Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jen 
, Datum:
18.09.2004 13:05
Laatste reactie van mij hierover:als het niet over sex gaat is het blijkbaar niet meer interessant(het z.g. SBS6- niveau van veel mensen). Vooral de details die sommige plegen te moeten geven vind ik ronduit onsmakelijk en niet passen op een kampeersite waar jong en oud op leest.
En straks niet gaan jammeren als een paar echte zieke geesten, waarvoor je m.i. de drempel nu verlaagt, het forum gaan verzieken zoals op de ANWB- fora is gebeurd en waarna vooral het kampeer forum langzamerhand een stille dood aan het sterven is. Als er spelregels zijn dan moeten die gehandhaafd worden.
een trieste groet
Geplaatst door: anita 
, Datum:
18.09.2004 14:30
Maar Jenneke toch, heb je nu nog niet vast dat ze u aan het jennen zijn. En nu al vier reacties op een thema die u niet ligt...en toch leest... "Liefde" is een werkwoord Jenneke, en er moet aan gewerkt worden. Je hele leven lang. Het mooiste die op de wereld bestaat !!. Had het niet bestaan, dan was u niet geboren! Dat is toch geen thema om beschaamd over te zijn . Integendeel. Maar ja, dit zul je nu en de volgende reacties alleen nog stiekem lezen...zoals je stiekem naar Sbs (of zoiets?, kennnen wij in Belg. niet) kijkt.
Geplaatst door: D. Wolthuis
, Datum:
18.09.2004 22:14
Laten we het bij het thema van deze site houden, ben ik het helemaal mee eens. In een tentje "op z'n Frans" dan maar! Veel plezier ermee, is toch leuk! We leven maar 1 keer (toch?)En laten we nou niet preuts doen: we doe het allemaal. Of komen al die kinderen op de camping dan toch van de ooievaar? Nee toch!
ps: wij hebben een vruchtbare vakantie achter de rug, als je begrijpt wat ik bedoel! In februari komt deze koter ter wereld. Nu alleen nog een caravan met stapelbed, wil iemand ruilen?
Geplaatst door: Trudy 
, Datum:
19.09.2004 08:21
@ D.Wolthuis Gefeliciteerd alvast. En helaas, ik wil niet ruilen maar heb wel een tip voor je. In september en oktober gaan veel tweedehandscaravans op marktplaats heel goedkoop of zelfs gratis weg. Juist de wat grotere caravans daar willen mensen vanaf omdat de winterstalling eraan komt. Die van ons hebben we vorig jaar ook gratis gekregen. Geen stapelbed maar wel een tweede bed achter een schuifwand. En van dat bed kan je heel makkelijk twee ledikantjes maken. Op de banken van die van ons pasten precies ledikantmatrasjes. Een klein hekje ervoor en we konden een kind van anderhalf en een van drie kwijt. En volgend jaar halen we de hekjes weg en gaan ze in een tweepersoonsbed. Ieder een eigen slaapzak. Juist de caravans met een tweede bed dus zonder stapelbed daar willen ze nu vanaf. Wie weet zit er wat voor je tussen.
Geplaatst door: Aequitas 
, Datum:
19.09.2004 10:44
wat mij betreft meid ging je in de toekomst alleen met je tentje verder. ik en mijn vriendin hebben 3 jaar met tenje rondgetrokken was mooiste tijd uit onze reisrelatie (laat ik het zo noemen) tent vrijen of niet? waar ben jij mee bezig tijdens het liefdes spel met je vriend of met de rest van de camping?
hier een goude t^p ga kamperen in het wild deden wij veel kan je ook nog eens romantisch de liefde bedrijven tegen een boom,in het gras of weet ik waar dan ook ik vermoed dat jij of te wel 80 jaar bent of jouw vriend volgend jaar wel een ander liefje zou meenemen in ieder geval zou ik snel een ander liefje hebben god wat ben ik blij dat mijn meid met mij vrijd en niet met de rest van de kamping zoals jij bh jij lijkt me echt een saaie meid
Geplaatst door: beppie 
, Datum:
19.09.2004 15:25
Héérlijk om al die reacties te lezen! Mijn mening is: gewoon doen en de volgende ochtend ontspannen de buren goedemorgen zeggen.
Maar, zijn er ook mannen met dit 'probleem'? Hangen zij hem allemaal nat weg?
Geplaatst door: Mieke (2) 
, Datum:
19.09.2004 15:47
Ik wil maar zeggen:
Als een echtpaar paart hebben echtgenoten echt genoten. WAAR DAN OOK!!!!!!!!
