Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ingrid 
, Datum:
28.03.2010 16:33
Ook mijn kinderen zijn beide in april geboren,
juist in de vakantie geniet je er het meest van ,lekker ontspannen ,vakantiesfeertje, verder heb ik gewoon zo,n kort badjasje om snel even aan te schieten om daarna nog (samen )even te gaan douchen.
Trek je niets aan van je omgeving zijn doen waarschijnlijk precies hetzelfde.
Geplaatst door: Liann
, Datum:
28.03.2010 19:01
Druk, druk, druk, druk... Hoe vaak hoor je dat niet tegenwoordig. Had dan een ander vak gekozen zeg. Oftewel, wij zijn thuis net zo ontspannen in bed als tijdens vakantie.
Geplaatst door: annoniempje
, Datum:
19.04.2010 15:36
wat een geweldige reacties. Heb heerlijk genoten en gelachen! Geniet gewoon lekker! Binnen of buiten je tentje! Alleen niet te luidruchtig.
Geplaatst door: ® Wammel 
, Datum:
19.04.2010 22:27
“ Doe je een beetje rustig aan Wammel” zei mijn schoonvader, toen ik tijdens onze vakantie in Spanje voor het eerst samen met mijn vriendin de nacht in mijn eigen blauwe lichtgewicht tentje mocht doorbrengen.
Tot dan toe was het nog nooit echt spannend geweest in dat tentje. Ja, ik was met een paar vrienden op fietsvakantie geweest maar het schema was zo strak geweest dat je je onderlichaam ’s avonds niet meer voelde, laat staan dat iedere ambitie, anders dan slapen, per definitie misplaatst zou zijn.
Maar die opmerking baarde me enigszins zorgen. En zo heel erg ver stond ik nu ook weer niet van het “ basiskamp”. Groot geluk voor ons was dat we kort aan een spoorrails stonden. Zo kort eigenlijk, dat voorbij razende treinen door hun luchtverplaatsing mijn tentje behoorlijk heen en weer deed schudden.
Ongelooflijk eigenlijk dat het überhaupt bestaat dat een spoorrails dwars over een camping loopt. Maar nog opmerkelijker was dat die treinen gewoon dag en nacht doorreden. En de machinisten schiepen er een haast sardonisch genoegen in om, ook ’s nachts, eens flink aan de misthoorn te hangen.
Zodoende wisten wij van de nood een deugd te maken. Daar waar campinggasten vol medelijden ons tentje zagen wapperen, wapperden wij enthousiast mee..zal ik maar zeggen. Sterker nog, ik weet haast zeker dat ons tentje aan het einde van de vakantie niet exact meer op dezelfde plek stond als waar het ooit nerveus en strak van de hormonen, was opgezet.
Onze dochter is ook van medio april. We weten zeker dat ook hier dezelfde tent een hoofdrol heeft gespeeld. Jaren later, andere setting, andere camping en dus dezelfde tent. O ja, en mijn schoonouders binnen gehoorsafstand. We hebben er ons geen bal van aangetrokken.
Nog weer veel later, gebruikte we de tent voor een eenmalig overnachting. Mijn vrouw keek bedenkelijk toen ik hem had afgespannen. Terwijl ze naar de lucht keek die behoorlijk grijs werd vroeg ze; “ Wammel, is dat tentje nog wel betrouwbaar? Ik bedoel, het is al 20 jaar oud”.
Ik keek haar ongelovig aan. Hier werd getwijfeld aan de basis van onze liefde. Daar waar het ooit allemaal begon. Later die avond begon het te regenen. “ Het wordt hier nat” fluisterde mijn vrouw. “ Allemaal perceptie” gromde ik. “ Mijn tentje is niet lek” en terwijl ik me omdraaide rolde ik in een plas water.
We hebben die nacht met zijn vijven in de tent van de kinderen gezeten. Rond 5 uur heb ik treurend afscheid genomen van datgene waarmee het ooit allemaal begon..bij een vuilcontainer.
Geplaatst door: Mark
, Datum:
20.04.2010 18:57
Ik zal mijn lieve vriendinnetje toch even dit topic sturen... die twijfelt nog wat er zal gaan gebeuren in de tent ;-)
Geplaatst door: Belinda
, Datum:
20.04.2010 19:04
lieve schat je vriendin heeft het al gelezen (A)
Alleen het probleem is jij maakt altijd z'n lawaai.
Geplaatst door: marrie
, Datum:
21.04.2010 00:15
@ Wammel, ik heb genoten van je verhaal! Mooi geschreven :-)
Gelukkig heb je de foto's nog..... (en je herinneringen).
Geplaatst door: jan
, Datum:
21.04.2010 08:28
Dit lijkt wel op een column van Bert Gorissen in de KCK!
Complimenten daarvoor!
