Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anneleen 
, Datum:
15.09.2004 02:36
Misschien wel een raar onderwerp maar toch een groot probleem voor mij.
Afgelopen zomer ben ik voor het eerst met mijn vriend op vakantie geweest in Frankrijk. Eerste liefde, eerste vakantie, dolle pret en de tijd van ons leven natuurlijk.
Maar toch kregen we een ruzie over "het" te doen in ons tentje.
Mijn vriend was voor en ik tegen. Mijn mening werd door hem promt weggelachen. Maar.......wat als iemand je hoord?
Wat als je tijdens de liefde ongekontroleerde geluidjes maakt? Wat erna, moet ik dan in mijn bloodje over de camping holle richting douche? Wat als meneer de nachtwaker plots voorbij komt? Wat als je matrasje plots vreemde iep iep iep geluiden begint te maken?
Ik ben nu zeker niet preuts maar toch een hoop problemen voor mij waardoor ik steeds nee zei.
Nu is mijn vraag, heb ik nu gelijk of heeft mijn vriendje het bij het rechte eind want hij trekt zich dat niet zo aan.
Vrouwen, laat eens jullie mening horen.
Geplaatst door: Ben 
, Datum:
15.09.2004 07:56
Gewoon doen maar niet al te veel herrie maken ;) Je moet natuurlijk wel wat rustiger aan doen en zorgen dat je luchtbed is opgepompt! Verder moet je gewoon even wat kleenex gebruiken tegen de troep en dan gewoon in je nachtpon ofzo naar de douche :)
Geplaatst door: kees
, Datum:
15.09.2004 08:19
Er is niks zo lekker als in een tentje,gewoon een beetje aanpassen.
In de vakantie moet natuurlijk juist de liefde worden bedreven.
Maar de vraag is nu?Heb je HET nu wel of niet gedaan.
En waarom mogen alleen vrouwen reageren.
Geplaatst door: Trudy 
, Datum:
15.09.2004 08:32
Jij hebt toch ook geen last gehad van vrijende mensen? Dus waarom zouden ze last hebben van jou. Mits je niet te hard schreeuwt natuurlijk:) En voor daarna? Ach, gewoon een badjas aanschaffen. Wij gebruiken die van ons ook alleen op vakantie. En voor in de tent bestaat er nog altijd zoiets al wegwerpwashandjes. Zolang je het nog niet naast je tent doet (regelmatig gezien op weg naar een toillet) zal niemand zich eraan storen.
Geplaatst door: Henk 
, Datum:
15.09.2004 08:37
ah. nou weet ik waarom die vrouwen met een badjas lopen
Geplaatst door: ® Wim 
, Datum:
15.09.2004 08:47
Geplaatst door: me 
, Datum:
15.09.2004 08:58
Anneleen,
waar maak je je toch druk om..?
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt.
Ik persoonlijk hoor liever een jong stel die wat rumoerig vrijen dan een stel dat de godsganse tijd in zo'n tentje ligt te kibbelen over het wel of niet tot uitvoer brengen van 'de daad' (Gadsie, wat klinkt dat klinisch....)
Zolang je er niet bij ligt te gillen alsof je een open rug hebt, vind ik alles prima.
.
Wakker worden zal ik niet, want waarschijnlijk zijn wij in onze vouwwagen ook net bezig met een wereld-wip..;-))))
Gewoon doen dus, en verder heb je al een aantal oplossingen gekregen voor een paar praktische 'probleempjes'...
Geplaatst door: Betty 
, Datum:
15.09.2004 08:59
Volgens mij vroeg Anneleen naar de mening van vrouwen en niet van mannen. De mening van haar vriendje en de rest wist ze al!
Anneleen als jij je niet makkelijk voelt doe het dan gewoon niet. Ben zelf vele jaartjes ouder dan jij maar kan me die tijd best herinneren.
Wij huren tegenwoordig een stacaravan maar daar heb ik meestal al "last" van de buren. Heren ik hoef geen commentaar over preuts, ben ik niet maar ik vind dat je je wel minimaal op je gemak moet kunnen voelen!
Geplaatst door: monique
, Datum:
15.09.2004 09:27
zoek een compromis en doe het ergens anders , een afgelegen strandje ofzo doe in ieder geval niets tegen je zin.
Geplaatst door: esther 
, Datum:
15.09.2004 13:21
Hoi anneleen zonde dat je daar ruzie over maakt.
