Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
28.10.2004 13:27
Kunnen we asjeblieft ontopic blijven?
Okee dan, alvast vette thanks weetje!
Geplaatst door: anneke
, Datum:
28.10.2004 13:37
flexmaster je gedraagt je puberaal, dit kan ook haast niet anders want als ik een andere topic mag geloven ben je nog maar 15 jaar.
Geplaatst door: Bianca
, Datum:
28.10.2004 13:47
Mensen......, die flex is gewoon een ouwe l.., die gewoon een beetje te vet cool probeert te zijn, en zo jullie (en bij sommigen lukt dat aardig)op de kast wil krijgen. Met Wim durf ik hem niet te vergelijken (sorry Annechie), want die doet dat veel genuanceerder en slimmer.
Geplaatst door: ® lili@n
, Datum:
28.10.2004 14:07
Wim ,jij kunt toch fries? dan kun je de verhaaltjes van Annechien toch zeker wel lezen, ik had van jou toch ietsje meer verwacht, dus geloof ik dat niet voor nog geen "meter".Schrijf jij eens een stukje in 't fries, zou leuk zijn.
Geplaatst door: ® linda
, Datum:
28.10.2004 14:22
Sorry dat ik het moet zeggen,maar ik neem het op voor Flex, omdat dit een topic over NIET kamperen is en omdat er in de inleiding van Gerrit staat: Als er mensen zijn die overdag toch wel eens willen chatten kunnen ze deze topic gebruiken.
En van mij mag het allemaal onzin zijn, als je je maar vermaakt, en zo te zien vermaakt hij zich hier, en gaat hij volgend jaar voor het laatste jaar met zijn ouders mee op vakantie, nou have fun ..... (nu krijg ik het te horen o,jee....)
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
28.10.2004 14:25
Voorlopig doe ik nog helemaal niks verkeerd, maar ik praat anders dan de meeste forumbezoekers hier(geen sbs6 publiek) en daarom irriteren mensen zich schijnbaar aan mij..
en oja: vette shit!
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
28.10.2004 14:43
Ik snap niet hoe jullie erbij komen, maar ik heb niets met "Fries". Ben ook geen Fries, woon er niet en zal er ook nooit gaan wonen, denk ik.
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
28.10.2004 15:20
Je hent gelijk Linda, maar soms weet ik niet wat ik aan Flex heb. Eene keer reageert hij heel cool, andere keer vervelend. Misschien vat ik het verkeerd op Flex en is die taal die jij gebruikt jongerentaal?
Daar komt bij dat ik de meeste nederlandse dialecten wel kan lezen en begrijpen, niet uitspreken.
Maar wat Flex soms uitkraamt, daar snap ik geen snars van. Nu zul jij wel weer lachen Flex.
We nemen allemaal een borrel en toosten op deze topic.
Geplaatst door: Flexmaster-
, Datum:
28.10.2004 15:35
Geplaatst door: ® Annechie
, Datum:
28.10.2004 15:57
Nou...we hebben mekaar weer lekker aan de praat in ieder geval, kun je zien waar die Flex goed voor is! Toch ga ik een heel eind met Bianca mee, ook ik geloof dat Flex een ander is dan waar hij zich voor uitgeeft! Daar heb ik ook al een paar keer naar zitten vissen..... maar het lukt nog niet ( na dit zal het wel helemaal niet meer lukken en lacht hij zich natuurlijk slap!)
Ennuuuhh Wim, van jou komen we er ook maar niet achter waar je woont, toe, vertel eens.....
, Datum:
28.10.2004 17:06
Zelfs mijn pincode (1654) kan je hier terugvinden, dus......
......moet lukken Annechie. ;-)
, Datum:
28.10.2004 20:39
Ik heb Flex vanmiddag via de chat gesproken. Hij heeft uitgelegd waarom hij zo praat. Gewoon een reactie op het dialect op deze topic. We hebben even geproost.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
29.10.2004 00:25
Sorry Wim , heb me vergist.Je taaltje was iets heeeeel anders.Uit Zuid-Afrika.
, Datum:
29.10.2004 07:54
Goeiemorge allemoal...
Ja Wim, 't klinkt leuk, det Sud-Afrikaans..... 'N beste reize um dan gezellig een paar dagen noar 't Zwarte Woud te goan... ;-) .... Argens klopt 't verhaal nog neet.....
De groet'n van Annechie.....
, Datum:
29.10.2004 09:10
Jan strompel laat op 'n Vrydagaand 'n kroeg in Brakpan binne. "Kroegman, 'n whisky vir my, 'n whisky vir jou, en 'n whisky vir al my vriende in die kroeg!" skree hy.
"Baie dankie, dis besonder gaaf van jou," sê die kroegman en skink vir Jan, homself en al sy klante drankies. Jan slaan sy whisky weg en skree weer: "Kroegman, 'n whisky vir my, 'n whisky vir jou, en 'n whisky vir al my vriende in die kroeg!"
"Dis baie gaaf," antwoord die kroegman, "maar wil jy nie eers vir die eerste rondte betaal nie?"
"Ek kan nie," sê Jan. "Ek het nie 'n enkele sent by my nie."
Hoogs ontstoke gryp die kroegman vir Jan en smyt hom met 'n paar skoppe by die deur uit. 'n Uur later is Jan egter terug, hierdie keer nog dronker.
"Kroegman, 'n whisky vir my, en 'n whisky vir al my vriende in die kroeg!" skree hy. "En ek neem aan jy gaan vir my ook 'n whisky aanbied?" vra die kroegman sarkasties.
"Nee," sê Jan. "Jy raak aggressief wanneer jy drink."
, Datum:
29.10.2004 09:53
Bie oens in't café zat op een keer ok iene. Doe mej moar gauw een borrel veur dat 't gedonder begunt. En ie krreg een best'n borrel. Noa een paar minuut'n zee 't weer Doe mej moar gauw een borrel veur dat't gedonder begunt.
En dat gunk zo vief keer aan, tot de cafébaas zee Ie bestelt wel ieder keer maar wie betoalt dat?
Kiek zee din keer'l doar begunt gedonder al.
Ook goeiemorgen allemaal. Zo dan is nu iedereen wel weer wakker.
, Datum:
29.10.2004 12:10
Bie oons in de dorpskroeg hung vrogger ('t café besteed jammer genog neet meer..) een bordje achter'n tap. Doar stun op:
WIE WIES IS, IS STILLE.
........... ;-) ........
Geplaatst door: Marc
, Datum:
29.10.2004 12:20
Zet een groep volwassenen achter een computer en je krijgt..........
dit soort onzin.
hallo.. we zijn toch allemaal volwassen??
waar gaat het in vredesnaam over bij dit onderwerp
Geplaatst door: Anne
, Datum:
29.10.2004 12:30
Ha die Marc,
GELUKKIG blijven de meeste volwassenen altijd nog een beetje kind en dat is maar goed ook want het leven is al serieus genoeg en zoals je kunt lezen....Deze topic gaat dus niet over Frankrijk...ik geniet in elk geval erg van alle lekkere "onzin" stukjes op deze topic! Ga zo door Annechie en de rest!
, Datum:
29.10.2004 12:41
Dank je Anne voor de hulp!