandag, dan geet 't weer vanzelf.... dan hef iederene weer wat te vertell'n.....
, Datum:
31.10.2004 22:41
Deze is nog voor Linda. Linda als je dit nog leest voordat je aan het werk gaat. Heel veel suc6!
Geplaatst door: Ikzelf
, Datum:
31.10.2004 23:44
, Datum:
01.11.2004 08:02
Goedemorgen allemaal,
Ik had al een heel verhaal klaar, toen ik besefte dat je op bovenstaande rottigheid gewoon niet teveel in moet gaan! Mensen die plezier beleven aan dit soort dingen moeten mar niet teveel aandacht krijgen en hun vertier maar ergens anders zoeken.....BAH !!!!
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
01.11.2004 08:06
Gerrit: bedankt, ik zal het komende half jaar met veel plezier weer gaan 'snelwandelen', m.v.g Linda
Geplaatst door: Annechie
, Datum:
01.11.2004 08:22
Ie kiekt neet bliej mien’n léev’n schat
Vertel’t oe moo n’s, is d’r wat?
Wat zeg’ie mie noe toch, heb’t ze oe ‘ploagd…
Potverdorie, det ze ut woagt!
’T Warkt mien gruwelijk op ’t gemoad
’T idee, det ze mien kind wat doot!
Wèest maar néet bange kind, ’t kump wal goad
Mo zal wal zörgen dat ze oe niks meer doot…
Zal ze wal krieg’n die lelijke bungels
Mo dut n’n steen in de tasse… en slöt ze um de klungels!
Stille maar, ik weet 't wal...., 't is neet pedagogisch!Ieleu möt 't maar lèez'n met 'n knipoog. Toch hef dit huusgrapje van oons, oonze wichter vake 'hulpen as ze argens bange veur waar'n. Nog gebeurt't of en toe, in peniebele situaties det onze kinder zegt: Moo, door'ie n'n steen in de tasse.... ;-) .....
, Datum:
01.11.2004 15:22
Aan ikzelf: 'K weet niet waar jou reactie op slaat.
Ik denk dat je dan jezelf bedoelt, zielig hoor dat je jezelf zo moet aanspreken om aandacht te krijgen.
, Datum:
01.11.2004 19:44
Ik ben deze topic begonnen om wetenswaardigheden uit te wisselen met frankrijk-kampeerders. Wetenswaardigheden die niet eens over frankrijk of over kamperen gaan, of zomaar om iets te vertellen wat je kwijt wilt. Dus lijkt het wel op een chatbox.
Van te voren heb ik niet nagedacht over de consequenties, dat er ook mensen zijn die zich aan deze topic ergeren of zelfs gaan schelden.
En dat laatste vind ik wel zo laag. En dan annoniem.
Maar deze mensen zijn er dus ook in Nederland. Jammer.
Geplaatst door: Jan Z
, Datum:
01.11.2004 20:01
Ondanks dat ik het af en toe niet helemaal kan volgen vindt ik al die dialecten leuk om te zien .
Ga zo door mensen en vooral niets aantrekken van die negatievelingen.
Linda hoe gaat het met je werk?
De chatbox ligt er uit dus ik mis jullie gezellige aanwezigheid .
Groetjes Jan
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
01.11.2004 20:37
Jan Z: het was als vanouds, alsof de tijd heeft stil gestaan, en ik nooit ben weggeweest, ouwe jongens, vers krentenbrood :-), morgen om 06:30 beginnen, over dialecten gesproken, ik vind het ook wel grappig om te lezen, maar ook om te horen, ga zo door gerrit, je hebt helemaal gelijk: deze topic gaat NIET over kamperen, grz Linda
, Datum:
01.11.2004 22:34
Gerrit,
Wie goat gewoon deur, wie loat oons néet kleinkrieg'n deur dit soort voelbekkerieë heur! Desnoods doo'k weer n'n steen in de tasse........
De groet'n van mie...Annechie....