Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Wammel
, Datum:
25.08.2010 14:44
Le Taureau. Zo noemden wij de Adonis die elke avond op de camping in Le Treport langs kwam. Naast ons stond een Franse familie met twee dochters. Pa bleek slechts in het weekend aanwezig te zijn. Op maandagochtend vertrok de beste man om vervolgens pas op vrijdagavond weer doodmoe en afgepeigerd zijn opwachting te maken.
En op het moment dat papa de camping verliet werd zijn plek ingenomen door een jongeman die daar kennelijk in het weekeinde niet werd gedoogd. Althans niet door de vader van het gezin. Maman dacht daar blijkbaar heel anders over. Want in haar aanwezigheid mocht le Taureau gewoon aanschuiven…Maman overlaadde hem met eten en goede zorgen en de dochters tsja..die moeten hem wel met liefde hebben overladen.
Het is me nooit helemaal duidelijk geworden..het hoe, het wat en wie het nu eigenlijk wel of niet met elkaar deden.Gelukkig maar. Maar aan de geluiden af te meten moet het enorm gezellig geweest zijn in die tent. Af en toe kwam hij de tent uit en knipoogde…ik denk veelbetekenend. Althans dat meende hij uit te moeten stralen. En heel af en toe legde hij ook nog zijn wijsvinger op zijn lippen wat dan zoveel moest betekenen als mondje dicht. Ja ja, mondje dicht. Le Taureau moest wel beschikken over een niet aflatende dosis energie. Hoewel, als papa op vrijdagavond de camping weer opkwam dan was le Taureau enige uren daarvoor met de nodige smart uitgezwaaid. De indruk die hij dan maakte was dan ongeveer omgekeerd evenredig aan de energie die hij slechts enkele dagen daarvoor uitstraalde. Nu ik er zo over denk maakte dat niet eens zoveel verschil met de indruk die papa weer enkele uren later op me maakte. Afgepeigerd.
Geplaatst door: ® tentkampeerster
, Datum:
25.08.2010 15:06
Ik heb niet alles gelezen van deze topic maar nu hij weer eens boven aan staat onze ervaring, dit jaar was het niet liefde in een tentje naast ons maar in de caravan. Niet de vrijgeluiden maar het gekraak van een bed op een bepaald ritme. Tja ...
Geplaatst door: Nele uit Belgie 
, Datum:
12.07.2011 19:25
Kwam als toeval op deze topic terecht. Mijn vriendje en ik gaan voor het eerst samen met ons tentje op stap. Ik begrijp de problemen van Anneleen. Op vakantie heb je geen stress, dus wij gaan het toch proberen. Wil zo graag zwanger worden en als dit tijdens de vakantie kan..........zou leuk zijn.
Geplaatst door: Loesol
, Datum:
12.07.2011 19:42
Dat kan hoor Nele, het is mijn dochter ook gelukt. Heb er een prachtige kleinzoon aan overgehouden.
Geplaatst door: B
, Datum:
12.07.2011 21:33
Hahaha, mijn dochter is ook in een tentje verwekt ;-)!
We zijn toen 4 weken weg geweest en op dezelfde vakantie heb ik ook de zwangerschapstest gedaan. Je kunt je voorstellen dat het een SUPER vakantie was die ik nooit vergeet!
Geplaatst door: meis
, Datum:
12.07.2011 21:37
Ik heb niet álle reacties gelezen, maar kan het niet laten... als je bang bent voor een krakend luchtbed, en je hebt geen piepklein tentje, kun je t ook náást het luchtbed op een slaapzak proberen. Zeker minder lawaai ;-)