Geplaatst door: ® hans 
, Datum:
19.09.2004 17:31
conclusie als je de 95 reacties leest dan stoort 2% ( jenny en peter = jenny-peter balkenende)zich aan het item en 98% zit met een big smile achter haar/zijn toetsenbord positief commentaar te leveren en "goede raad "te geven
in een voetbalwedstrijd heb je altijd een man of the match
nou voor mij is anneleen hier vrouw van de site met haar vraag.
graag nog meer van die glimlach vragen en zorg dan wel dat het raakvlakken heeft met kamperen
Geplaatst door: helene
, Datum:
19.09.2004 18:57
Een begrijpelijk probleem voor de één en voor de ander een leuk item met een lach.Maar waarom nou weer zo'n gemeen en lelijk berichtje van (ik denk een man)Aequitas.
Geplaatst door: ® Freek 
, Datum:
19.09.2004 22:55
Ja Helene,
Maar hij heeft wel een hele plezierige schrijfstijl. Lekkere zinsopbouw en met de grammatica en spelling zit het ook wel snor....... :-)))
Nou, ik vind dit topic wel lachen! Moet het dan altijd even serieus zijn mensen?
(waarmee ik overigens niet wil zeggen dat de Änneleen geen serieuze bedoelingen heeft......)
Geplaatst door: hen
, Datum:
19.09.2004 23:21
Anneleen gewoon doen hoor.
Volgende ochtend vraag je aan de buren of ze jullie gehoord hebben. Zo niet: prima. Zowel, dan weet je dat je het wat stiller moet doen. Zolang niet de hele camping aan het mee genieten is, niks aan de hand. Iedereen weet dat de meeste mensen "het"doen. Het is net zo gewoon als eten, drinken, lachen, niezen, plassen enz. Fijne vakantie voor volgend jaar!!
Geplaatst door: Marion 
, Datum:
20.09.2004 09:39
Annelleen geniet er gewoon van. Ik vind het zelf vervelender als ik het s'morgens op het toilet zit tussen 2 knetterende en spetternde buurtjes die luidruchtig zitten te poe..n.en ook nog eens flink hun neus zitten uit te tetteren. Vind ik persoonlijk een vervelender geluid als af en toe een kreuntje of een zuchtje. , terwijl alle twee de normale dingen van de dag zijn.
Geplaatst door: theo 
, Datum:
20.09.2004 11:11
...... af en toe een kreuntje of een zuchtje.
Daar zeg je me wat. Moet je niet een stel naast je hebben staan dit net doen alsof ze een partijtje tennis aan het spelen zijn.
(dan bedoel ik dus het gekreun van tegenwoordig bij het slaan van een TENNISbal)
En wel op een tijdstip dat je net met je gezin aan tafel gaat om te eten.
Geplaatst door: Trudy
, Datum:
20.09.2004 21:31
Marion,weet jij wel wat "poepen" in België schijnt te betekenen?? Moet je de film "Phileine zegt sorry" maar eens bekijken. Dan begrijp je die geluiden naast je op het toilet een stuk beter.
P.S.: Naar ik begrepen heb betekent "poepen"in België de liefde bedrijven,maar dan wat platter gezegd.
Geplaatst door: Annechie 
, Datum:
22.09.2004 08:32
Diep in een zwoele zomernacht,
Tentje onder held’re sterrenpracht…
Twee geliefden, huid aan huid,
Giechel…zachtjes..niet zo luid!
Ritsel ritsel….. dan een zoen…
Ojée, twee mensen die HET doen!!!!!!
......... ;-) ..........
Geplaatst door: Anno
, Datum:
24.09.2004 09:12
Annechie, ik zit met smart te wachten op een nieuw gedichtje!
Of heb je andere bezigheden................................
Geplaatst door: ® jm 
, Datum:
24.09.2004 09:46
Anneleen, wat dacht je toen je deze vraag op het forum zette? Zoveel reakties! Prachtig toch. Waar de mond van vol is ..... loopt iets anders van over. Zo zie je maar weer dat veel mensen aan sex denken, maar op de camping merk je er helemaal niks van. Dus volgend jaar ...
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
24.09.2004 09:53
Johan vond sommige meningen te pikant, want er zijn er een aantal verwijderd.
Geplaatst door: Anno
, Datum:
24.09.2004 10:05
Heb ik ook gemerkt.
Beetje zonde!
Geplaatst door: Annechie 
, Datum:
24.09.2004 12:13
Oh Anneleen, waar gaat dit heen...
Een argeloze vraag, misschien uit kuisheid geboren
suist menigeen nog na in zijn oren...
Nu zelfs de grote baas er over heeft geoordeeld
zakt het boeltje nu toch langzaam buiten beeld
Uitgekauwd en stukgelezen
heeft je onderwerp zich echter wel bewezen....
Beste Anneleen, het ga je goed
Weet maar lekker zelf... of je HET wel of niet doet!!!
............ ;-) ..............
Ennuuh, Anno, ik had inderdaad andere bezigheden..... Ik denk dat we ons nu maar eens weer met een ander onderwerp moeten bezihouden... Zeg het maar, waar gaan we naar toe..?