Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: henny 
, Datum:
16.09.2004 10:32
Sex op de camping kan spannend zijn, maar heb er ook de keerzijde er van meegemaakt.
Een paar plaatsen naast ons kwam een jong stel staan en voor hun was vakantie alleen maar sex en nog eens sex liefst 5 x per dag.
Op zich niet zo,n probleem maar het meisje maakte dusdanige Lassie achtige geluiden dat het hele veld kon meegenieten.
Dus na verloop van tijd als ze uit hun tent kwamen na weer een heftige vrij partij riep de hele camping EN HOE SPREEK LASSIE DAN?
Je begrijpt dat ze hun vakantie vervroegd beeindigd hebben want de jongen schaamde zich dood en het meisje durfde zich amper nog te vertonen.
Sex kan dus leuk zijn voor de mede campeerders en genant voor de betrokkenen.
Geplaatst door: Anita 
, Datum:
16.09.2004 10:56
na dit alles te lezen hebben mijn ventje en ik besloten vanavond nog eens in ons tentje te slapen, en misschien wel enkele dagen. Heerlijk toch !!
En wie zich daaraan ergert, tja.... spijtig voor haar of hem vind ik dan. Vive l'amour !! (en niet alleen in Frankrijk)
Geplaatst door: Jen 
, Datum:
16.09.2004 11:02
Over spelregels gesproken. Wat heeft dit onderwerp met kamperen te maken behalve dat er een tentje in voor komt??
Oftewel eens met Marc.
Geplaatst door: big apple 
, Datum:
16.09.2004 11:04
Het moet niet gekker worden......
Geplaatst door: monique
, Datum:
16.09.2004 11:20
die jen ,weer een topic dat ze niet kan verdragen.
Geplaatst door: ® Mieke 
, Datum:
16.09.2004 12:11
Waarom lees je topics eerst, om vervolgens te melden dat je je er aan stoort?
Dit was een leuke discussie, die wel wat melig wordt, maar o.k. Deze site vind ik persoonlijk erg leuk, omdat het niet alleen zakelijk is, maar ook gezellig en natuurlijk informatief.
Geplaatst door: Jen 
, Datum:
16.09.2004 12:30
Ik vind dit onderwerp gewoon niet op een kampeer-site thuishoren en dit zet de deur open voor nog meer onzin. Er hoeft niet overal een SBS6/Menno Buch gehalte te zijn. Voor dit onderwep zijn sites genoeg. Laten "wij" het hier gewoon over kamperen hebben.
Geplaatst door: monique
, Datum:
16.09.2004 12:34
Ik ben het met alle voorgaande reacties eens, uitgezonderd natuurlijk de zeurkousen die dit geen geschikt onderwerp vinden voor dit Forum. Maar ik weet nog wel dat we, voor we een nieuwsgierig jongetje hadden rondlopen, zo'n beetje stiekem giechelend midden op de dag (natuurlijk een voor een) de tent in gingen, om daar pas enige tijd later (ook natuurlijk weer een voor een) weer wat verhit uit te komen. Ik vond dat stiekeme altijd wel grappig, maar had toch ook wel enigzins het gevoel dat de mensen tegenover ons toch moest zijn opgevallen dat we enige tijd samen in die hete tent waren geweest! En dat ze dus dondersgoed door hadden WAT we daar hadden gedaan. En dan dacht ik altijd: beter dat ze dit van me zien dan een op ingehouden toon gevoerde knetterende ruzie! Toch?
Geplaatst door: Peter
, Datum:
16.09.2004 12:40
Gewoon doen, vooral als er nog geen kinderen bij je in de tent/caravan slapen. Dan moet je echt iets heel anders gaan verzinnen (kan ook behoorlijk lekker zijn, want een week zonder de daad...daar moet ik niet aan denken). Trouwens, het valt me op dat er veel "mannen" zijn die adviseren om het niet te doen. Misschien een tikkeltje jaloers?!!!
Geplaatst door: Pommie 
, Datum:
16.09.2004 12:42
Die Jen is zeker altijd gruwelijk ongesteld, (of gewoon een ontzettend zeikwijf) om me maar even aan haar taalgebruik aan te passen. Zie topic 'genoeg van frankrijk' Woordgebruik zoals 'kankeren' kan echt niet, zeker nog nooit met deze ziekte te maken gehad Jen ! Wat mij betreft gooit Johan al haar commentaar eraf !