Geniet van je vakantie en alle dingen die een vakantie leuk maken.
Het is toch iets lekkers, en als het weer heerijk is en je toch al wat "luchtiger" gekleed bent komt het er sneller van.
Ik weet niet hoe luidruchtig je bent, maar mijn ervaring is dat er erg veel mogelijk is in een tentje of elders. Ik heb er dan ook heerlijke herinneringen aan van de vakantie met mijn vriendjes.
En voor erna ja ehhh er zijn toch veel mogelijkheden om "troep"te voorkomen dacht ik. En als je wilt douchen, je loopt de hele dag in bikini of zelfs topless dan durf ik persoonlijk ook zo wel naar het toiletgebouw te lopen. En laat dan die nachtwachters maar denken hoor.
Geplaatst door: helene
, Datum:
15.09.2004 13:34
Ik begrijp precies hoe je je voelt,bij ons was en is dat ook ieder jaar weer een "probleem".Dit jaar hadden wij het "geluk"dat we een aantal avonden een flinke onweersbui hadden,die hebben wij dan toen maar gelijk goed benut.Of je nu in een tent of caravan zit, als het goed hard regent, moet je wel erg veel lawaai maken willen andere het horen.
Geplaatst door: Jacqueline
, Datum:
15.09.2004 13:36
Doe wat je zelf wilt.......
In een tentje kan het prima en wat die "troep" betreft en het in je blootje naar de douches rennen:
gewoon voor het zingen de kerk uit en dan is een zakdoek(je) voldoende.
Een luchtbed of matras maakt ook geluiden als je je gewoon omdraait, dat zal niemand opvallen hoor.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
15.09.2004 14:44
Een caravan heeft zeker voordelen, ook je eigen toilet is heel handig op die momenten!
Geplaatst door: Henk 
, Datum:
15.09.2004 15:10
Ik mag niet reageren want ik ben een man.....en doe het lekker toch.....
Allemachtig wat een "gemuts". Als ik ergens niet tegen kan dan is het wel tegen een partner die zich na de daad op een holletje richting sanitair begeeft. ( inclusief rolspelden en duster.....)
Geplaatst door: Door
, Datum:
15.09.2004 15:26
Hoi, anneleen,
Het zit je blijkbaar wel hoog dat je dit gaat bespreken op de site. In mijn beleving (die van een vrouw) kan alles in een tent, zolang je niet de boel bij elkaar schreeuwt. Enne daarna, ook ik heb een hekel aan weglopers (tja, ik geeft Henk gelijk).
Mocht jij je nou toch willen verschonen.. Tuppertje (plasic doos met deksel) met natte washand erin , doet wonderen. deksel dr weer op en klaar!
Geplaatst door: ® Wim 
, Datum:
15.09.2004 15:32
Mwah, een plastic zakje en een tupperware doos.
Het moet niet veel gekker worden hier!
Geplaatst door: glency 
, Datum:
15.09.2004 15:50
na het vrijen direct naar douche?????? vergeet het....
1. waarvoor dienen de lakens?
2. het naspel?
3. samen in slaap vallen?
jongens, moest mijn man of ik direct weglopen.... mag er niet aan denken..
of is dat alleen in Belgie zo?
Geplaatst door: Karel 
, Datum:
15.09.2004 16:08
Aangezien ik een man ben zal ik ook maar een mannelijke oplossing aandragen.
Tegen de "troep" kan je ook rubberen vriendjes van Durex kopen.
Maar dan niet met het licht aan om doen anders kan de hele camping meegenieten:-)
Geplaatst door: ® sandra 
, Datum:
15.09.2004 16:15
ik zou zeggen. ga ervoor!
niks zo heerlijk als een toffe vrijpartij op camping .
Maar hou het geluid tot een aanvaardbaar niveau en heel belangrijk, doe het licht uit!! al meerdere malen mee gemaakt dat we s'avonds een wandeling over de camping maakten en een vrijend koppel in hun tentje bezig zagen. Wel raar, als je die mensen dan s'morgens voor hun tentje ziet zitten :-))
geniet er gewoon van :-))
Geplaatst door: Theo 
, Datum:
15.09.2004 17:14
Nou snap ik waarom er op sommige campings tupperware party's worden gehouden. Echt waar
(o.a.d'Olde Lantschap in Wateren)