Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Manon 
, Datum:
17.09.2004 10:14
Als je op vakantie bent ben je net in de stemming om de liefde te bedrijven. Lekker ontspannen, lekker uitgerust, beetje soezerig van de wijn, lekker kleurtje alletwee, zien er alletwee stralend en relaxt uit dus weer helemaal verliefd. Wij hebben dan wel een caravan en zijn al bijna 50 maar de liefde wordt nog regelmatig bedreven in de caravan . En ja ons bed kraakt ook een beetje . Nou en. Juist door bovengnoemde. Geniet gewoon van elkaar en fixeer je niet te veel op je buurtjes.
Geplaatst door: Esther 
, Datum:
17.09.2004 11:06
Zo zie je maar weer(aantal keren gelezen) wat het onderwerp sex met ons doet.
Misschien is het handig om als extra onderwerp bij "overnachten onderweg"
een item toe te voegen zoiets als "overnachten op de camping"
Zodat iedereen zijn of haar mogelijkheden,wensen en ervaringen kan vertellen. Nog leuker wordt het als er hierover meningen mogen worden gegeven.
Ik verbaas me over alle preutsheid, of ben ik een te moderne vrouw?
Geplaatst door: Me 
, Datum:
17.09.2004 15:36
Ongetwijfeld.
Maar mijn vrouw en ik (ook al op een haartje na 50) doen tijdens de vakantie nog heeeel regelmatig de vouwwagen schudden en kraken.
Als je veel beweegt werkt dat tegen bot-ontkalking.
Dus regelmatig sex zal ook dat systeem wel op gang houden.
Met de groeten van een best nog wel viriel baasje...;-)))
(Als dit geen reacties losmaakt....)
Geplaatst door: Jane 
, Datum:
17.09.2004 15:48
Geplaatst door: xxx
, Datum:
17.09.2004 16:13
liefde is toch niet aan leeftijd gebonden?
Geplaatst door: Dirk 
, Datum:
17.09.2004 16:15
Gewoon gas geven , zou ik zeggen.....(nen Belg zal dees wel snappe)
Geplaatst door: Ron 
, Datum:
17.09.2004 18:37
Wij hebben een kipcaravan en maken ook geregeld een wip. Dus heet onze caravan "wipkip". Mensen die zich daaraan storen zijn vlgs. mij jaloers omdat ze zelf moeten wachten tot thuis. Moet er echt niet aan denken , 3 weken geheelonthouding. Dat is toch geen vakantie?
Geplaatst door: Dirk 
, Datum:
17.09.2004 19:01
Een wip met een lekkere kip , da's pas geslaagd!!!
Geplaatst door: kapoenhopertje 
, Datum:
17.09.2004 21:45
Leuk onderwerp, is weer eens iets anders dan het gezaag over hoe en wat over campings.
Moet kunnen denk ik, " liefde op de camping"
Als iemand het niet eens is, vraag dan eens hoe die miljoenen Nederlandse kinderen er dan gekomen zijn?
Allemaal thuis in bed zeker, laat me niet lachen.
In een tentje? Waarom niet dus.
Anneleen, doe gewoon je zin en lees enkel de goede reacties en niet die van JAN bijvoorbeeld.
Johan "webmaster", dit soort vragen moet meer aan bod komen, daar kikkerd een mens van op!
Heb alles gelezen en heb goed gelachen.
Anneleen, tof dat je dit soort vragen duft te stellen op dit forum.
Geplaatst door: jelle 
, Datum:
17.09.2004 21:53
Speciaal vraagje aan Jen.
Gaat dit misschien niet over camperen?
Liefde is iets van alle dagen en is iets moois. Is het nu op vakantie en in een tentje of thuis in je eigen bed.
We lezen en horen al onzin genoeg in de kranten, dus nu is het tijd om iets leuks te bespreken. Liefde op de camping.
Prachtig gewoon. Moet kunnen vind ik persoonlijk.