Geplaatst door: Marianne
, Datum:
21.04.2010 16:35
Anouk,
Neem geen luchtbedden, maar matrasjes van schuimrubber ofzo.
En zorg dat de tent minstens 10 meter van de buren af staat.
Wij hebben een keer meegemaakt dat toen we 's middags terug kwamen op de camping, een jong stel hun tentje vlak naast onze tent had gezet, zomaar zonder aanwijsbare reden, want elders was nog plaats genoeg. 's Nachts begonnen ze met datgene wat ze op dit forum "liefde" noemen en mijn man begon hun vanuit onze tent aan te moedigen in hun ritme roepend: oooo...lééé, oooo...lééé
Het piepen en kreunen stopte en de volgende ochtend waren ze al vertrokken voordat wij onze tent uitkwamen. ;-)
Geplaatst door: Kim
, Datum:
21.04.2010 16:50
Quote: "Wat taalgebruik betreft: ik hou 't altijd nog -tig keer netter dan wat wij dagelijks al tientallen jaren op t.v. horen; ik heb me trouwens verbaasd over wat er op dit forum geschreven mag worden toen ik het topic over sex in een tent las."
Nou ja, zeg, Marianne,ik ben stomverbaasd dat juist jij op dit topic een reactie plaatst!!!!!
Geplaatst door: Marianne
, Datum:
21.04.2010 17:05
Hoezo? Hier mag toch zo ongeveer alles?
Geplaatst door: ann 
, Datum:
22.04.2010 12:58
@Wammel, leuk verhaal !
Eindelijk, die lange koude winter achter de rug, het mooie weer komt weer piepen. Volgend weekend geven ze heel mooi weer, en zodoende laden wij morgenavond onze tent & toebehoren in voor een weekendje Frankrijk. Als ik dit zo alles herlees, ik heb er helemaal zin in ! :))
Iedereen alvast veel genot van de lentekriebels en alles wat daaruit voortvloeit.
Geplaatst door: Clarisse 
, Datum:
30.07.2010 18:26
Ik mag het van de daken schreeuwen, ik ben zwanger !!!!!!!!! in ons tentje hoor.
Geplaatst door: lizette
, Datum:
30.07.2010 19:15
Gefeliciteerd, Clarisse! Dit was het makkelijkste/leukste gedeelte...
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en laat over een paar maanden eens weten hoe het was en wat het is geworden.
Geplaatst door: Carly 
, Datum:
30.07.2010 19:43
Eerst thuis eens oefenen wat wel en geen lawaai maakt om op te liggen ;-) Iedereen doet het in de tent, je kan toch geen 14 dagen onder de koude douche staan ;-) Als ze de dag nadien iets vragen, zeg dan dat er hier in de buurt veeeeeel wilde dieren zitten ;-)
Geplaatst door: Gert
, Datum:
07.08.2010 20:56
Wij zijn net terug van een vakantie in West-Frankrijk. Naast onze tent (er waren krappe plekken zonder afscherming) stond een tentje waarin een jong stel elke avond (!) sex had en dat niet stilletjes deed. Je kon werkelijk alles horen en precies volgen hoe ver ze waren en wat er gebeurde. Genant en oorverdovend. Eerst lach je erom, maar je ligt wakker en je wacht elke avond in feite tot ze weer beginnen. Jammer hoor, en vrij asociaal om te denken dat je dit zo kunt doen zonder enige rekening te houden met de buren...
Geplaatst door: ella
, Datum:
07.08.2010 21:04
Brr voor mij dus een reden om nooit in een tent te gaan,leuk als je jong bent maar daarna niet meer. Je hebt dus geen enkele privacy, je hoort elkaar naar de wc gaan (zie de opmerking over iemand die zich ergert aan poepgeluiden) en je hoort elkaar seks hebben. Klinkt niet alsof het leuk is. En dan heb ik het nog niet over nadelen als bloedheet of ijskoud of nat en klam afhankelijk van het type weer.
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
07.08.2010 21:08
@Gert, wees blij dat ze het nog in een tentje deden. Paar jaar geleden zit ik op de w.c, laat op de avond, komt er stukje verderop een stel in een douchehokje.
3x raden wat die gingen doen....ja, na afloop douchen.
Geplaatst door: Dave
, Datum:
07.08.2010 21:12
@Ella, kampeerders, 't zijn net mensen he. Doen alles net als thuis, maar ja, dun wandje dat tentdoek.
Zie er de humor van in.
We zijn allemaal jong geweest toch?
Geplaatst door: Forumvolger
, Datum:
08.08.2010 06:03
Je moet het positief herkaderen Ger....niet wakker gaan liggen. Als je er dan toch wakker van moet liggen, gewoon je kans grijpen en ook een lekkere wip maken.....nergens geen last van en zelf een hoop genot en plezier. Hooguit jouw buurtjes die er last van hebben, maar ja.....die horen dat niet vanwege eigen bezigheden....hahaha.