Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: marlene
, Datum:
24.05.2005 14:37
Geplaatst door: Helene
, Datum:
24.05.2005 14:38
Zou Anneleen dit jaar weer met haar vriendje in een tentje op vakantie gaan?Na al deze reacties ben ik wel benieuwd.Laat nog eens van je horen Anneleen.
Geplaatst door: kaat
, Datum:
26.05.2005 22:13
Liefde kent naturlijk geen grenzen, maar het wordt nou toch wel erg warm. Moet oppassen dat je niet je tentje uitglijdt. Beetje verkoeling werkt inspirerender. kaat
Geplaatst door: ® carla
, Datum:
29.05.2005 09:17
"Quote Marcel En voor die rommel heb ik ook een oplossing, gewoon doorslikken. Het is net als de eerste keer witlof eten, de eerste keer vind je het wat bitter, later lik je er je bord bij af! Einde quote"
Nou Marcel, als jij dat "doorslikken van die rommel" dan eens een keer voordoet voor je vrouw, misschien dat zij er dan ook wat makkelijker in wordt.
Doe mij maar witlof!!!
Geplaatst door: witlof
, Datum:
29.05.2005 21:43
bij mijn vrouw is het andersom, ze moet echt geen witlof
Geplaatst door: bart
, Datum:
04.06.2005 13:09
wat een geweldig onderwerp, en wat een fantastische reacties. Kamperen is echt geweldig en dit hoort er gewoon bij.
Geplaatst door: anneleen 
, Datum:
04.06.2005 13:59
Hallo iedereen,
Ik had nooit kunnen dromen dat er zoveel reactie zou komen op mijn vraagje. Bedankt iedereen.
Voor wie het wil weten........mijn vriendje en ik zijn nog steeds een paar!!!!!!!!!!!!!!!!
We gaan binnen 3 weekjes weer met ons tentje ( ja ja nog steeds dezelfde) op stap naar het zuiden van Frankrijk.
Mijn vriendje leest alles wat hier geschreven werd en ik kan nu niet anders dan hem gelijk geven.
Onze tweede vakantie samen zal mooier worden dan de eerste.
Een tuperware doosje gaat in ieder geval mee :-)
Geplaatst door: kouwtje 
, Datum:
04.06.2005 14:06
Leuk om weer eens wat van je lezen. Je hebt zeker één en ander uitgelokt. Ik wil je alvast een prettige vakantie toewensen.
Geplaatst door: Rob Ploum 
, Datum:
04.06.2005 14:10
Ja Ja Anneleen,
Dat tuperware doosje moet je zeker meenemen, want van hard werken krijg je honger, en in dit doosje blijven de boterhamen goed vers. Zorg wel voor goed beleg op 't brood voor je vriend, pindakaas !! want daar wordt HIJ groot en sterk van !!
Met veel liefde, Rob Ploum
Geplaatst door: Erik
, Datum:
04.06.2005 14:21
Op zich een vreemde gedachte om na de daad in het tentje aan dit forum te denken....
zo van, oh ja.... het tupperwaredoosje van camping-frankrijk.nl
Geplaatst door: Peter
, Datum:
04.06.2005 14:25
Lekker belangrijk allemaal, wat kan mij het schelen of iemand het in een tentje doet of niet.Wat iedereen doet moet ie zelf weten, maar dit is gewoon een belachelijk topic.Ga lekker op de chat zitten praten over je ervaringen ofzo, dit heeft, zoals zoveel topics, absoluut niets met Frankrijk en kamperen te maken.
Geplaatst door: tent kampeerder 
, Datum:
04.06.2005 15:23
beste peter
dit heeft alles met kamperen te maken.
of ben jij een geheel onthouder op de camping???
Geplaatst door: Erik
, Datum:
04.06.2005 15:38
Ik voel frustratie Peter......
Gooi het eruit!! wat zit je dwars?? wil ze niet?
Geplaatst door: Ann
, Datum:
04.06.2005 16:34
Peter zal toch niet het vriendje van Anneleen zijn... dan heeft hij geluk en kan hij nu zijn frustraie overboord gooien !!!!!
Geplaatst door: joke 
, Datum:
07.06.2005 00:03
Ehhhh misschien een hele goede tip. Talkpoeder in je luchtbed voorkomt het "piepen" tijdens het wippen......
Geplaatst door: ® carla
, Datum:
08.06.2005 12:00
Quote "Geplaatst door: joke, Datum: 7-6-2005 0:03
Ehhhh misschien een hele goede tip. Talkpoeder in je luchtbed voorkomt het "piepen" tijdens het wippen......" Einde quote
Leuk effect aan het einde van de vakantie. Al die luchtbedden waar de wolken stof uitspuiten zodra het ventiel eraf gehaald wordt....weet nog iedereen wat je in je vakantie gedaan hebt:-))))
Geplaatst door: ® hans2 
, Datum:
08.06.2005 12:05
waaraan herken je een een camping-frankrijk forum bezoeker op een camping ?
aan de stofwolken talkpoeder die tussen de rits of onder de tent door naar buiten vliegt
Geplaatst door: Wap 
, Datum:
08.06.2005 13:14
Ik krijg ineens een heel ander beeld bij zo'n Tupperwareparty...
Geplaatst door: tinkelbel
, Datum:
08.06.2005 22:18
Als je uit je tentje komt, kijk dan even naar omhoog... zoveel sterren heb je dan nog nooit gezien. Ga er even voor liggen en geniet van de grote beer, als je geluk hebt zijn er ook nog vallende sterren te zien.
Geplaatst door: marcel 
, Datum:
08.06.2005 22:28
Beter nog, ik neem mn sterrenkijker mee, want nergens zijn de sterren nog zo mooi te zien als in france, want in holland is te veel licht ondanks.