Als dit niet meer mag in je eigen tentje, ja dan ga ik volgend jar niet meer op vakantie.
Geplaatst door: Tuter 
, Datum:
17.09.2004 21:59
Ron, waar koop je zo een "Wipkip"?
Leg dat eens uit aan mijn vrouw als je wil.
Geplaatst door: eric 
, Datum:
17.09.2004 22:07
Anneleen,
Ik kom volgend jaar kijken, na al deze toffe reacties kan je niet meer nee zeggen tegen je vriendje.
Voel je lekker op vakantie en doen gewoon. niets aantrekken wat de buren ervan denken.
Geplaatst door: Ron 
, Datum:
17.09.2004 22:08
Tuter dan moet je zorgen dat ze niet met de kippen op stok gaat.Kakel eens flink en zet je kam eens flink omhoog. Gaat de kip vanzelf wippen dus dan heb je een wipkip
Geplaatst door: jeroen 
, Datum:
17.09.2004 23:29
Geweldig wat een response!! het lijkt me dat er een aparte pagina op deze site moet komen over dit onderwerp, das ook goed voor de het aantal bezoekers op deze site. wie weet is het zelfs goed voor de tenten en caravan verkoop.
Zelf hebben we kinderen en een vouwwagen, niet echt een goede combinatie voor uitgebreide vrijpartijen.
dus doen we het iets minder vaak en heel voorzichtig.
maar wel lekker....
Geplaatst door: ® GJ 
, Datum:
18.09.2004 00:41
of een tentje in de liefde... Een ieder heeft z'n voorkeur. Doen we niet moeilijk over. Moet toch es naar bed gaan, voor iedereen beter...
toei!
Geplaatst door: Jen 
, Datum:
18.09.2004 09:46
Ik begrijp inderdaad niet dat de webmaster dit toelaat.Het zal wel een grensgeval zijn. Zo kan je onder het mom van kamperen nog wel een hele reeks andere onderwerpen aansnijden.Als iemand behoefte heeft aan dit soort lektuur/teksten : er zijn boekjes en sites voor. En als je niets meer over kamperen te melden hebt: houdt dan een poosje je (digitale) mond, en bespaar me deze onzin.Hier is een kampeersite niet voor bedoeld.
Geplaatst door: ® Peter 
, Datum:
18.09.2004 10:08
Ben het met Jen eens,dit heeft weinig te maken met kamperen.
Geplaatst door: kouwtje 
, Datum:
18.09.2004 10:32
Jen,
Je vindt het een onzin dit soort topics, maar wel even snel 3 X gereageerd op dit topic. Bevreemd mij toch een beetje afgeven op een ander maar zelf (stiekum) alle reacties lezen en reageren.
Ik heb genoten van alle reacties, vooral doorgaan.
Geplaatst door: Trudy 
, Datum:
18.09.2004 10:33
Je doet jezelf tekort hoor. Als je dit onderwerp niet bij kamperen vind horen. Voor ons hoort het juist bij de vakantie. Eindelijk de tijd en de rust om te genieten van elkaar. De kinderen liggen uitgeteld in bed en pa en ma kunnen niet wachten tot ze slapen. Door al dat buiten spelen zijn ze zo moe dat ze amper wakker worden 's nachts en wij dus eindelijk niet gestoord worden. Heerlijk, ik heb nu alweer zin in volgend jaar. Iedere dag fit en uitgerust met slapende kinderen ipv iedere avond uitgeteld en kinderen die wakker worden van een natte luier, tandjes of nachtmerries. Leve de vakantie en de caravan met schuifdeur voor de kinderbedden sinds afgelopen jaar. Gelukkig heeft mijn man een maand vakantie.
Geplaatst door: anita 
, Datum:
18.09.2004 12:06
Yen, Yen, Yen , ik wist niet dat er in uw klooster ook al internet was. Waar gaan we naartoe. En dan nog zo deze topic lezen, herlezen en reageren, reeds 3 maal. 't Zijn geen nonnekes meer zoals vroeger.