Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ke
, Datum:
17.05.2005 21:55
Hoezo liefde in een tentje:
Wij gingen met z'n 2-en weg en kwamen met z'n 3-en terug.
n dat was nou waar mijn moeder me vroeger altijd voor gewaarschuwd had ;-)
Geplaatst door: Helene
, Datum:
17.05.2005 22:22
Oui,oui,Marcel.Wij houden wel van een regenbui op zijn tijd in de vakantie,dus de Dordogne trekt ons wel.
Helene
Geplaatst door: karinneke
, Datum:
18.05.2005 21:17
met twee op vakantie en met drie weer naar huis??daar weet ik ook alles van!!hihihi
Geplaatst door: marcel 
, Datum:
18.05.2005 21:44
Ok Helene, nou we gaan het dit jaar eens in de Ardeche proberen, ....camperen dus!...enne het mag van mij best een keer onweren,
s'avonds dan, hehehe.
Geplaatst door: karinneke
, Datum:
18.05.2005 21:49
overdag mag het ook best onweren hoor ,heb je dan ook wat te doen marcel!
, Datum:
18.05.2005 21:55
Ja ok, maar als het zo warm is, ok zwemmen dan daar na, over zwemmen gesproken......we waren verleden jaar eens in een meertje...nee nu ga ik
doordraaien.
, Datum:
18.05.2005 22:25
O lala,Marcel,de Ardeche,van die zwoele warme avonden,nou daar hebben wij ook al menig omweersbuitje meegemaakt.Wij gaan het dit jaar proberen aan de Middellandse zee.
, Datum:
19.05.2005 20:09
De middelandse zee, yep geweldig, ik heb wat dat betreft goeie herinneringen aan deze blauwe plas tussen afrika en europa, volgend jaar weer eens terug denk ik, enne onweer meestal alleen boven zee, maar wel mooi om te zien, naar welke plaats gaan jullie.
, Datum:
19.05.2005 22:35
Nog niet bekend,wij reserveren eigenlijk nooit,zien wel waar we terecht komen.Wel weten we dat het de kust van Languedoc-Roussillon wordt,dus richting Pyréneeen.Nou,daar wil het ook nog wel eens flink tekeer gaan.
Geplaatst door: RedSakin 
, Datum:
20.05.2005 14:33
Liefde in een tentje moet zeker kunnen mara moet wel probere niet TE veel lawaai te maken zodat de buren er last van hebben. Maarja dat de eerste die zonder blaam is maar de eerste steen smijt. Denk als ge zo efkes 3weken op vakantie bent en het 3 weken zonder moet stellen dat de vakantie iets midner zal zijn :d
Geplaatst door: ® carla
, Datum:
22.05.2005 15:51
Henk;"Als ik ergens niet tegen kan dan is het wel tegen een partner die zich na de daad op een holletje richting sanitair begeeft. ( inclusief rolspelden en duster.....)"
Einde quote
Ja Henk, jij hebt lekker makkelijk praten, nadat je jezelf hebt leeg gespoten ...nee, dan hoef jij inderdaad niet naar de douche...dat "voorrecht" is aan de vrouw...die waarschijnlijk ook liever iets anders zou doen!!!
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
23.05.2005 13:43
Carla,
Er is nochtans een praktische oplossing voor jou 'praktisch' probleem. Karel kwam er in deze topic al achter op 15-09-2004 en scarpio de dag erna. Lees maar eens terug.
Een tip aan allen die 'last' hebben met 'geluidjes': misschien kan overdag wel wat jullie 's nachts als 'onprettig' ervaren?
Geplaatst door: oertje
, Datum:
23.05.2005 16:54
gewoon een plekje op het strand opzoeken waar niemand is dat is pas een oergevoel!
Geplaatst door: marlene
, Datum:
23.05.2005 18:41
leukste topic: liefde in een tentje. Maakt heel wat creativiteit los, zowel "daad"-werkelijk, alswel in de beschrijvingen.
Geplaatst door: Marcel 
, Datum:
23.05.2005 21:23
Hoi,
Weet je wat ik zo mooi vind? Op een vraag welke route naar Lyon zie je 3 meningen, en op deze vraag waren, vóór mijn bericht 167 berichten. Toch heb ik ook een mening: gewoon doen, dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw. En voor die rommel heb ik ook een oplossing, gewoon doorslikken. Het is net als de eerste keer witlof eten, de eerste keer vind je het wat bitter, later lik je er je bord bij af!
Geplaatst door: lief lijntje
, Datum:
23.05.2005 21:40
Hoeveel calorien zit erin,want ik ben wel aan de lijn.En volgens de dietiste kan je het beste niet meer na 10 uur iets eten of drinken.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
24.05.2005 02:55
Het probleem met sperma is, je kan er tijdelijk dik van worden.
Geplaatst door: ® mieke 
, Datum:
24.05.2005 12:06
Ja, en er staan nog meer bruikbare tips bij 15-9-'04! Doorslikken vind ik niks, want dan moet je weer naar het toiletgebouw om je tanden te poetsen of wellicht om te braken!!! Met andere woorden: dit slik ik dus niet!!!!!
Geplaatst door: kaatje 
, Datum:
24.05.2005 14:27
Dwalen we niet een beetje af???
Geplaatst door: w
, Datum:
24.05.2005 14:33
Hoezo,het gaat toch over "liefde in een tentje".En er is meer dan alleen :recht toe,recht aan.