Geplaatst door: Trudy 
, Datum:
16.09.2004 12:51
Geweldig, heb ik toch een uitzending van Buch gemist jaren terug. Seks in een tent. Ranzig hoor:) Ik dacht toch dat hij een programma had over extremen. (rustig Jen, ik zal de extremen niet bij naam noemen. Ik hou het netjes)
Maar inderdaad, als je niet van seks houdt en er niets over wil lezen, horen en zien waarom open je dan deze topic. De titel verhult niets dus het is makkelijk om de topic te negeren. Maar ja, net zoals toen bij buch, niemand zag het, maar ondertussen wist iedereen waar het over ging.
En anneleen, drie maal raden waarom er zoveel kinderen in het voorjaar geboren worden. Toch echt niet omdat iedereen aan onthouding doet in de vakantie. Oftewel, geneer je niet, ook je campinggenoten doen het.
Geplaatst door: ® marlene 
, Datum:
16.09.2004 13:31
Probeer het eens in een douchehokje.... is één van de praktische problemen in ieder geval opgelost.
Geplaatst door: peter 
, Datum:
16.09.2004 16:29
jen, waarom mag er af en toe is geen luchtig item op de forum? en volgens mij gaat dit ook over kamperen....is een item net zoals "slapen op mat of op matras". moet het nu echt altijd zo ernstig zijn,Jen??????
en ja, na het lezen van de reacties toch spontaan beginnen glimlachen, en dat mag ook al eens kunnen, want lachen..... dat kunnen we niet meer
het is en blijft een leuk "item"...
Geplaatst door: lassie
, Datum:
16.09.2004 16:34
en ik maar denken,daar hebben ze die tent voor uit gevonden ,anders lig je ook maar buiten te *** in je blote kont
Geplaatst door: scorpio 
, Datum:
16.09.2004 16:58
Een tip: gebruik een condoom, dan kan hij de rotzooi opruimen en jij je lekker omdraaien en slapen!
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
16.09.2004 19:04
Liefde in een tentje is geweldig!! En ook nu we er 2 kindjes bij hebben liggen, dan wel in een andere slaapcabine. Maar we gaan daarom echt geen maand elkaar uit de weg. Kom zeg, nu mijn man er dan steeds lekkerder gaat uitzien na mate de zon en de rust zijn best doet.
Geplaatst door: ® hans 
, Datum:
16.09.2004 19:34
oké mensen nou tanden poetsen, plassen en naar bed,
kom ik je nog even toestoppen
Geplaatst door: patrick 
, Datum:
16.09.2004 22:46
Anneleen, ik begrijp je vraag en zat daar, jaren terug ook wel mee.
Maar een stille vrijpartij kan ook nog leuk zijn.
Ik hoop ook altijd dat mijn buren op de camping niets merken. Heel vervelend moest dit toch gebeuren natuurlijk. In een caravan heb je daar nog meer last van. Piepende bedden, krakende vloeren en weet ik nog wat.
In een tentje kan het toch ook gewoon op de grond, gedaan dus met piepende matrasjes.
In een tentje op een camping moet kunnen denk ik nu.
Sorry voor al diegene die er ander over denken.
Voor diegene die dit geen onderwerp vinden voor dit forum kan ik maar één ding zeggen, het gaat over camperen mensen en liefde moet iets van alle tijden zijn. Ook op vakantie dus!!!!!!!!!!!!
Bedankt Anneleen dat je Nederland eindelijk eens wakker schud.
Patrick
Geplaatst door: patrice 
, Datum:
16.09.2004 23:08
Anneleen, slim hoor die vraag stellen. Mensen doen toch wat ze willen zeker.
Als ik nu zin heb om HET te doen in een tentje dan doe ik het toch gewoon. Als je zeker wil zijn dat niemand niet hoort, ga dan in een hoekje staan van de camping.
Indien je wil douchen na het te doen, ga je gewoon ergens kort bij het sanitair staan.
Vraag niet wat andere ervan denken, doe gewoon waar je zin in hebt. Liefde is mooi en je loopt hier maar 1 keer op deze wereld. Denk dus aan jezelf en niet aan de anderen.
Wordt je toch betrapt en voel je je daar niet makkelijk bij, verhuis gewoon van camping de volgende dag.
Mijn idéé over deze vraag; doen meisje, het leven is al somber genoeg. Zelfs in je tentje.
Geplaatst door: spaopie 
, Datum:
16.09.2004 23:59
Dit jaar stond er tegenover ons een Belgisch gezin in een caravan. Die kregen op een avond ruzie met elkaar. Dat ging van kwaad tot erger. Op een gegeven moment werd het een geschreeuw van jewelste tegen elkaar, en even later vloog al het serviesgoed door de caravan heen in duizend stukken. Uiteindelijk werd zelfs de campingeigenaar erbij gehaald om de ruzie tussen de twee te sussen......
Persoonlijk hoor ik dus liever het geluid van een "liefde bedrijvend" stel dan bovenstaand relaas.....