Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bianca
, Datum:
17.07.2009 13:48
Nog een groter probleem.
In een vouwwagen met kinderen.
Wat dacht je daar van.
Geplaatst door: DokterB
, Datum:
17.07.2009 13:52
Bij veel mensen is het glas toch wel half leeg ipv half vol.
Er zijn geen problemen, men moet nieuwe mogelijkheden zoeken.
Camper, vouwwagen, tent het maakt allemaal niet uit.
Geplaatst door: Chefkok
, Datum:
17.07.2009 16:39
Hmm,voor de beste zaadkwaliteit adviseer ik een ruime hoeveelheid knoflook.
Het kan dan wel zo zijn,natuurlijk,dat de bijverschijnselen die het gebruik van knoflook nu eenmaal met zich meebrengt,gaat werken als een onbedoeld anticonceptiemiddel.
Dus als de buren naar knoflook ruiken dan weten jullie genoeg;))
, Datum:
17.07.2009 16:54
Als iedereen knoflook eet, dan maakt het niet meer uit.
Je kunt ook nog zelf flink knoflook eten en de kinderen niets geven. Misschien gaan die dan vanzelf uit tent/caravan/camper of vouwwagen. Probleem opgelost toch?
Geplaatst door: mar
, Datum:
17.07.2009 17:58
dokter b graag wil ik weten waar ge staat, dan kunt ge ter plekke uw hulp verlenen bij campingleed in vouwwagen, camper of caravan.
Geplaatst door: Dokter B
, Datum:
19.07.2009 11:17
Mijn vakantie zit er alweer op. Er worden deze zomer erg veel baby's geboren. Enorme piek in augustus, dus mijn aanwezigheid wordt hier geacht.
Dus mijn raad alleen via het forum. En ach dan kan iedereen er profijt van trekken he.
Geplaatst door: M
, Datum:
19.07.2009 11:27
nou die zijn dan dus niet verwekt op de camping als al die baby's geboren worden in augustus.
dan kom ik op verwekkingsdatum november uit, als je ff meerekent beste man/vrouw..
en een beetje dokter heeft er geen moeite mee zich live te presenteren toch ?
, Datum:
19.07.2009 13:05
Nee die nu geboren worden zijn in de regel niet verwekt op de camping..dat beweer ik toch ook niet???
Maar ik heb graag het hele jaar door werk, dus bv ook volgend jaar april en mei.
En nee ik ben geen soort "rijdende rechter" die bv op de camping komt om een "probleem" (meestal de praat niet waard) aan te pakken. Dus niet zo stug M, gewoon lekker genieten op je vakantie. Relax!
Geplaatst door: janice
, Datum:
19.07.2009 13:13
de praat niet waard zeg je nu zogenaamde dokter ? je had er anders de mond wel van vol zie je vorige antwoorden.
volgens mij doe je je graag interessant voor maar weet je totaal niet waar je het over hebt.
verder mag dit onderwerp van mij dicht met al die ongein achteraf die niet meer leuk is.
Geplaatst door: christa van hool 
, Datum:
13.08.2009 00:05
Nou mensen, bij ons is het gelukt. Wij vertrokken met 3 en kwamen met 4 opnieuw thuis. We hebben vandaag het mooie nieuws gezien op de scan.
Deze topic zal steeds bijblijven. Bedankt Anneleen !
Zijn er nu nog meer mensen of ben ik de enige?
Christa
Geplaatst door: u
, Datum:
13.08.2009 00:23
Geplaatst door: hubert 
, Datum:
16.10.2009 18:39
Nou, bij deze, het is ons gelukt in Frankrijk. We verwachten in april/mei onze eerst kleine spruit. Jawel, gemaakt in Frankrijk.
Niet in een tentje maar in een caravan ergens in de Drome.
We kijken er nu al maar uit.
Ons geluk kan niet op. Eindelijk na zoveel jaar wachten bracht Frankrijk ons een kindje. Bedankt Anneleen voor deze topic. Zal mij nog lang bijblijven.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
16.10.2009 19:38
Hubert, daar kan ik maar één ding op zeggen: Van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een hele fijne tijd toe, dat het maar een gezond, blij kind mag worden..
Geplaatst door: Irene 
, Datum:
17.10.2009 15:10
Van harte gefeliciteerd! Uit ervaring weet ik dat kindjes van Franse makelij, mag ik dat zo noemen ;-), erg leuk zijn! Gaan jullie nu ook op zoek naar een Franse naam???
Geplaatst door: Kitty 
, Datum:
12.01.2010 21:57
waar zijn al die leuke reacties gebleven over deze topic? deze werd in 2008 verkozen tot de leukste topic aller tijden op dit forum! Zijn er geen kindjes meer geboren na een leuke vakantie. Dit mag iedereen toch weten? Laat eens iets horen mama's.
Kitty
Geplaatst door: ® zaklampje
, Datum:
12.01.2010 22:18
Anneleen. Waarom IN je tentje ? Wij hebben vaak ook NAAST ons tentje met elkaar de liefde bedreven, en dat is veel spannender.
Ook wel eens door een buurman betrapt... Toen zijn we naar een paar dagen toch maar weg gegaan....
By the way... Mijn vrouw meld me net (was ik ff vergeten) dat onze 3 kinderen allemaal in ons tentje, later tent, zijn verwekt... En het resultaat mag er zijn. Drie bloedjes.
Maar even onder een schuilnaam...
Zaklampje
Geplaatst door: Anouk 
, Datum:
26.03.2010 21:10
ga dit jaar ook voor het eerst met een tentje naar Frankrijk.
Met mijn eerst vriendje, leuke tips gelezen maar wat is nu de beste?
Wil tijdens "het" ook niet geluid overlast zorgen en wil ook niet betrapt worden door de buren. Tips welkom !!
Geplaatst door: Zucht
, Datum:
26.03.2010 21:12
Geplaatst door: vakantiekindje
, Datum:
27.03.2010 16:20
Nu ik zo eens terug reken n.a.v. het betoog van zaklampje...........onze kinderen zijn beiden in April geboren!!!!!Dus waarschijnlijk ook in Frankrijk in een tentje/vouwwagen verwekt. Eigenlijk nooit bij stilgestaan.
Geplaatst door: Jeroen
, Datum:
28.03.2010 16:26
Liefde in een tentje zonder geluid te willen maken (althans zonder anderen te laten meegenieten).
Hier gaat het dus eigenlijk al mis....